קטניס אוורדין ☯
חלק יותר מעניין הפעם (ואפילו הצלחתי להאריך אותו בדקה!) מוכנה להערות, הארות, שאלות או כל דבר אחר שתעלו על דעתכם לכתוב. אני אשמח לרעיונות חדשים (חוץ מבלסון, כבר שמעתי את זה), כי אני עדיין לא קרובה לסיום הפרק השלישי... מקווה שאהבתם! קטניס אוורדין, סוף.

התליון – פרק 2 חלק ב'

חלק יותר מעניין הפעם (ואפילו הצלחתי להאריך אותו בדקה!) מוכנה להערות, הארות, שאלות או כל דבר אחר שתעלו על דעתכם לכתוב. אני אשמח לרעיונות חדשים (חוץ מבלסון, כבר שמעתי את זה), כי אני עדיין לא קרובה לסיום הפרק השלישי... מקווה שאהבתם! קטניס אוורדין, סוף.

"פייר?" שאל סאנג'י, קצת מתפלא משם המשפחה הלא שגרתי. דין כבר היה רגיל לזה מילדותו, כשלילדים בבית הספר היו שלל בדיחות על שם המשפחה שלו. זה לא הפריע לו.
"כן, פייר," אישר דין.
סאנג'י עמד להגיד משהו, אבל במקום זאת פיו נסגר והוא אמר "הנה, הגענו!"
הוא שלף צרור מפתחות מכיסו, בחר במפתח בעל קצה כתום ופתח דלת לבנה של בית קטן בקצה הרחוב. דין הבין כי הזקן מזמין אותו להיכנס לביתו.
"אין צורך," הוא אמר, אבל לא באמת התכוון לזה. המון זמן הוא לא נכנס לתוך בית של מישהו. קצת הפתיע אותו שאדם זר שלא מכיר אותו בכלל מזמין אותו להיכנס לביתו. הוא היה יכול להיות חוטף, אבל דין פשוט לא האמין שתרחיש כזה אפשרי. וגם אם כן, דין האמין שהוא יצליח להתמודד מול אדם בן חמישים.
"זה בסדר," הוא אמר לו "תיכנס."
דין נכנס לבית. ניחוח של תבשיל מילא אותו. זה היה אחד הריחות היותר טובים שיצא לדן להריח מימיו. מימין לדלת נמצא הסלון, שכלל רק ספה זוגית ופשוטה, שלפניה הונח שולחן שחור ובצמוד לקיר נמצאה שידת טלוויזיה. המטבח נמצא משמאל לדלת, ונראה כמו כל מטבח רגיל. מקרר, כמה ארוניות, כיור ושולחן אוכל לבן עם שלושה כיסאות. הוא סימן לדין להתיישב באחד מהכיסאות. כשדין התיישב, סאנג'י התיישב בכיסא ממולו.
"למה היית צריך לגנוב במאפייה ההיא?" הוא היה ישיר יותר מקודם, אבל עדיין לא כועס. "איפה ההורים שלך?"
דין הרגיש כאילו הוא עומד לפרוץ בבכי או בצעקות זועמות, אבל מה שיצא מפיו לא היה אף אחד מן השניים. "אין לי הורים," הוא אמר בקצרה והפנה את בטו מסאנג'י לרצפה. סאנג'י הביט בו ברחמים ודאגה.
"מה…" הוא מעט היסס לשאול, "מה קרה להם?"
"הם נהרגו בתאונת דרכים כשהייתי בן עשר," השיב לו דין, מבטו עדיין שקוע ברצפה. הוא פחד להיזכר בזה, לפתוח את אותו פצע שהיה סגור במשך שנים. הוא לא ידע מאיפה הוא עזר את כל הפתיחות הזאת. הוא לא חשב שהוא יספר למישהו לעולם מה קרה להוריו, והנה, הוא פוגש אדם שהוא אפילו אינו מכיר וכבר מוכן לספר לו את הכל.
"ומה עם שאר המשפחה שלך?" הוא המשיך לחקור, "דודים? סבים?"
"כולם ניתקו את הקשר איתי," הוא ענה בקול מהוסס, חושש שסאנג'י לא יאמין לסיפור הטראגי. הוא ציפה לעוד שאלות מצדו, אבל סאנג'י שתק. השתיקה המעיקה נמשכה אומנם פחות מעשר שניות, אבל נדמתה כנצח.
"אתה מוזמן להישאר כאן," הוא אמר בפתאומיות. דין הרים את מבטו מהרצפה, מופתע.
"אני לא-" דין לא מצא ניסה למצוא תירוץ טוב, אבל אחד כזה שלא יעליב את סאנג'י. הוא לא רצה להטריח אותו, אבל הוא התגעגע לתחושה של בית יותר מלכל דבר אחד בעולם. היה לו קשה להחליט.
"אתה לא חייב להישאר כאן," סאנג'י אמר לפתע, "אבל אני אשמח שתישאר לאכול ארוחת ערב."
לדין היה קשה לסרב. ריח התבשיל עוד מילא את הבית. דין הזכיר לעצמו שגם במקרה שהוא נתקל בחוטף, הוא יצליח להתמודד מולו. הוא הנהן בהסכמה, עדיין מעט מהוסס. הם אכלו ארוחת ערב ביחד, ארוחת הערב הנורמאלית היחידה שהוא אכל מזה חמש שנים. השיחה שלהם זרמה הרבה יותר מהר מלפני כן.
סאנג'י סיפר לדין שהוא גר לבד. אשתו חלתה מאוד ומתה, ושלושת ילדיו עזבו אל מחוץ לארץ, למרות שהם בקשרים די טובים. גם לסאנג'י היה קשה לשתף בפרטים הקשים יותר על עצמו, כמו לדין, אבל הם הגיעו לנקודה בה הם מבינים זה את זה. דין סיפר לו על כמה מקרים שקרו לו ברחובות, וסאנג'י התברר כאדם די מצחיק שאוהב לספר בדיחות.
בסופו של דבר, שניהם היו די דומים. שניהם ננטשו. פעם על ידי מוות ופעם על ידי אנשים קרובים להם.
דין הסכים להישאר ללילה, שהפך לשבוע, חודש וגם לשנה. סאנג'י פינה לדין את החדר שהיה פעם שייך לבן שלו, למרות שדין התנגד בתוקף. בסופו של דבר, אחרי שבועות של שינה על הספה בסלון, דין הסכים. זה לא שהייתה לו בעיה עם הספה בסלון – הוא כבר ישן בתנאים גרועים הרבה יותר – זה שהוא כבר התחיל להרגיש שזהו באמת הבית שלו, וזה היה הצעד ששכנע אותו בכך לגמרי.
סאנג'י היה ממש כדמות אב עבורו, ודין היה לו כבן. החשדות שהוא נתקל בחוטף עזבו את ראשו של דין ממזמן, ואת מקומן מילאו מחשבות טובות יותר. סאנג'י הפך אותו מהילד הקר שגר ברחובות לנער יותר שמח ומלא תקווה.
אחרי כמה זמן הוא אפילו חזר ללמוד. הרי ברחובות ההשכלה שלו לא ממש עניינה אותו, וגם אם היא הייתה מעניינת אותו, הוא לא היה גונב את כל הכסף הנדרש מאחרים.
היה לו די קשה לחזור ללימודים ולהשלים חומר של חמש שנים, אז הוא לא היה תלמיד מוצלח במיוחד. לסאנג'י זה לא הפריע, הוא האמין שלדין יש קצב משלו והוא קיבל את זה.
למרות שדין לא היה הצלחה בלימודים – בלשון המעטה – הוא נהנה מללכת ללמוד. במהרה הוא השיג חברים טובים, והם בילו יחד המון. דין הרגיש את השינוי שחל בו מילד שאנשים ברחוב הסתכלו עליו כמחלה, ילד עני ובודד, לנער עם חברי אמת שלומד וממש עושה משהו עם החיים שלו.
הכל היה טוב. דין ראה את חייו חוזרים אל מסלולם הרגיל, והרגיש כאילו כלום לא יכול להרוס לו את תחושת הבית הזאת בפעם השנייה.
הוא טעה.
סאנג'י אומנם היה נראה כמו אדם מבוגר ותמים, אבל היה לו משהו שלא מעט אנשים רצו, אנשים שלא אכפת להם מה המחיר של המטרה שלהם. הוא הצליח לברוח מהם במשך כל כך הרבה זמן עד שחשב שנפתר מהם, אבל הם לא הפסיקו לחפש אותו לרגע.
דין עוד זכר את היום בו נשמעה דפיקה על הדלת, משהו שלא קרה פעם אחת מאז שעבר לגור עם סאנג'י. לסאנג'י לא היו ממש חברים, וחבריו של דין מעולם לא בו אליו הביתה. הוא ישב בסלון וראה טלוויזיה, מנסה להתעניין בנשמע בחדשות ללא הצלחה, כהרגלו, וסאנג'י הכין ארוחת צהריים.
סאנג'י התקרב אל הדלת ופתח אותה. הדבר האחרון שהוא ציפה לראות הוא שלושה אנשים לבושים בשחור עם כובע גרב על ראשיהם, אבל זה מה שחיכה לו כשפתח את הדלת. הוא צעק בבהלה.
דין מיד קם מהספה והסתכל באנשים הנכנסים אל הבית. הם סגרו אחריהם את הדלת ושלפו אקדחים שחורים. בבגדים האלו הם נראו זהים לגמרי אחד לשני, גם מבחינת גובה לא נראו הבדלים. שלושתם היו שריריים למדי, מה שלא השאיר ספק לגבי כך שהם מתאמנים בקביעות. שניים מהם הפנו את אקדחיהם אל עבר סאנג'י והשלישי הפנה את אקדחו אל דין, אבל הם עדיין היו קרובים זה לזה, מוכנים לכפות אחד על השני.
"איפה זה?" האמצעי מבניהם שאל בתקיפות. דין עמד בסלון, קפוא מפחד וחסר אונים באופן כליל.
"אי- איפה מה?" שאל סאנג'י, מפוחד כמעט כמו דין. האנשים התקרבו אליו בתיאום והוא התרחק באותה המהירות.
”התליון," אמר אותו אחד בקצרה, טוען את אקדחו. דין כמעט התערב בטענה שמעולם לא ראה שום תליון בבית – מה שהיה נכון – אבל עצר בעצמו מחשש שזה יוביל לסופו.
"אני לא יודע על מה אתה מדבר," אמר סאנג'י בנימה מפייסת, מקווה שיצליח לפתור את המצב במילים.
"איפה זה?" הפעם הוא צעק. דין הרגיש את הפחד שלו גובר, מקווה שסאנג'י ייתן להם את מבוקשם או שהם ילכו בהבנה שאין לסאנג'י שום תליון. במקום זאת, האיש התקרב אל סאנג'י בצעדים מהירים, מצמיד אותו אל קיר המטבח. סאנג'י החל למלמל משהו על כך שאין בידיו שום תליון והתחנן שיעזבו את בית, אבל הם לא וויתרו.
האיש החל להרביץ לסאנג'י, מאיים על חייו, אבל הוא לא אמר מילה, משותק כמעט לגמרי מהכאבים. דין עדיין שתק. האיש השלישי עדיין שמר עליו עם אקדחו. לבסוף, כשסאנג'י החל לדמם והאיש עוטה המסכה החל לאבד מסבלנותו, נשמעה ייריה.
"לא!" דין צעק, אבל זה היה מאוחר מדי. בטנו של סאנג'י החלה לדמם, ודין לא היה יכול להפסיק את הדמעות גם כשאקדח היה מכוון אליו.
"תסרקו את הבית," אמר האיש שירה בסאנג'י בקול קר, כאילו לא לקח חיי אדם לפני שנייה.
האיש שכיוון את אקדחו לדין החל לסרוק את אזור הסלון והמטבח, אבל לא הוריד מדין את מבטו לשנייה, מוכן לירות למראה כל תנועה חשודה קטנה. שני האחרים בדקו את שני החדרים הנותרים, חדרו של סאנג'י ואת חדרו של דין. דין עקב אחר היורה במבטו בכל שנייה ושנייה, ולא הסכים לעצמו להוריד ממנו את העיניים.
דין שמע מהסלון קול של פתיחת מגירות, דלתות וארונות. כשאחד מהם בדק את כיסי גופתו של סאנג'י דין כמעט התערב.
לאחר כחצי שעה, פחות או יותר, האנשים לבושי השחור התרכזו ליד הדלת, בגבול בין הסלון למטבח. היורה סינן משהו על כך שהבוס לא הולך להיות מרוצה, והשני אמר שהוא כנראה החביא את התליון רחוק ממנו והם לעולם לא יימצאו אותו. דין עדיין עקב אחר היורה במבטו. לפני שהם סגרו את הדלת, דין שם לב לכך שהמסכה שלו מעט עלתה. קעקוע של נחש עם קשקשים ירוקים-אדומים וניבים ארוכים בצבץ ברווח בין ראשו לצווארון חולצתו.
כשהם סגרו את הדלת מאחוריהם דין רץ מהר אל גופתו של סאנג'י. כתם דם אדום וגדול התפשט על חולצתו, עד שכמעט לא ראו את צבעה הכחול עם הפסים הלבנים יותר.
חנוק מדמעות, דין לקח את הטלפון הסלולרי של סאנג'י שנשאר על שולחן המטבח והתקשר לאמבולנס. הוא נתן להם את העיר והכתובת במהירות, והם אמרו יגיעו בעוד כעשר דקות. דין קיווה שזה יספיק. כשעמד להתקשר גם למשטרה, הוא שמע קול חלש אומר את שמו. סאנג'י.
"אני- אני הזמנתי אמבולנס," הוא אמר במהירות, מתכופף על ברכיו. הוא היה כל כך מופתע, וכשסאנג'י דיבר הוא התמלא תקווה פתאום.
"מאחורי הארון בחדר שלי יש…" אמר סאנג'י בצרידות, משתדל להיות מובן, "כספת. הקוד הוא שתיים – שתיים – תשע – חמש." הוא ביטא את המספרים באיטיות. דין התקשה מעט להבין מה הוא אומר.
"התליון… הוא שם," דין לא הבין על מה הוא מדבר, "השתמש בו בחוכמה."
קולות של אמבולנס נשמעו מקצה הרחוב.
"הם כאן," אמר דין, עדיין מכופף על ברכיו ליד סאנג'י. בכוחותיו האחרונים, סאנג'י העלה חיוך על פניו והניח את ידו על זו של דין.
סאנג'י עצם את עיניו, ודין ידע שלא יפקח אותן עוד.
***
דין פקח את עיניו והשתדל לזכור איפה הוא נמצא, בבית של סאנג'י, מחכה שהאמבולנס יחנה בחניה הריקה ליד הבית, או בבית שהפך להיות רק שלו, על הספה, עם שאריות מרגשות שחלם, כשהטלוויזיה עדיין דולקת כי שכח לכבות אותה כרגיל. כשהבין שכבר התעורר מהחלום, הוא שם לב שהוא הזיע לגמרי.
דין העיף מבט אחד חטוף אל השעון שנתלה על הקיר מולו וגילה שהשעה היא כבר שבע ועשרים.
הוא קם מהספה והתמתח בניסיון לשחרר את הגב שלו שנתפס. הוא הלך לחדרו והוציא לעצמו משם את החולצה והמכנסיים הראשונים שראה, התעלם מהעובדה שהם לא כל כך תואמים אחד לשני, לקח את התיק השחור שלו מצד הדלת ויצא מהבית שלו, עדיין עייף ובקושי רואה כמו שצריך.
הוא התעלם מזה והתקדם עבר התיכון שלמד בו, מכין את עצמו לעוד יום שבו מבחוץ הכל יהיה בעיניו בסדר, אבל מבפנים הוא לא יפסיק לחשוב אותו קעקוע נחש. כשהוא חשב על זה לעומק, הבין שהדבר היחיד שהחזיק אותו נחמד כל כך הייתה התקווה שימצא את הרוצח ויגרום לו לשלם על מה שעשה.
דין בעט באבנים בדרך וחשב על העונש שהמורה שלו תיתן לו על כך שעדיין לא הכין את העבודה ההיא שהוא אפילו לא זוכר את הנושא שלה. הוא כמעט נכנס בשער התיכון כשנער בעל שיער חום הגיח כאילו משום מקום. הוא רץ ליד דין והמשיך בדרכו.
זה לא היה מחשיד במיוחד, אבל משהו בנער הזה הרגיש לדין שונה, אפילו מדאיג.
כעבור כמה שניות הוא הבין מה זה. קור. בפעם הראשונה מזה המון זמן, דין באמת הרגיש קור.
התליון , הוא חשב מיד.
כשדין הרכין את ראשו אל עבר צווארו, התליון לא היה שם.


תגובות (35)

דין פייר!!
וואו הסיפור שלו קרע לי את הלב למרות שאני יצרתי אותו. תיארת את סיפורו בצורה מדהימה, מעניינת ומלאה בתיאורים! פרק מושלם מושלם מושלם!!!
סאנג'י המסכן.. ודין מסכן עוד יותר..
מרחם עליו ~.~
ומי המעצבן הזה שגנב לו את התליון?! שישרוף אותו! XD
פרק יפיפייה, תמשיכי!

20/10/2015 18:04

    תודה!
    האמת שהיה לי די עצוב לכתוב את המוות של סאנג'י, הוא היה כזה נחמד. אבל זה תורם לדמות, אז מי אני שאשנה את זה? (אני כזאת חסרת רגשות *~* סתם, סתם – אבל עדיין.)
    לא מגלה ולא מגלה! P:
    קטניס אוורדין, סוף.

    20/10/2015 18:10

מבטו*
*ששכנע אותו לגמרי* (לא צריך בכך)
פרק טוב! אין לי ממש מה להוסיף חוץ מזה.. שוב הסוף דיי עצבן אותי, לא יודעת למה.
תמשיכי!

20/10/2015 18:15

    תודה על ההערות!
    תס, את האחרונה שחשבתי שהופעה של הדמות שלה תעצבן אותה… (;
    קטניס אוורדין, סוף.

    20/10/2015 18:28

    יאיייייייייייייייייייי
    יו שכחתי מהקיום שלו. זה כל כך הגיוני עכשיו. הדמות הגאונית שלי, התינוק הקטן שלי~
    לא יודעת, הצורה של הסוף עצבנה אותי. קטניסיס בואי נדבר לפני שאני אירדם-,-

    20/10/2015 18:34

    על מה את רוצה לדבר? (אין לי נושאים.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    20/10/2015 18:37

    אממ… לא יודעת… המוח שלי לא פה היום.

    20/10/2015 18:50

    בואי נדבר על "צבע הדעת."
    את ממשיכה אותו באתר? את ממשיכה אותו בכלל? את זוכרת לשים אותי בתודות בסוף?
    קטניס אוורדין, סוף.

    20/10/2015 18:52

    חח עוד אל הגעתי לקטע של להתקדם.
    החלטתי להדגיש לזה מחברת (כי מסתבר שכתבתי על שתי מחברות "ביולוגיה" בלורד. א.מ.ש תביןXD) וכתבתי את התקציר של הפרק הבא. בעיקרון לא ממש כתבתי חוץ מזה ואני חייבת להתחיל – אבל למי יש זמן?!
    עוד לא הגעתי לחלק של הלרשום תודות, אבל את תהיי שםXP

    20/10/2015 18:59

    יש תקציר לפרקים? תעלי!
    קטניס אוורדין, סוף.

    20/10/2015 19:03

וואו, אני מרחמת על דין, ועל סאנג'י :(
הפרק ממש יפה, ועצוב, ומעניין, והסוף ממש מעצבן! ~יצא חרוז ^^~
אוף, אין לי מושג איך לתאר את מה שאני חושבת עליו :/
ומה עם קארן?
תמשיכי!!!

20/10/2015 19:05

    אני לא מבינה מה יש לכן מהסוף… בבכל אופן, תודה! רק העובדה שהוא עורר בך רגשות אומרת שאת שלי עשיתי.
    רוב הדמויות עוד לא הופיעו, ואת כולם אני מנסה לשלב בהקדם האפשרי. באמת.
    קטניס אוורדין, סוף.

    20/10/2015 19:10

שאני אעלה את הסוף של הפרק?! זה סתם הורס!!
האמת שחיכיתי לשני הפרקים הבאים (תשע ועשר) כל כך הרבה!! מסיבות שקשורות אלייךXP

20/10/2015 19:13

איזה עצוב ;.; (אבל סאנג'י מצחיק אותי, זה מזכיר לי את סאנג'י וקרייג XD)
אהבתי מאוד ^^ היו כמה טעויות כתיב וכמה משפטים שהתחביר שלהם לא היה נוח כל כך (אני כללית, נא להתמודד). חוץ מזה היה ממש טוב :> את כותבת ממש טוב! למה את אומרת שלא? :ם
בכל מקרה, מחכה לג'קסון 3>

20/10/2015 19:52

    תסלחי לי שאני יוצאת מטומטמת, אבל מה זה סאנג'י וקרייג?
    כן, טוב, אני עדיין עובדת על הכתיבה שלי ^^ מקווה שזה ישתפר. וחוץ מזה, מתי אמרתי שאני כותבת רע? אני די בנוח עם הכתיבה שלי, חוץ מכל הטעויות הקטנות והטיפשיות האלו שאני עושה פה ושם.
    למה יש כל כך הרבה כותבים שכותבים כל כך הרבה דמויות ואני צריכה לשבור את הראש כל כך הרבה זמן בניסיון לשלב אותן? (לא שאני מתלוננת, זה פשוט מלחיץ.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    20/10/2015 20:56

    XDD
    זו סדרה חדשה בניקולודיאון על ילד והנחש שלו, וזה ממש מוזר (מהסוג של רגולר שואו ופין וג'ייק מוזר). יצא לי לראות כמה פרקים (בעיקר בגלל שיובל סגל מדבב את סאנג'יי 3>)
    אמרת שאת פרפקציוניסטית ושאת לא מרוצה מהכתיבה, לא שאת גרועה U^U
    נו, זה כל האתגר D: בהצלחה ~~

    20/10/2015 21:11

    ילד והנחש שלו? ני לא יכולה לראות את זה מתפתח למקומות טובים (סדרות הטלוויזיה בהתדרדרות מתמדת.)
    טוב, אני די שלמה עם הכתיבה, אבל יש מקומות שאני חייבת לשכתב הרבה ולשנות. הפרק הזה במקור לא היה דומה למה שהוא עכשיו, אבל זאת הגירסא שהעדפתי.
    אתגר קשה ~-~
    קטניס אוורדין, סוף.

    20/10/2015 21:19

*לעבר התיכון
זה כל כך עצוב.. סאנג'י היה ממש חמוד וגם הסכים להכניס אותו לבית שלו ולדאוג לו… לא ציפיתי שהוא ימות ככה- לא חשבתי שהוא ימות בכלל! ;(
מעניין אותי אם הוא ימצא בסוף את הרוצחים… אני מניחה שאולי כן.. אל תגלי לי! אני רוצה לגלות לבד ^ ^
ואיך אחרי מה שקרה הוא מסתובב עם התליון חשוף כך שאפשר לגנוב לו אותו?!
תמשיכי! פרק ממש יפה

20/10/2015 20:44

    כן, זה די עצוב. חיבבתי את סאנג'י.
    טוב, אני לא חושבת שהוא חשד כל כך שמישהו יחטוף לו, בעיקר אחרי שהאנשים האלו הלכו וזה היה נראה כאילו הם וויתרו על כל העסק.
    אני גם עדיין לא ממש יודעת אם הוא ימצא אותם או לא, אני לא החלטית במיוחד לגבי הסיפור הזה. אני אחצה את הגשר כשאגיע אליו.
    תודה רבה!
    קטניס אוורדין, סוף.

    20/10/2015 20:53

וואו!
איזה צמרמורת!
איזה מדהים סאנג׳י! וגם דין, גרמת לי לאהוב את הדמות מאוד מאוד!
מחכה להמשך!

20/10/2015 20:59

    סאנג'י אכן היה אדם חביב, אני חושבת לפרט עליו יותר בהמשך.
    תודה רבה לך!
    קטניס אוורדין, סוף.

    20/10/2015 21:16

עכשיו הגעתי הביתה, ואיך שראיתי שהעלת פרק רצתי לקרוא עם חיוך מתרגש על הפנים חחחח
פרק ממש טוב! דיי מרגש (למה הזונות האלה ירו בו מסכן דיןןןןןןןן)
והתיאורים נפלאים! באמת. ממש השתפרת בכתיבה לטעמי, התיאורים נותנים הרגשה שאת קוראת ספר אמיתי מסופרת מומחית.
מדהים! רק. למה. לעזאזל. אדם. סילבר. גנב. לו. את. התליון?!?! (כאילו רציני? הדבר היחידי שנשאר לו מהמשפחה המתה שלו?) בכל מקרה, מחכה בקוצר רח לפרק הבא (ובאנוכיות מושלמת, בעיקר למאהי.)
תמשיכי! :)

20/10/2015 21:50

    תודה רבה!
    תראי, לא אני שבעתי שסאנג'י ימות, יוטה קבע *הפנייתאשמהמסוותבקושי*
    שוב תודה! גם אני שמתי לב שבחלק הזה יש יותר תיאורים, ואני חושבת שהוא הכי טוב שלי עד עכשיו (יש רק שלושה פרקים, אני יודעת.) אבל אני עדיין לא קרובה ללהיות סופרת. אולי ביום מן הימים.
    תקראי את הרקע של אדם סילבר (אזהרה: הוא ארוך. מאוד ארוך.) ותביני.
    מבינה את האנוכיות, גם אני אוהבת את הדמויות שלי.
    קטניס אוורדין, סוף.

    21/10/2015 14:43

    חחחחח משום מה, אני לא כל כך מופתעת שזה אשמתו של יוטה, יש לו חיבה להתעללות בדמויות חסרות ישע.
    קראתי את אדם סילבר שכתס (אני יכולה לקרוא לך ככה, נכון? XDׂׂ) עוד כתבה אותו. בכל מקרב, זה עדיין לא סיבה!!

    21/10/2015 17:47

אז באיחור שממש לא אופייני לי(ואתם יודעים את זה) –
וואו, קטניס! פשוט וואו!
אני לא מבין איך את מצליחה לספר עבר של דמות אבל עדיין בצורה מעניינת, לכתוב תיאור של מקום, שיגרום לך להרגיש שאתה נמצא בו, ולגרום לי כמעט לבכות מאושר כשסאנג'י(אמורה צודקת! דעתי שהשם הזה מוכר לי מאיפשהו ולא יכולתי להיזכר מאיפה! ואז כשאמורה אמרה נזכרתי שבאמת זה מזכיר לי את סאנג'יי וקרייג… אבל ראיתי רק פרק אחד וזה פשוט בושה מה משדרים היום בטלוויזיה.) מזמין את דין לבית.
אבל אז רציתי להרוג אותך כשהרגת אותו! למה!?!?!
הוא היה כל כך חביב ונחמד ואת פשוט הרגת אותו! :,(
הוא לא ידע מאיפה הוא *אזר*
והתקדם *לעבר* התיכון שלמד בו
קטניס, את כותבת מדהימה!
תמשיכי!!!

21/10/2015 09:24

    בלאק, כבר חשבתי שלא תגיב! ירדה לי אבן מהלב.
    בלאק, אני לא יודעת איך להגיב… אז אני פשוט אהיה חסרת מקוריות (מוזמן להסתכל בתגובות הקודמות שלי…) ואגיד תודה. אני פחדתי שהקטע עם הרקע ייצא לא מעניין, עכשיו אני דואגת פחות.
    התיאורים באים לבד, אני נורא חפרנית. חוץ מזה, ברגע שעולה לי לראש מקום מסויים (הבית של סאנג'י, המאפייה) אני כבר פשוט יכול לראות את כל המקום כולו, ולווא דווקא מפרטת הכל. (יש לי תיאור בראש של כל הבית של סאנג'י. גם של החדר של סאנג'י וגם של דין. אפילו של המאפייה. טוב, התיאור של המאפייה לא כזה מקורי, בראש שלי היא נראית כמו המאפייה ברחוב שאני גרה בו.)
    אני בחיים לא שמעתי על הסדרה הזאת, אבל ילד והנחש שלו? ברצינות?
    ולא אני קבעתי שסאנג'י ימות, יוטה קבע. *עודהפנייתאשמהסמויהבקושי* הוא באמת היה אדם נחמד.
    יש לי חיוך של סתומה מרוב אושר על הפנים כרגע, הוא לא יורד.
    קטניס אוורדין, סוף.

    21/10/2015 14:53

ואו, השארת אותי ללא מילים. יש לי מלא רעיונות, כבר חשבת על משהו?

23/10/2015 15:18

אני אחראי לסיפור קורע הלב הזה, (טוב, לא. זו רק את קטניס)
בלעדיי קטניס הסיפור הזה לא היה מגיע לרמה של העצב ושל התסכול. שב17 דקות הצלחת לגרום לנו להתחבר לדמות.
לכל אלה שכתבו לגבי סאנג'י וקרייג טוב יש לי התוודאות. כשחשבתי על השם לדמות הזו ספציפית חשבתי על סאנג'י. זו סדרה כל כך מטומטמת שהיא פשוט הורגת אותי מצחוק בכל פעם XD
עצוב שזה מצחיק אותי

23/10/2015 15:25

הוספתי הרשמה, מקווה שראית:)

23/10/2015 15:57
18 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך