ColdWolf
מצטער... אבל לא יועלו פרקים עד יום שני... מצטער. (אם לא יהיו עוד דמויות שירשמו, אז אעבוד עם מה שיש)

זאבים – הרשמה

ColdWolf 21/05/2015 945 צפיות 13 תגובות
מצטער... אבל לא יועלו פרקים עד יום שני... מצטער. (אם לא יהיו עוד דמויות שירשמו, אז אעבוד עם מה שיש)

פרסמתי את ההרשמה הזאת בשביל עוד דמויות. לפחות עוד שלוש.
ההקדמה:
בעודם מבועתים ומפוחדים, החבורה יוצאת לקרב מול אויב שמספרו או גודלו לא ידוע.
הבטחות ישנות יתממשו, וכך גם מילותיה של לופה.
בעודם מחכים למוות הקרב, דברים יתבהרו להם.
אליסון מבטיחה הבטחה שתשנה את חייה לעד.
ואד יזכה להנהיג זאבים צעירים למרחץ דמים שכמוהו העולם לא ראה.
כול אחד מהם, עומד בפני האתגר בדרכו שלו. איש לא ישרוד.

ההרשמה:
שם: מלא
גיל: (מומלץ בין 16-12)
אופי:
מראה:
תחביב:
זאב-בודד או בתוך הלהקה: יש אפשרות להגיד שהוא או היא חלק מלהקה אחרת.
מראה בצורת זאב: ניתן להוסיף פריט, למשל לאליסון יש בנדנה שאותה היא שומרת.
חצי לורד/חצי זאב רגיל: אקבל רק שניים או אחד.
רקע:
משהוא להוסיף: כל דבר שעולה על דעתכם וקשור.


תגובות (13)

שם: צ׳רלי סמנתה וותרפילד

21/05/2015 21:08

שיט סליחה זה היה מהטלפון אני כבר הולכת את זה למלא שנייה

21/05/2015 21:08

הופכת*

21/05/2015 21:08

שם: צ׳רלי סמנתה וותרפילד. גיל: 16

21/05/2015 21:09

שיט טוב…אני אהיה ליד המחשב ואז אתן דמות

21/05/2015 21:10

שם: צ'רלי סמנתה וותרפילד
גיל: 16
אופי: מפחדת מכישלון. פרפקציוניסטית עד הסוף המר. עקשנית, לעתים חושבת יותר מדי לפני שהיא פועלת, ברגע שהחליטה לסמוך על מישהו היא תגן עליו בכל מחיר. לוחמת צדק, אך לא מחבבת אנשים. או כל דבר אחר. לעומת זאת, היא אוהבת ערים גדולות. היא אוהבת את האינדבדואליות של הכל בערים הללו. הבניינים הללו שנראים כביכול זהים ושומרים מאחוריהם כל כך הרבה סודות, כל כך הרבה אנשים. היא אוהבת את הסמטאות שלעולם לא נראות זהות. היא חושבת על עצמה כאדם לא מיוחד במיוחד…וכל המיוחדות סביבה מדכאת אותה מצד אחד, את נותנת בה השראה מצד אחר. היא רוצה להגן על המיוחדות.
תחביב: לכתוב. היא כותבת רוב הזמן. היא כותבת את כל מה שהיא חושבת וכל מה שהיא רואה. לרוב לדבריה יש טון מחאתי.
זאבה בודדת מפני שעוד לא מצאה את עצמה לחלוטין.
לא הבנתי כל כך את הלורד והכל…
רקע: אמה עזבה אותה ואת אביה אחרי הלידה משום שנכנסה לדיכאון. אביה עזב אותה אחרי שהבין שלא יכל לטפל בילדה, במיוחד לא אחת כמוה. מאז, היא נדדה לבדה מנסה לברוח מבית אמנה.

21/05/2015 22:59

טוב… במילא כל ה׳לורד׳ לא באמת משנה… הייתי ממליץ לך לקרוא קצת פרקים קודמים של הסדרה כדי להבין דברים. (אף על פי שהם לא יתייחסו לסיפור החדש. ככה שלא חייבים לקרוא מה שקרה קודם.)

22/05/2015 18:52

•שם: מונליין לופאם בלו
גיל: 12 וחצי
•אופי: שקטה, זהירה במילים, חדת עיניים, חשדנית, חכמה. 
•מראה: 
http://media.emirates247.com/images/2014/11/articles58-32.jpg
•תחביב: לא ממש הבנתי אבל וואטבר. אוהבת אנימה ומנגה, מכירה כל ספר פופולארי ולא פופולארי שקיים, טובה במחשבים -האקרית-, ואוהבת מוזיקה. מקפידה על הופעה ומראה טוב.
•אומגה/להקה: אומגה
•מראה זאב: http://data1.whicdn.com/images/73607537/large.jpg
•חצי לורד/חצי זאב: חצי זאב
•רקע: כשהייתה בת 8 התעוררה במערה אפלה. שני הדברים הילידים שהיא זוכרת הם שמה ויללת זאב.
הלורדים העבירו אותה את המבחן, אך הקלו עליה מכיוון שהיא לא יודעת כלום ובגלל שהיא צעירה.
היא קיבלה את המתת – השינוי – ונאלצה להסתדר לבד.
שלוש שנים היא למדה להילחם, לצוד, לברוח, להסתתר, ולתקוף. בקיצור, לשרוד.
היא שכנה ביער אחר, אך כשהתחילו לחטוב עצים לצורך הדברים האלה של בני האנוש, היא נאלצה ללכת ליער אחר.
נו.. ליער של החבר'ה המתקתקים שלנו.
היא נשארה שם שנה עד שכח הבלאגן התחיל להסתחרר, עד אז, היא כבר למדה להכיר את היער כמו את כף ידה, אם כי היא נזהרה להסתתר מהמחנה ומהמלון. 
היא למדה גם לגמוב אוכל מבני האדם והכירה ארנבת יפיפיה עם רגל עקומה, שהיא קראה לה שלג בגלל היותה לבנה. 
היא הכירה צמד ציפורים לבנות-כחולות כמו אצל סינדרלה, וקראה להן גאס-גאס ומיני מאוס. 
•משהוא נוסף: עברתי על חצי מהפרקים כדי לראות איך אומגות משתנים-.-
לא מצאתי. 
אניוואי, אני מקווה שתקבל את מונליין.
•הערות: לופאם – זאבה מיוונית. מקווה שתקבל את מונליין. מונליין – קו הירח.

21/06/2015 02:34

    יחידים* כל* לגנוב*
    עבדתי על הדמות הזו שעתיים בערך.

    21/06/2015 02:35

כי אין אומגות…
זאת סדרה יחודית שלי, שאני המצאתי. ואומגה היא הדרגה הכי נמוכה בלהקת זאבים. ככה שמי שאמר שאומנה הוא זאב בודד ממש לא מבין בזאבים…

22/06/2015 20:46

    אומגה, תמיד יישאר זאב בודד אצלי.
    ככה זה לפי כצעט כל הגדרה:
    זאב שננטש או שחי בלי להקה.
    אז אתה תקרא לזה זאבודד, אני אקרא לזה אומגה ולא קרה כלום^^

    27/06/2015 05:32

ולופה זה זאבה בלטינית, לא יוונית… ואני מודע לכך שהיא לא זאבה. ההסבר שהפכתי אותה לאלה בהמשך הפרקים

22/06/2015 20:47

    לופאם זה זאבה מיוונית, לא לופה. אחי, בדקתי אתזה.

    27/06/2015 05:30
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך