Fenix
ההרשמה נפתחה

הרשמה ל *חילופי העונות*

Fenix 11/04/2015 633 צפיות 8 תגובות
ההרשמה נפתחה

אני עושה הפסקה מ *מורדים* כי עלה לי חשק עז לפנטזיה,
אז *חילופי עונות*
ריי דוסון היא נערה בת 17 שגרה בבקתה קטנה בקצה היער, היא גרה עם אמה ואחותה הקטנה, שרלוט.
אביהן מת בעבר מציד זאבים שיצא אליו.
ריי אוהבת לצייר, היא תמיד הולכת ליער כדי לקבל השראה לציור.

אני צריכה להקת אנשי זאב, ועוד כמה דמויות של בני אדם.

*פרטי הרשמה*
שם:
שם משפחה:
גיל:
אדם/זאב:
אופי:
מראה:
רקע:

תודה רבה (:


תגובות (8)

אני לא רוצה לפגוע, אני אומרת את זה רק כי אני ממש רוצה להרשם.

אם את רוצה לעשות הרשמה את חייבת לרשום במסודר את פרטי ההרשמה, לדוגמה:

שם:
שם משפחה:
גיל:
אדם/זאב:
אופי:
מראה:

ועוד אם את רוצה…..

בבקשה תעשי את זה כי אני ממש רו צה להרשם!!!

11/04/2015 13:32

אוקיי (:

11/04/2015 14:22

שם: תומס ברייס
גיל: 18
אדם זאב (לא ברור לפי פרטי ההרשמה אם הכוונה היא לאדם או זאב, או לאדם או אדם-זאב)
אופי: נחמד, חברותי, קשוח, כריזמטי, מנהיגותי. הוא רודף צדק, הוא יגן על המשפחה ועל החברים בכל מחיר. כולם אוהבים אותו, אבל יש לו סודות… הוא נראה בסדר רוב הזמן, אבל יש לו רגעים שבהם הוא מהורהר ונראה עצוב ומכונס בעצמו.
מראה: מבנה גוף רזה ושרירי. הוא גמיש כמו חתול למרות שהוא אדם זאב. עיניים כחולות, שיער חום כהה מתולתל שמגיע עד אוזניו.
רקע: משפחתו נטשה אותו ביער (מאיזה סיבה שאת רוצה – הם היו עניים ולא יכלו לטפל בו, לא רצו אותו, ברחו ממקום כלשהו….) כשהוא היה תינוק או ילד קטן (טריק מסוג ה-"חכה לי כאן, אני כבר באה"). יש לו צלקת על הלסת התחתונה בצד שמאל (יכול להיות מקרב, יכול להיות ממה שהפך אותו לאדם זאב אם הם לא נולדים ככה). את יכולה לומר שאחד הסודות שלו זה שהמשפחה שלו לא באמת עזבה אותו, אלא שהוא עשה להם משהו… אני לא יודעת, את הסופרת, תחשבי על משהו בעצמך. הוא יכול להיות מנהיג הלהקה, סגן המנהיג, סתם מישהו…

יש לסופרים שעושים הרשמות נטייה ברורה מאוד להתייחס לדמויות שכתבו להם בדיוק כפי שכתבו אותן, ולא לשנות כלום לפי מה שהעלילה מצריכה. כתבו שהדמות אוהבת גבינה צהובה, אז הסופר מכניס את הגבינה הצהובה לכל ארוחה שלו, וגורם לדמות להתנהג כמו משוגע. את מוזמנת לשנות דברים בדמות שלי. כל הרעיון זה לתת לך את הבסיס וליצור לך אתגר כסופרת. את היא זו שצריכה להפוך את הדמויות לעמוקות ועגולות.
בהצלחה!
מיכל.

11/04/2015 15:11

שם: אדלין
שם משפחה: בראון
גיל:17
אדם/זאב: אדם זאב (?)
אופי: שקטה אבל חזקה. קשוחה מאוד, ברחה מהבית בגיל 15. לא בוטחת באף אחד, לא אוהבת שמדברים איתה. עובדת כמעט תמיד לבד. לא מפחדת מכלום אבל דכאונית ואין לה מטרה בחיים. כמעט תמיד עצבנית וצינית. אם מעצבנים אותה היא ניהיית מסוכנת.
מראה: שיער חום כהה והקצוות צבועים באדום. קעקוע של עוף דורס על עצם הבריח/ כתף. עין אחת ירוקה והשנייה חומה. אם מבטים יכלו להרוג, אף אחד בסביבה שלה לא היה חי.
עוד משהו: ברחה מהבית, לקחה איתה סכינים ותיק עם ציוד ומאז מסתדרת בעצמה. הפכה לפושעת. המשפחה שלה יודעת שהיא חיה ומנסה למצוא אותה יחד עם המשטרה אבל אדלין בורחת מהם כבר שנתיים.

11/04/2015 16:13

וואו יצא לי מתוסבך.. והדמות יצאה מפחידה ומוזרה כזה.. אני אוהבת את זה :)

11/04/2015 16:13

אהבתי את הדמויות (:

11/04/2015 17:34

לא יודעת אם את עדיין צריכה דמויות, אבל אם כן:
שם: דיאנה
שם משפחה: אנדרווד
גיל: 17
בת אדם
אופי: חצופה, אומרת מה שהיא חושבת, מאוד דומיננטית בקבוצה, תמיד יהיה איתה משהו, מצחיקה, עושה שטויות, חכמולוגית, מתחכמת, חושבת שהיא טיפשה. עושה יותר משהי אומרת, אם צוחקים עליה היא צוחקת איתם, אבל נפגעת בפנים ובשלב מסויים זה יוצא. היא לא חזקה פיזית או בכל מובן שהוא אבל אנשים מתים עליה. אם היא עצובה כולם מסביבה עצובים או מדוכאים בלי לדעת למה.
מראה: בלונדינית מתולתלת, עיניים חומות כהות גדולות, ועור חיוור, פנים עגולות וחיוך כמעט קבוע על הפנים, נמוכה ורזה.

תשני מה שאת רוצה:)

11/04/2015 20:19
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך