מה אתם חושבים?
תגיבו בבקשה, זה חשוב לי ♥

זה היה חלום, הוא הפך למציאות, ועכשיו זה סיוט! 3

15/07/2011 832 צפיות 3 תגובות
מה אתם חושבים?
תגיבו בבקשה, זה חשוב לי ♥

כששמעו על מעשיה של הילדה בת ה-8, הבינו המדענים שעליהם לטפל בדינוזאורים כדיי לכרוש את אמונם.
הילדה ניגשה אל פרופסור אדי ואמרה לו שהיא רוצה ללכת לאי הדינוזאורים, לפגוש את קייקיי.
הוריה ופרופסור אדי סרבו כי לא רצו שישפכו עוד דמים על אדמת אמריקה.
אך הילדה בת ה- 8 לא וויתרה בקלות, היא הרגישה חייבת להגיע לאי ולפגוש את קייקיי, חברה הדינוזאור.
פרופסור אדי שלח צוות אנשים, שיצאו לחקור את אי הדינוזאורים, ובתי, הילדה הקטנה בת ה- 8, עלתה על המטוס, יחד איתם.
הקטינה התחבאה מאחורי המושבים, וביגלל שהאי היה קרוב יחסית לאמריקה, הטיסה לא הייתה ארוכה, היא נמשכה כ- 10 דקות.
צוות החוקרים יצאו מהדלת הראשונה במטוס, אך הילדה יצאה מהדלת השנייה בסוף המטוס, ועקבה אחרי החוקרים מבלי ששמו לב.
החוקרים הלכו ראשית אל הדינוזאורים הצימחונים, כמו כן, גם בתי.
לפתע הטריצרטופסים, הברכיוזאורים וכל שאר הדינוזאורים הצימחונים שהיו בסביבה החלו לברוח.
כשהחוקרים הסתכלו סביב, הם ראו טירנוזאורוס רקס ענק שרדף אחרי הדינוזאורים.
החוקרים חשבו שהוא מנסה לפגוע בהם (בחוקרים) והטעינו רובה כדי לירות בו.
הילדה בת ה- 8 הבחינה בסימה האות K וצעקה: "לא!!!!!".
כל החוקרים לא האמינו למראה עיניהם, הילדה באמת באה.
קייקיי ניגש אל בתי בת ה- 8 והושיט לה יד.
בתי הבינה שהוא רוצה שיתנו לו כיף, אז כל החוקרים וגם בטי נתנו לו כיף.
בתי עלתה על קייקיי והכל היו בטוחים שאין ממה לפחד, כשטירנוזאורוס רקס שומר עליהם.
אבל לפתע הגיח ספאינוזאור מבין העצים הגבוהים, הוא היה ענק ונראה כועס.
בתי לא רצתה לאבד את קייקיי, לכן כל החוקרים עלו על קייקיי (גם בתי) והתחילו לברוח.
"לא נוכל לברוח ממנו לעולם!" אמר אחד החוקרים.
"אסור לנו ללמד אותו דרך חדשה לתקוף, הוא ילמד את חבריו והם יתקפו את כולם כך" אמר השני.
לפתע קייקיי עצר ועמד במקומו, הסתובב לכיוון הספאינוזאור והושיט יד.
הספאינוזאור לא ידע מה לעשות, ושאג.
קייקיי ידע שעליו לעשות משהו ומהר, הוא בחר בדרך השלום, הושיט יד וצחק.
הספאינוזאור ניסה גם לעשות זאת, גם הוא ניסה לצחוק.
לאחר מכן, בתי נתנה לקייקיי כיף, כדי שהספאינוזאור יבין מה לעשות.
הספאינוזאור הסתכל על ידו של קייקיי ושאג שוב.
קייקיי שוב הושיט ידו וציפה לכיף מהספאינוזאור.
הספאינוזאור הניח את ידו על ידו של קייקיי וקייקיי ניסה לחבק את הספאינוזאור.
הספאינוזאור שוב שאג, אך שיתף פעולה וחיבק את הטי רקס.
לאט לאט, כל דינוזאור שיכל לעמוד על 2 יכל לעשות את התנועות האלה, והכל בזכות – בתי.


תגובות (3)

תמשיכי!!!
זה מקסים!!!

16/07/2011 10:48

תודה רבה! אני אמשיך.

16/07/2011 17:08

המשך הגיוני לאווירה של סיפור ילדים.
יחסית לבת 8 (שזה נחשב קטן) יש לה אומץ רב ללכת רחוק מההורים, במטוס זר, לאי של דינוזאורים (שרק אחד מהם ידידותי), בזכות שזה סיפור ילדים, זה מתקבל בעיניי.

David.M☺

29/08/2011 04:55
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך