לואי תאמץ איתי גזר!
סתם מפגר..
-,-

ה-צ-י-ל-ו !

סתם מפגר..
-,-

"הצילו! הצילו! אני תקוע פה! עזרה? מישהו?" הייתי תקוע תחת ערמת הריסות. רק לפני פחות משעה פגע המטאוריט באמצע האוקיינוס האטלנטי. בטח חצי אירופה יחד עם חצי אמריקה הצפונית וחלק מצפון אפריקה נמחקו לגמרי. אבל מה אכפת לי? אני בסנטה מוניקה, שם אחוז הניצולים צפוי להיות יותר גבוה, ואני תקוע מתחת לחתיכות מתכת גדולות בגלל רעידות האדמה שבאו אחרי. שמעתי מתכת חורקת וראיתי חריץ אור. "הצילו! הצילו!" ניסיתי שוב פעם. "שמענו אותך! מיד נוציא אותך!" צעקו עליי מלמעלה. הם רק הורידו את הקורה שכיסתה את שדה הראייה ואת הקורה שעל הרגל שלי ואני בחוץ, נגרר בגלל חוסר יכולת ללכת.

הלכנו לכיוון מערב בחיפוש אחרי עוד כמה ניצולים כששמענו משהו צועק תחת קיר של בניין.
עם כמה חתיכות מתכת זרוקות הצלחנו לפורר את הבטון תוך דקות מספר ומצאנו מחשב ששרד רק הודות לזה שאיזה משתמש פראנואיד כיסה אותו בביתן משוריין. המחשב השמיע קולות בעוצמה אדירה. "כפי שאמרנו קודם ונמשיך להגיד עוד. שרדנו. שרדנו את הפגיעה. נאלצנו לפנות את התחנה שלנו בגלל רעידות האדמה אבל אנחנו עדיין משדרים. מטאוריטים יכולים ליפול, ערים להרס. גם אם הבקטריות יכחדו, KNAC.COM תמשיך לשדר. ועכשיו בהתאם לבקשת אחד משני המשתמשים שעדיין נשארו בחדר שיחה שלנו, הנה The Wicker Man של Iron Maiden."

כשהמילים הראשונות נשמעו עשינו את דרכנו לכיוון מרכז העיר בתקווה למצוא עוד ניצולים, או לפחות לאסוף את הסנובורד של Guano Apes.


תגובות (2)

זה ממש לא סתם מפגר!!!!
זה 100מם!!!

23/08/2013 02:29

אני אם שירוש!
פשוט מושלם
♥♥♥לין

23/08/2013 02:31
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך