זה סיפור קצת שונה, מה אתם חושבים? חשובה לי דעתכם ♥

זה היה חלום, הוא הפך למציאות, ועכשיו זה סיוט!

14/07/2011 817 צפיות 3 תגובות
זה סיפור קצת שונה, מה אתם חושבים? חשובה לי דעתכם ♥

במשך שנים חקרו המדענים את שלדי הדינוזאורים, הם תמיד חלמו שיוכלו לראות דינוזאור אמיתי אבל היו בטוחים שזה לעולם לא יתגשם.
יום אחד, דוקטור מלריי, מומכה לטורפים, עשה תצפית על להקת אריות.
באחת התצפיות, לביאה אחת הבחינה בו ורצתה (כניראה) להפוך אותו לטרף בשביל גוריה.
דוקטור מלריי נבהל ורץ להתחבא, הוא ניסה לירות בלביאה חצי הרדמה אבל תמיד החטיא וזה ממש עצבן את הלביאה.
הוא ראה מערה קטנטנה והוא היה רזה, כך שעליו לעשות היה בלבד להרחיב אותה מעט ולהכנס.
הוא נכנס למערה והתחבא.
בזמן שקרא לצוות חילוץ, הוא הרגיש חומר דביק אך מוצק על כל דפנות המערה.
החומר היה קר, וכשהדליק את פנסו, הוא גילה שחרק לחוד בפנים.
כשהתבונן בו, הוא גילה שזה לא חרק מוכר, אבל ליד החרק היו עוד 3 חרקים.
דוקטור מלריי הגיע למסכנה שזהו חרק פרא הסתורי, הוא לכך את החתיכה שבה היו לחודים החרקים, ואחרי שחולץ, הביא אותם לחוקרי דינוזאורים.
החוקרים גילו שאכן זה חרק פרה הסטורי ונתנו לדוקטור מלריי 1,000,000$ תמורת הגוש.
דוקטור מלריי הסכים והמשיך בעבודתו כחוקר טורפים.
חוקרי הדינוזאורים גילו, שעל עוקץ החרק יש די אן איי של דינוזאור!
הם עשו ניסויים בדי אן איי עד שהצליחו ליצור בייצים של דינוזאור!.
לא הייתה אמא שתטפל בדינוזאורים, אז המדענים, שבראשם פרופסור אדי, יצרו קן בייצים שמחמם את כל חלקי הבייצה.
כעבור כמה ימים, הבייצים בקעו, אלו היו בייצים של טירנוזאורוס רקס (מכונה גם טי רקס).
הבייצים מהחרק השני היו של ברכיוזאור (הדינוזאור עם הצוואר הארוך).
הבייצים מהחרק השלישי היו של טריצרטופס (דינוזאור 3 קרניים).
הבייצים מהחרק הרביעי והאחרון היו של קואזלטוטאלז (לא נחשב לדינוזאור, גדול עם הכנפיים).
המדענים הצליחו למצוא בחרקים הפרה היסטורים עוד דינוזאורים אבל לא הצליחו להחיות את כל הסוגים.
הדינוזאורים גדלו, והתפתחו… הם הרסו את האי שבו גדלו, אכלו בני אדם, ואיימו לכבוש עוד מקומות.
פרופסור אדי לא ידע איך לעצור זאת, לבסוף הוא הצליח להכין כדור בעל רעל שיהרוג את הדינוזאורים.
אבל היה מאוחר מידי, הדינוזאורים התפשטו במהירות, כל מי שהיה באמריקה (שם הם התפשטו) קיבל רובא שיוכל לירות בדינוזאורים.
כך שקע חלומו של אדי, כל הכסף שנשפך, הדם שהפך את האוקיינוסים לאדומים ועצמות של דינוזאורים שחיו פעם שנשברו על ידי הדינוזאורים עצמם.


תגובות (3)

מעולה!!!
תמשיכי!!!

14/07/2011 17:40

תודה רבה, אני אמשיך

14/07/2011 17:49

מגניב אני אקרא את ההמשך…
David.M☺

29/08/2011 04:36
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך