טארו סאטולנה
אני יודעת שהפרק קצר הפרקים הבאים יהיו יותר ארוכים

וונג נייט – בית ספר לילדים עם כוחות על טבעיים 6

טארו סאטולנה 28/09/2013 609 צפיות תגובה אחת
אני יודעת שהפרק קצר הפרקים הבאים יהיו יותר ארוכים

פקחתי את עיניי והייתי בעולם שכולו לבן מולי עמד אדם זקן והיו לו כנפיים לבנות שהשתלבו עם המקום. שאלתי אותו "אני מתה? אני בגן עדן?" "עדיין לא" אמר וגיחח "את נמצאת במעבר בין גן עדן לעולם שלך אני מיראל ואת אני מניח קייטיין לא?" שאל. "כן אני כן ואיך אני עדיין בחיים אני הרגשתי כלכך חלשה…" אמרתי נזכרת במה שקרה בתא. "את עוד לא מתה כי מישהו למעלה החליט כי את הנבחרת השנייה לעולם שלך והוא בחר להעניק לך 3 מתנות המתנה הראשונה…" אמר ולפני שהספיק להמשיך אני קטעתי אותו "השנייה? למה יש עוד אחת?" "לא אחת אלא אחד אבל זה כבר לא מתפקידי לספר לך אני כאן לספר לך על המתנות וכאן נגמר תפקידי ולכן בלי עוד הפרעות ממך אני אספר לך על המתנות ואז שנינו נוכל ללכת תודה". אמר בעצבנו והמשיך "אז איפה היינו… אה במתנה הראשונה אז המתנה הראשונה היא בנוסף ליסוד שלך ולנשק שתקבלי כדי לשלוט בו את מקבלת את זה". הופיע מולי תליון כסף עדין שזוהר בצבע תכלת "מה שלוסי אמרה לי הכל היה נכון?" אמרתי בפליאה. "כן כל מה שחברתך לוסי סיפרה לך הוא נכון והיסוד שיגן אלייך הוא קרח. המתנה השנייה היא יסוד נוסף כן כן יסוד נוסף" אמר בתגובה לפנים ההמומות שלי. "היסוד הנוסף הוא יסוד מסוכן הוא יסוד החושך האפלה". "המתנה האחרונה היא האופציה לבחור יסוד שלישי נוסף" פתאום הופיעו מולי 10 תמונות שלך היסודות האחרים. הסתכלתי בכולם אבל רק אחד משך אותי במיוחד "אני חושבת שבחרתי מיראל.. אני בוחרת ביסוד ההיפנוזה".
~ באותו זמן ביקום השחור ~
"אני בוחר במוזיקה" אמר ניאטרו בביטחון וערמומיות.


תגובות (1)

המשךךךךךךךךךךך *~* ( זה לא שאלהה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! )

28/09/2013 07:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך