מקווה שאהבתם... תגיבו בבקשה, זה חשוב לי :))

זה היה חלום, הוא הפך למציאות, ועכשיו זה סיוט! 8

19/07/2011 675 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתם... תגיבו בבקשה, זה חשוב לי :))

קייקיי כבר לא חיי, ובתי בעונש על שברחה לאי הדינוזאורים בלי כל רשות.
"אני חייבת לעשות משהו… אבל מה? החבר הכי טוב שלי איננו עוד…" אמרה בתי כשהיא רועדת.
בתי לא חששה, פתחה את חלון חדר, שלשלה חבל ללמטה (היא גרה בבית פרטי) ואת קציהו קשרה לידית ארון הבגדים שלה.
לבסוף היא הצליחה לרדת למטה ללא שום פגע מלבד שפשופים בכפות הידיים.
כשהגיעה בתי אל האי, היא חיפשה את המקום בו קייקיי היה מונח וכשמצאה היא הזדעזעה.
חוץ מעצמות וגלגל העיין של קייקיי לא היה ממנו כלום…
"אני אף פעם לא אגיד אף פעם, אולי אני אוכל למצוא קייקיי משלי – חדש" אמרה בתי בתקווה.
היא הלכה לקן מלא בייצים, אבל בדיוק בקעה בייצה וזה היה ברכיוזאור.
הברכיוזאור ראה את בתי, ורץ אליה.
בתי לא רצתה ברכיוזאור, היא הרימה אותו ממנה והתכוונה להוריד אותו על הרצפה אך לפתע נעצרה ואמרה: "המבט הזה…".
הברכיוזאור השמיע ציפצופים קטנים, בתי הרימה אותו וחיבקה אותו חזק, היא הכניסה אותו לכס מעילה כשראשו מופנה אל הפתח.
"אני אקרא לך קאם!" אמרה בתי.
מראשי התיבות של: קייקיי, אני מתגעגעת.
בתי לקחה איתה את הבריוזאור הבייתה וחזרה מהר כדיי שההורים לא ישימו לב ויכעסו.
את הברכיוזאור החביאה בתוך המגירה שבה קייקיי התגורר, היא השאירה את המגירה פתוחה כדיי שיהיה לו אור, ואוויר לנשימה.
"אני רוצה שתהיה לי קריאה מיוחדת אליך, אני לא מתכוונת ל: קאם! אני מתכוונת ל:
חברי הכי טוב אינינו וחפשתי תחליף
לא חבר אריה, ולא חבר קופיף,
רק רציתי טירנוזאור נוסף
ומצאתי ברכיוזאור ומעלב קוואזל טוטאלז עף… מה אתה אומר?" שאלה בתי.
הדינוזאור הקטן בעל הצוואר הארוך לעומת גופו ניסה לחייך וסובב את ראשו.
(למקרה שלא ידעתם: ברכיוזאור הוא דינוזאור צמחוני).
בתי נתנה לו ערמת עלים והברכיוזאור אכל, לא הרבה כי לא היה לו מקום בקייבה.
אתם בטח חושבים שבגלל שדינוזאורים הם יצורים ענקיים אז התינוקות שלהם היו גם דיי גדולים.
טוב, זה לא נכון.
היו דינוזאורים שהטילו בייצים בגודל של בייצת תרנגולת!
נחזור לסיפור.
כשסיים את הארוחה אז הוא טיפס וניסה לחבק את בתי.
בתי חיבקה אותו חזרה.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~בנתיים באי~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אמא ברכיוזאור מחפשת את בנה, היא הריחה את הריח של בתי וכרגע היא עוקבת אחריה.
לברכיוזאור היה זנב חזק ועבה, כנראה כדיי לחבוט, זה לא יהיה נחמד אם אמא דברכיוזאור
תמצא את גנבת ביצייה – בתי הקטנה בת ה-8.


תגובות (2)

עלו לי הרבה שאלות שלא מוסברים בקטע
איך היא הגיעה לאי? האם שוב לקחה רובה? כמה זמן לוקח לה להגיע לאי? היא גרה קרוב ולכן יכלה ללכת בלי שירגישו בה? בקטע זה התחלתי לחשוב שאולי היא גרה על האי.
אם בתי גרה ביבשה אחרת ולא באותו יבשה איך אמא של הביצה הגנובה תגיע לבתי? אני בספק שהיא יכולה (האימא) לשחות כל הדרך בין שני האיים.
בפרק הקודם סופר שבתי השתמשה בסירה לכן הנחתי שזה איים שונים.

פחות או יותר אלו היו השאלות.
והידע שלי חלש בדינוזאורים לכן כששם של דינוזאור נכתב אשמח להסבר קצר על דינוזאור זה.
David.M☺

29/08/2011 18:25

ברכיוזאור הוא דינוזאור ארוך צוואר, דינוזאור ממש מפורסם.
זה דינוזאור גדול בעל רגליים עבות והוא גם צימחוני.
ליד ארצות הברית (שממוקמת דרום לקנדה – אמריקה הצפונית) נמצא אי.
עכשיו בקשר לדברים שאמרת בפרקים קודמים:
זה היה חלום – המדענים ניסו שנים ולא הצליחו
הוא הפך למציאות – אז הם סוף – סוף הצליחו.
ועכשיו זה סיוט! – לא כתוב איפה הסיוט, וחוץ מזה הסיוט הגדול ביותר הוא מוות האנשים, מוות של מיליוני חפים מפשע זה איננו סיוט? חוץ מזה אחד הסיוטים הגדולים זה שאחרי שהדינוזאורים קמו לתחייה, הם לא היו כמו חיות מחמד אלא היו "מכונות הרס" מה שניקרא.
האמת שלא היו להיות פרק 2, ו- 3, ו- 4 וכו', אם שמת לב, בפרק הראשון לא כתוב מספר, זה היה אמור להיות הסיפור, רק זה, אבל בגלל שכתבו לי להמשיך החלטתי לעשות עלילה נוספת…
בקשר לאיך שבקי הגיעה, זה קטע שבו צריך לתת לדימיון לפעול, כל אחד עם המחשבות שלו.

מקווה שעזרתי
Jessica

01/09/2011 17:08
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך