the one sitting next to you
בהתחלה חשבתי שזה יהיה שהיא בת 16 אבל עכשיו זה שמונה עשרה אז השם משתנה יחד עם הגיל........

השם משתנה ל-18 שנים הם עדיין לא שמו לב שאני עץ: 2

the one sitting next to you 08/07/2013 501 צפיות 7 תגובות
בהתחלה חשבתי שזה יהיה שהיא בת 16 אבל עכשיו זה שמונה עשרה אז השם משתנה יחד עם הגיל........

כמובן שכולם כבר ציפו לילד החדש שעמד להגיע באותו יום לבית הספר. למרות שאת שמו אף אחד לא ידע דיבורים עליו נשמעו בכל פינה. ועכשיו כשגילו שאיתו תגיע גם בחורה גם הבנים וגם הבנות התחילו להתרגש. הבנות התחילו להודיע שהנער עומד להיות אליל והבנים התחילו לומר שהנערה היא דוגמנית. גם החבורה הקטנה שלנו שמעו את החדשות, אבל לא חשבו עליהם כאל מרעישות. ארז חשב שזאת רק עוד מישהי שתמרח עליו ודפנה חשבה שזה רק עוד רודף שמלות שדומה לקודמיו.
השיעור הראשון לאותו היום היה ביולוגיה. הם למדו על מאזן המים בצמח, נושא שכצפוי כל אנשי העלים הצטיינו בה. ואז נשמע דפיקה בדלת. נערה בעלת שיער שטני ארוך ועיניים זהובות נכנסה לכיתה. כמה בנים השמיעו שריקות. אחריה נכנס לכיתה נער בעל שיער שחור ועיניים כחולות. הבנות השמיעו "או אה" והמורה המפחידה שכיעורה המפחיד כמעט כל אדם הגיוני בעולם השתיקה את כולם.
"תלמידים תכירו את לי ואת דניאל הם יצטרפו לכיתתנו" אמרה והושיבה אותם. לי התיישבה ליד ארז וחייכה לו חיוך מפלרטט ודניאל התיישב ליד דפנה ועשה בדיוק את אותו הדבר רק שדפנה התעלמה ממנו לחלוטין. בכל זאת זה היה שיעור ביולוגיה, השיעור האהוב עליה, היא התכוונה לתת לנער החדש הזה להרוס לה את הציון ואת האווירה.
השיעור נגמר וכולם התחילו ללכת לכיוון שיעור מדעי החברה, שיעור שבה דפנה לא ממש הצטיינה בגלל הגיוון המועט שיש בבית ספרה. כל הבנים התחילו להימרח על לי. ואני אישית לא מאשימה אותם, היא הייתה יפה. דניאל התחיל להתקרב אל דפנה וגם זה לא היה מפתיע בהתחשב בזה שהיא כן הייתה יפה, אבל באופן מעוד שונה.
"היי" אמר בחיוך מפלרטט. דפנה רק התעלמה ממנו והמשיכה ללכת לכיוון השיעור הבא שבה היא יושבת ליד ליטה למזלה. אבל לרעתה זה לא נראה כאילו דניאל עומד לעזוב אותה הוא המשיך ללכת לידה,עד שהגיע ארז ושלח בה מבט זועם. ארז אולי היה בחור שמושך הרבה בנות אבל בכל מה שקשור אל דפנה הוא אחר לחלוטין. דניאל נראה מופתע לראות את ארז אבל יותר מופתע מזה שדפנה לא שלחה שום דבר גם אל ארז. דניאל הלך להתחיל עם מישהי אחרת, הוא רודף שמלות, אז למה שהוא יעשה דבר אחר.
השיעור התחיל.
השיעור הלך רגיל לחלוטין,עד שעשר דקות לפני סוף השיעור, אביה של דפנה נכנס לכיתה ועל פניו מבט כעוס. "אני צריך לדבר עם דפנה" גם לאביה היה שיער ירוק, אבל שלו היה כהה יותר. דפנה לא ידעה מה הוא יוכל לשאול או על מה ירצה לדבר. אבל לעומתה הוא ידע שמה שהוא יאמר ישנה הכל.


תגובות (7)

תמשיכי יא פדלאה

08/07/2013 03:38

אבל לא מגיבים לי :( גם אלא שהביאו לי את הדמויות :(

08/07/2013 03:46

אני מגיבה

08/07/2013 03:50

את מגיבה אבל האחרים מעליבים אותי :(

08/07/2013 03:53

אני מגיבה!! וזה ממש יפה! אני לא רוצה להעליב. אז אני ימשיך להגיב קבוע! תמשיכי!!
CATMIO

08/07/2013 04:37

יאיאיאי קאטמיאו הגיבה לי !! ^^

08/07/2013 05:01

אני ממש מצטערת, אני לא יודעת מה עובר על האתר אבל אתמול כל היום לא הצלחתי להכנס ולכן לא יכולתי לקרוא ולהגיב לך…
וכמו שכולם כאן אומרים׃ תמשיכי יא פדלאה…
זה פשוט ספור מהמם אז תמשיכי או שאני אגייס לעזרתי את המנגו המרצד!!!!!!!!!!!!!!!

08/07/2013 23:56
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך