Franz Vanilla
איך הפרק ? לפי דעתי לא משהו .... אפשר בבקשה לקבל פה ביקורת בונה אני קוצה להשתפר (חוץ מבקשר לשגיאות כתיב אין לי שליטה על זה ) וסליחה על השעה .... נ.ב את מישהו מעניין הסיפור פרוייקט פיוז'ן ריאכטור ?

השמיים שלך פרק 9 חלק ב'

Franz Vanilla 12/03/2014 614 צפיות 4 תגובות
איך הפרק ? לפי דעתי לא משהו .... אפשר בבקשה לקבל פה ביקורת בונה אני קוצה להשתפר (חוץ מבקשר לשגיאות כתיב אין לי שליטה על זה ) וסליחה על השעה .... נ.ב את מישהו מעניין הסיפור פרוייקט פיוז'ן ריאכטור ?

השמיים שלך -פרק 9 :" ההנגאובר שאחרי "

"לא קרה שום דבר מיוחד ,פט " אמר אדם בקול רגוע , רגוע מידי .
אני והוא ישבנו על שני כיסאות עור חומים , מולינו ישב פיטר בכיסא מנהלים גדול ומעצב הוא הקיש באצבעותיו על השולחן וניכר בפניו שהוא יודע שאדם משקר .
בפי עד היה טעם מר של בורק והצלילות עדיין לא חזרה עלי , ראשי פעם.
"אתה מבין אדם , שיכולת לסכן את לונה וגם את כל השאר . שלא לדבר על זה שמה שעשית פשוט לא חוקי " לפי טון דיבורו של פיטר יכולתי לשמוע שלא מדובר רק בכך שאדם הכניס סמים לשטח בית הספר , היה פה משהו אחר , חשוב הרבה יותר .
"חוקים נועדו כדי שיפרו אותם " אמר וקרץ לי .
למה הוא עושה את זה ?
"אדם !" פיטר הלם בשולחן , אדם פניו אליו והבעה משונה על פניו . פחד אולי ? "אמרתי לך את זה כבר מליון פעמים , תפסיק עם ההצגות האלה . מה שעשית היה חמור יותר מסתם לעבור על חוק . אתה מודע לזה נכון ?" שאל פיטר . נימת קולו חזרה להיות שלווה יותר .
אדם רק הנהן .הוא באמת פחד מפיטר באותה שנייה , אבל למה ?
"לונה את יודעת שאסור לך להסתובב מחוץ לחדרך אחרי כיבוי האורות . למה יצאת ?" הוא פנה אלי . זו הייתה ההזדמנות שלי להיפטר מאיירי .
"אני לא חושבת שאני ואיירי נסתדר " ניסיתי לשמור על קול שלו "כלומר אני בטוחה שהיא ילדה ממש נחמדה אבל אני די בטוחה שזה לא יצליח .אולי אפשר לעשות העברה או משהו ?" שאלתי .
פניו של פיטר התעוותו לרגע " אני -אני מצטער לונה . המנהל קבע את הסידור והוא מחוץ לעיר , אולי כשהוא יחזור תוכלו לדבר על זה " הוא התחמק ממני . פשוט ידעתי את זה .
"בסדר . רק שתדע שבגלל זה יצאתי . לא הרגשתי בנוח עם איירי " אמרתי והשפלתי את מבטי אל חיקי .
"אני מבין " אמר פיטר ושפשף את סנטרו בידו . " לונה את משוחררת . יש לי עד כמה דברים להגיד לאדם . " הוא ניסה לחייך ואל חיוכו יצא מאולץ . הבטתי באדם , הוא נראה מוזר , כמו משהו מפוחד שמנסה להראות אמיץ . הוא קרץ לי לפני שהפנתי את מבטי ומהרתי אל מיחוץ לחדר כל כך נפשי בי .
מה הקטע של הבנאדם הזה ? קודם הוא מאלץ אותי לקחת סמים ועכשיו הוא מתנהג כאילו כל זה בכלל לא קרה . ראשי עדיין הסתחרר , היה רק פיתרון אחד שמצאתי לנכון .
נשמתי נשימה עמוקה ומיהרתי לכיוון היציאה הקרובה .


תגובות (4)

זה באמת לא פרק משהו… אבל את כותבת מדהים.
אני ממליצה לך להתקדם יותר בעלילה. כבר כמה פרקים אנחנו באותה סיטואציה, לפי דעתי לפחות סיטואציה אחת צריכה להסתיים בכל פרק. למשל,, שבפרק הבא לונה גם תפתור את העניין עם אדם וגם תספיק לגלות עוד משהו.
ותמשיכי עוד פרק היום ^^

12/03/2014 21:46

    תודה על העצה ועל הביקורת ^^

    12/03/2014 22:03

את צריכה להקפיד יותר על ניקוד. וגם לפני שאת סוגרת מרכאות, את צריכה לשים או פסיק או נקודה. שמים אותם לפני המשך המשפט – אם אחרי המרכאות מתארים שמישהו אמר זאת, שמים פסיק. אם לא, אז נקודה.
לדוגמא: "אני בסדר, "אמרתי בקול חלוש.
או- "אני בסדר." קמתי, והתחלתי ללכת לכיוון המדורה.
סבביש?
חוץ מזה, זה אחלה פרק ^^

13/03/2014 07:21

    תודה באמת שזה עוזר לי להמשיך ואני ישתדל שההמשך יהיה יותר משמעותי ועם ניקוד מתאים ^+^

    13/03/2014 13:04
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך