צבי 4000
אם מישהו רוצה להירשם לספר ההרשמה עדיין פתוחה שם: גיל: (14-20) אופי: רקע: כוח: (לא משהו חזק מידי ולא כוח שמימי)

השער 2: מלחמה שמימית פרק 5

צבי 4000 26/08/2018 651 צפיות תגובה אחת
אם מישהו רוצה להירשם לספר ההרשמה עדיין פתוחה שם: גיל: (14-20) אופי: רקע: כוח: (לא משהו חזק מידי ולא כוח שמימי)

כשהם סיימו לארוז את התיקים לקראת הנסיעה דרומה קובי נסע עם רכבו כדי למלא דלק בתחנת דלק שיחסית קרובה למלון. בזמן שחיבר את הצינור שמעביר את הדלק לרכב הוא הרהר בעבודה שנותרו רק שלושתם מכל הלוחמים השמימיים. טכנית יש ארבעה אם כוללים את האחד שאליאנה הזכירה והוא תהה עד כמה חזק הוא. עוד הוא נזכר במה שריינה אמרה שמישהי עם שליטה בערפל כנראה הצילה אותה והתחיל לחשוב אם יש עוד אנשים חוץ משניהם שמנסים לעזור להם. כשהוא סיים למלא דלק הוא הרגיש במישהו מאחוריו. הוא הסתובב במהירות אבל לא ראה אף אחד. הוא התחיל לחשוב שהוא סתם דמיין את זה כאשר לפתע משהו הוטח בו והוא עף לצד השני של הרחוב."חשבתי שאתה תמיד מוכן להתקפות" יצור עם שריון שחור ושני פטישים הופיע מולו.
"קוריוס" נאנח קובי וקם לעמידה. "עוד לא למדת את הלקח מהקרב הקודם שלנו?"
"היית מת" קוריוס הניף את הפטישים והסתער עליו. קובי התחמק ואז קפץ מעל קוריוס והחטיף לו פטיש משלו בפרצוף. הוא כשל אבל לא נראה שהפטיש מכאיב לו. הוא החליף את הפטיש לחרב והסתער על קוריוס בכוונה לנעוץ את החרב בבטנו אבל הוא נעלם והופיע מאחוריו.
"משעמם" קוריוס תפס בראשו ואז העיף אותו לכיוון המלון. הוא ניפץ את דלת הכניסה והעיף כמות ספות עד שבסופו של דבר הוטח בקיר ואיבד את ההכרה.
"קל מידי" קוריוס נכנס למלון והבהיל מאוד את כל האנשים שהיו בלובי. "אבל אני אהרוג אותך אחרי שהשתיים האחרות ייתפסו גם". פורטל סגול נפתח לידו ובו עברו שני לוחמי כאוס נוספים."יפה יפה" אמר מנגוג לאחר שהבחין בקובי המעולף."כמו תמיד אתה תופס אותם בהפתעה"."אכן" קוריוס אמר.
"מצטערת לקטוע אתכם אבל מה נעשה בנוגע לשניים שבדרך לבאר שבע" קטעה אותם הדמות השנייה.
"את מתכוונת לאחד מהמסדר הלבן ולידיד של אליאנה?" מנגוג שאל. "את יודעת מה לעשות, דראגונה. תפוצצי אותם".
דראגונה חייכה חיוך זדוני."בשמחה. הם לא יידעו מה פגע בהם". היא נעלמה בהבזק אור סגול.

האוטובוס שבו נסעו אביעד ותום לבאר שבע נתקע בפקק בכניסה לעיר."דווקא עכשיו" תום התרגז."לא היו פקקים כל הדרך ועכשיו יש אחד?".
"סביר להניח שזה יהיה אחד קצר". אביעד אמר. הגביש בכיסו החל לזהור. הוא הוציא אותו."זה אמור לציין משהו?" תום שאל. אביעד נגע בגביש וזה הראה לו מפה של באשר שבע עם שלושה חתימות אנרגיה שמימיות בצבעים כתום, תכלת וצהוב ושלושה חתימות אנרגיה שמימיות נוספות בצבע סגול."אני חושב שאלה בצבע סגול זה לוחמי כאוס" אמר אביעד."כנראה" אמר תום. פתאום קרה משהו מוזר. האוטובוס החל לדהור תוך כדי שהוא מוחץ מכוניות."משוגע על כל הראש" אביעד נאחז בכיסא שלו. האוטובוס דהר לעבר משאית דלק."בהחלט משוגע" תום הרים את ידו וחומת סלעים חצצה בין האוטובוס למשאית. האוטובוס התנגש בחומה ועצר. למרבה המזל רק הם היו באוטובוס באותו זמן והם היו יחסית רחוקים מקדמת האוטובוס ככה שלא קרה להם שום דבר. תום הבחין בסימן מוזר על הצוואר של הנהג, שהחל לזהור כאילו הוא עומד להתפוצץ.
"נו באמת" הוא נאנח ואז אביעד תפס בידו והם השתגרו אל מחוץ לאוטובוס. כשהוא היה יכול לראות שוב הוא גילה שהם על המדרכה. הם שמעו פיצוץ מאחוריהם וכשהם הסתובבו הם גילו שהאוטובוס התפוצץ אבל למרבה המזל לא נגרמו פיצוצים נוספים.
"שיטת הריגה חדשה?" תום שאל."לוחמי הכאוס ממש לא בוחלים באמצעים כדי למנוע מאיתנו להגיע ללוחמים השמימיים". "הם לא רחוקים מכאן" אביעד הסתכל בגביש שוב. פיצוץ נוסף משך משך את תשומת ליבם אבל הפעם הוא היה רחוק מהם."כדאי שנמהר" הם התחילו לרוץ לעבר הפיצוץ כאשר מולם הופיעה שדה עם כנפיים סגולות ושריון שחור."עוד צעד אחד ואני אשמיד אותכם" היא אמרה."שמעו מספיק נבלים אומרים את המשפט הזה" אביעד זימן שני חרבות והסתער. תוך כדי תנועה השריון הזהוב של המסדר הלבן הופיע עליו. השדה חסמה אותו ואז הצליפה בטרפיה לעברו. הוא התחמק.
"ברצינות?" אביעד שאל ואז הצליף בחרבו באוויר וגל של אנרגיה פגע בשדה והעיף אותה כמה מטרים. כשהשדה ניסתה לקום תום רקע ברגלו והאדמה מתחת לרגליה הפך לחול טובעני והיא החלה לשקוע בו.
"טריק יפה אבל הנה עוד אחד" הבור של החול הטובעני התרחב והיא יצאה החוצה."נסו את זה" היא זימנה כדור אנרגיה והשליכה אותו לרגליה. בן רגע הופיע יצור מכונף עם שלושה ראשי דרקון.
"הידרה?" אביעד שאל."בוא נשחק במפלצות" הוא החווה בידו ודרקון התגשם לצידו. הדרקון הסתער על ההידרה והם החלו להילחם אחד בשני. הוא עצמו הסתער על השדה. שירתה לעברו חניתות אנרגיה. הוא התחמק מכולם ואז זימן ברק והעיף אותו על השדה. היא התחמקה רק כדי להימחץ על ידי סלע שנחת עליה. "מישהו כאן לא מספיק ערני" תום אמר."ממש" השדה הופיעה מאחוריו והעיפה אותו כמה מטרים. הוא עשה סלטה וירה פרץ אש עליה. היא הסיטה את האש."הגיע הזמן לאקשן אמיתי" הילה של אנרגיה שמימית סגולה הופיעה סביבה."בתור אחד שהצליח לעמוד מול העין השחורה הייתי מצפה שתהיה יותר קשוח" היא אמרה.
"אחד שמתאים להיות קורבן ללוחמת הכאוס דראגונה!"."את רוצה קשוח?" אביעד שאל וההילה הזהובה של השריון התחזקה."אני לא צריך כוח שמימי כדי להילחם בכם". הוא פנה אל תום.
"אני אטפל בה. לך לראות מה קורה עם אליאנה". תום הנהנן והחל לרוץ לעבר פיצוץ שמקורו היה באותו מיקום של הפיצוץ הקודם


תגובות (1)

פרק נחמד!
כרגיל, לדעתי אפשר ללטש עם עריכה כאן ושם.
אהבתי את הקצב, ושמתי לב שאתה משתדל להשתמש בפעיל ולא בסביל, שזה לדעתי יתרון נהדר.
על-אף שהסיום פתוח, אני חושב שלא היה מזיק לסגור את הפרק בדרך כלשהי. כל הפרקים האחרונים היו פתוחים פשוט.

יש לי רק ריג'קט אחד (מרשים מאוד אני חייב להגיד, בדר"כ יש יותר):

הוא התחמקה
– היא התחמקה.

26/08/2018 21:03
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך