טארו סאטולנה
אני אעלה פרקים גם מחר אני לא יודעת אם אחד או שניים :)

וונג נייט – בית ספר לילדים עם כוחות על טבעיים 11

טארו סאטולנה 07/10/2013 601 צפיות אין תגובות
אני אעלה פרקים גם מחר אני לא יודעת אם אחד או שניים :)

בפרק הקודם קייט פגשה את המאסטריות שלה לקרח, אש, אור, מוזיקה ואופל
~ באותו הזמן באולם האימונים בוולף דד ~
"אלו הם חמשת המאסטרים שלך ניאטרו" חייך המורה ליסודות אל תלמידו האהוב. "המאסטר הראשון הוא ג'ייק מאסטר ליסוד ברק" גרזן עף לעברי תפסתי אותו והשלכתי אותו על הרצפה ברצפה נוצר שקע מעוצמת המכה. "לא הייתי מצפה לפחות מהתלמידי שלי" חייך אליי ג'ייק היה לו שיער שיער כחול כהה מאוד ועיניים תכולות הוא היה גבוה מאוד והיו לו שרירים גדולים. "המאסטר הבא שלך הוא סיימון מאסטר לטכנולוגיה" עפו לעברי שני רימונים שלפתי את החרבות שלי וחתכתי כל אחד מהם לשניים. "אין מה ללמד אותו ג'ייק התלמיד מוכן למבחן" אמר סיימון ויצא מאחוריי לעומת ג'ייק סיימון היה מאוד נמוך היו לו משקפיים ולקח איתו לכל מקום את ההממאות שלו את הרימונים שלו והאקדחים. "המאסטר השלישי הוא מאסטר להיפנוזה לוקה" קלשון הועף לעברי במהירות מטורפת ובכוח עצום קפצתי עליו והפלתי אותו לרצפה. "הוא מוכן בהחלט לכל מצב!" קרא לוקה ויצא ממקום המסתור שלו הוא התקרב אליי וטפח לי על הכתף היה לו שיער סגול כהה כמעט שחור ועיניים סגולות עמוקות וכהות. "המאסטר הרביעי ליליה מאסטר ליסוד אוויר" עפו לעברי שני כדורי אקדח חסמתי אותם עם יד אחת וביד השנייה החזקתי חרב ושברתי אותם. "יפה יפה תלמיד נחמד את תיהיה ניאטרו" אמר ליליה היה לו שיער חום עם פסים אדומים בשיער ועיניים צהובות אדמדמות. "המאסטר החמישי והאחרון הוא בלאד מאסטר לאופל" בלאד היה היחיד שלא תקף אותי ופשוט התקדם אליי "אני לא צריך להעמיד אותך למבחן כדי לדעת שיש לך יכולות מדהימות אחרי הכל אני זה שלימד אותך הכל בזמן החופש הגדול" לבלאד היה שיער אדום ועיניים אדומות כמו דם עם צלקת גדולה ועמוקה על עין ימין. "אלה יהיו כל המאסטרים שלך לכן אתה משוחרר להיום". חזרתי לחדר שלי ומיד המשכתי להתאמן על הבובה שלי באומניות לחימה שונות ובכל היסודות שלי עד שהיא עלתה באש. הבטתי הצידה לעבר הארון והסתכלתי לעבר כל הבובות הקודמות שלי וחייכתי אחת הייתה חסרת ראש ורגל. לשנייה היה חור בבטן, לשלישית היה ראש מפוצץ ולרביעית היו קרעים בכל הגוף וככה הר שלם של בובות הייתי מאושר ונשכבתי על המיטה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך