ColdWolf
בברכה, -קולד

זאבים – עונה 2 – הרשמה והקדמה

ColdWolf 18/05/2015 636 צפיות 7 תגובות
בברכה, -קולד

לפני כמה דקות גמרתי את עונה אחת.
וכעט עונה שתיים בפתח הדלת ויחד איתה ההרשמה וההקדמה.
הנה ההקדמה:
בעודם מבועתים ומפוחדים, החבורה יוצאת לקרב מול אויב שמספרו או גודלו לא ידוע.
הבטחות ישנות יתממשו, וכך גם מילותיה של לופה.
בעודם מחכים למוות הקרב, דברים יתבהרו להם.
אליסון מבטיחה הבטחה שתשנה את חייה לעד.
ואד יזכה להנהיג זאבים צעירים למרחץ דמים שכמוהו העולם לא ראה.
כול אחד מהם, עומד בפני האתגר בדרכו שלו. איש לא ישרוד.

ההרשמה:
שם: מלא
גיל: (מומלץ בין 16-12)
אופי:
מראה:
תחביב:
זאב-בודד או בתוך הלהקה: יש אפשרות להגיד שהוא או היא חלק מלהקה אחרת.
מראה בצורת זאב: ניתן להוסיף פריט, למשל לאליסון יש בנדנה שאותה היא שומרת.
חצי לורד/חצי זאב רגיל: אקבל רק שניים או אחד.
רקע:

אני כבר מודיע, לא אקבל הרבה דמויות.

תודה למי שנרשם, ולמי שקורא את הסיפור.
בלעדיכם לא הייתי מגיע לסיפור שאותי סוחף.


תגובות (7)

שם: אלנה רומז
גיל: 15
מראה: רזה וקטנה פיזית, נראת אולי בת 14. עיניים כחולות (כחול לא תכלת)גדולות מאוד, עור חיוור ומעט מנומש מה שאולי תורם את חלקו לכך שנראת קטנה יותר. אף ופה קטנים אך לא מידי. השיער שלה חום כהה קלוע רוב הזמן לצמה צמודה לראש שהולכת מסביב, ומסתיימת בצד ימין של פניה, כשעוברים בו פסים כחולים בודדים. היא עונדת שעון, ונועלת נעלי ספורט- כשהיא נועלת. בשלב כלשהו היא ויתרה על זה ומסתובבת בשמלה אפורה ילדותית ובובתית.
מראה כזאבה: עיניים כחולות גדולות כמו בצורה האנושית, קטנה כמו קודם וזריזה מאוד, הפרווה חומה כמו שיערה, ויש בו מעט כחול, בפס שעובר מבין שתי אוזניה עד הזנב. הבטן בגוון לבן בהיר מאוד.
חצי זאבה
אופי: מאוד זהירה ובודדה, יש לה צורך נואש לסמוך על מישהו, למשפחה. היא מאוד מחושבת מצד שני, היא מתעסקת הרבה באסטרטגיה ובונה עליה ועל זריזותה בכל דבר שהיא עושה. היא נוטה להאמין לאנשים, ולחברה. היא מאוד אכפתית, אבל לא ממש יודעת איך להביע את זה. היא מחפשת משפחה. תמיד יצרה לעצמה מעמד של חיונית בעזרת ראשה.
רקע: יתומה, מאז שהוריה מתו בתאונת דרכים בגיל 9 היא עברה מבית אומנה אחד למשנהו, האנשים לא היו מרושעים אליה אך הם לא היו המשפחה החמה והאוהבת שהכירה, עם הזמן התחילו להסתמך עליה בענייני כספים. כשהיא קלטה שהם הוציאו עליה פחות משקבלו עליה היא הגישה פנייה לעבור משפחה מתוך בורות למצב בית האומנה. לבית האומנה השני הגיעה בגיל 13, שם הכישרון המתמטי והחשיבתי שלה התגלה ע"י בעל הבית. הוא דרש ממנה לשבת שעות ולפצח מנגנוני הימורים שונים כדי לזכות בכסף. כשהוא הרוויח כמה מליונים הוא התחיל להתנהג אליה כאבא, היא אהבה אותו מאוד והרגישה שייכת, תוך פחות משנה הוא התחיל לרצות עוד כסף, עד שהדרדר ללהכות אותה כשלא פענחה את המספר הנכון להגרלה שבחר, גם אם לא נתן לה את הכלים לפצח אותה. כשהתחילה להשתנות, בגיל 14 היא לקחה חצי מכספי הזכייה האחרונים בתיק גדול, וברחה. בדרך היא קנתה לעצמה בגדים נוחים וטובים יותר שיחזיקו יותר זמן מעמד, אך ביער היא הסתובבה לרוב יחפה עם שיער קלוע ושמלה אפורה בהירה ילדותית. היא קנתה נעלי ספורט שנחשבות עמידות, ושעון עמיד במים ומחשב ורמקולים ועוד כל מיני דברים. היא קנתה אוכל וציוד לציידים ומחנאות, בתחילה ואחרי שהגיעה ליער היא נשארה באזור מסויים בו הדבר הכי טוב הוא המים והעצים, היא הקימה סביב האזור שלה עוד ועוד מלכודות מוות מסוכנות כך שהיא היחידה שיכולה לצאת ולהכנס מהאזור שלה בלי למות או להפצע קשות.
היא אפילו הקימה שם מחנה מדומה באזור שלה, עם מדורה קטנה, ואוהלים.
את התיק עם הכסף שנשאר היא שמה בכוך באדמה. במשך היום היא הייתה על המחשב, לומדת 'מהבית' את לימודים התיכון דרך המחשב. אחרי הצהריים הייתה מכינה מלכודות חדשו וצופה מידי פעם בתוכניות הימורים ומפצחת אותם מתוך מחשבה שתלך לזכות בכולם יחד כשתהיה בת 18. בערבים היא רצה עד לחנות שפותחה 24/7 על הכביש הקרוב וקונה שם אוכל. בלילות היא מפעילה שירים מהמחשב בפול ווליום ושרה/צועקת ביחד עם הזמר. היא גם קצת רוקדת תוך כדי, וזה עוזר לה להשתחרר.
למרות הכל, ואולי בגלל היא עדיין מרגישה מאוד בודדה.
היא שמעה מידי פעם יללות זאבים ממלכודות שונות אך לא נגשה לבדוק אלא שמה קטע של אנשים מדברים בשפה זרה כלשהי.
תחביב- חידות להרכיב, בעיקרון להפעיל את הראש.

18/05/2015 16:47

    וואו חפרתי.
    שאלה- מתי יהיה המשך? אלנה התקבלה?

    18/05/2015 16:48

וואו… טוב. אני לא אדחה דבר כזה ארוך… אבל נחמד שלא נדחפו להרשמה… אני אתן עוד איזה -יומיים-יום עד שאתחיל את העונה.
ואני אעשה אותה כזאב בודד (זה מה שאמרת, כן?)
אגב… יום רביעי לא יועלו פרקים, נוסעים לחופשה. ווהו!

18/05/2015 21:41

    כלומר, פרק הבא בחמישי?
    ישש:)
    וכן זאב בודד

    18/05/2015 21:47

גם מי שלא קרא את העונה הראשונה יבין? כי זה נשמע לי ממש מגניב! אם כן אני אכתוב דמות מחר, ואם לא אז… לא.

18/05/2015 21:54

מפרק 9-10 סיפור אחר יתחיל, אז הוא יתמקד בדמויות חדשות וישנות ביחיד.
בקיצור, רוב העונה תעסוק בדברים אחרים, שלא יהיו ממש קשורים לעונה הקודמת.

18/05/2015 22:50

עקרונית, רק פרקים 8-10 יהיו הרציניים.
אז אין בעיה שידרגו על פרקים… בדרך כלל העונה תכלול בין 26-30 פרקים.

18/05/2015 22:51
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך