bjaui6
אני צריך חמש נערים

זיכרון הקדמה+הרשמה (ניסיון)

bjaui6 24/08/2014 986 צפיות 15 תגובות
אני צריך חמש נערים

תתארו לכם את המקרה הבא: אתם מוצאים את עצמכם ביער, פצועים מלאים בדם בקושי יכולים לזוז, אתם לא זוכרים מי אתם מאיפה באתם ומה אתם עושים שם, דבר אחד אתם כן זוכרים וזה אור. אור כול כך גדול שלא יכולתם להסתכל עליו, אתם קמים ובבת אחת כול הפצעים שלכם נעלמים, אתם הולכים בתוך היער לא יודעים מה לעשות. אתם מתיישבים על גזע עץ כרות והוא נשבר. אתם ממשיכים ללכת ופתאום אתם במקום אחר, בעיר גדולה עם מכוניות ובניינים. וכשאתם מסתכלים במראה אתם רואים אותכם עטופים אור. מה אתם הייתם עושים? הייתם מתחרפנים? הייתם רצים וצורחים לכול עבר? חמישה נערים מוצאים את עצמם במקרה הזה

אני צריך
מראה:
אופי:
ושם שהם יבחרו לעצמם אחרי זה כי הם לא זוכרים את השם האמיתי


תגובות (15)

אחד הדברים הכי קשים בכתיבה זה לבנות דמויות… אולי תעשו את זה לבד?
כאילו, בשיטה הזאת אתם לא תתקדמו.

24/08/2014 11:45

מראה: רזה מאוד וטיפה שירירית, שיער בלונדיני, עיניים צהובות-כתומות מושלמות.
אופי: עקשנית, קשוחה, לא מראה רגשות או כעב, לא מתאהבת בשום אופן!, לא מוותרת, לא חברותית בכלל.
שם: קרול
עוד עליה: ממש אבל ממש גמישה, בעברה הייתה עניה ולכן היא רזה בצורה לא טבעית, אני לא בטוחה אם זה נחשב אופי אז אני אכתוב את זה כאן- היא יכולה למכור קרח לאסקימוסים (או איך שלא כותבים את זה).
מקווה שתיקחי אותה

24/08/2014 15:40

אני בן ונכנס

24/08/2014 15:55

מראה: שיער עד המותניים די מתולתל וחום, שזופה, עיניים חומות-ירוקות, שפתיים עבות, אף קטן וחמוד, רזה ממש וממוצעת בגובה.
אופי: חשדנית, סקרנית, חכמה ופסימית, שנונה, צינית, נקמנית, קצת דרמתית, חברותית לכולם אבל לא כאילו ישר הופכת להיות החברה הכי טובה שלהם, היא פשוט סתם רוצה להיות ביחסים טובים עם כולם.
שם: מייקאלה

24/08/2014 16:25

ואו! נשמע מעניין!
שם: ספנסר.
אופי: חשדנית, מאמינה שאם היא צריכה שמשהו יעשה, היא צריכה לעשות אותו לבד, קשה לה לסמוך על אנשים, היא אמיצה, היא יודעת מה היא רוצה מעצמה ולמה היא מסוגלת. היא זריזה, יש לה תמיד הערות שנונות שהיא אפילו לא מודעת לכך שהן מצחיקות, היא קרה כלפי אנשים ונפתחת רק אחרי שהיא באמת מכירה אדם לעומק, ויודעת שיכולה לסמוך עליו, היא אדם מדהים בפנים, רק צריך למצוא את זה.
מראה: ספנסר גבוהה, היא נורא רזה, אך לא רזה מדי, ממש על הגבול. יש לה שיער חום מתלולתל ועיניים שחורות קודרות, ובהם ניצוץ קטן ולבן. יש לה שפתיים דקות ומצומקות, ואף עכברי קטן, לחיה תמיד סמוקות בטבעיות בצבע ורדרד.

24/08/2014 16:45

    אה ויש לה עור לבן וחיוור.

    24/08/2014 16:47

בנתיים כולם נכנסו

24/08/2014 17:19

אוקיי, זה נשמע ממש נחמד!
אז…
שם- ליילה
אופי- פחדנית מעט, ביישנית, כל הזמן מחפשת סיבות להימלט בכל משהו שדבר לפעילות גופנית, מעדיפה לעשות 'שיעורים'.
היא לעולם לא תבטח באנשים מהר מידי, ותבחן כל אחד בקפידה. היא מאוד אסטרטגית וידידותית לאנשים שמכירה ואוהבת.
מראה- לליילה יש שיער ארוך וגולש, שקצוות שיערה מלטפים את אגנה. שערה ישר, כמעט כמו ברגל, ופוני 'בובה' סוגר על מצחה. עיניה ירוקות ובוהקות, מבטה נועץ וחודר. אך למרות מבטה, חיוך כמעט תמיד על פניה. שיניה לבנות וישרות, ושפתיים מלאות ואדומות נחות בצורה מושלמת. ריסיה ארוכים ועל אפה הקטן יושבים משקפיים עגולות. עורה לא חיוור כלל, ומאוד לא שזוף. הוא בגדר הנורמאלי.
מקווה שתיקח^*^

24/08/2014 17:23

    התכוונתי לסרגל*

    24/08/2014 17:23

נכנס

24/08/2014 17:27

אמרת חמישה אנשים, בינתיים כולן בנות.
לא קצת הזוי?
יש לי בן, והוא הראשון.
אופי: אמיץ, מגן על מי שראוי לאמונו, אשף מילים (יודע בדיוק מה לומר, לשכנע אנשים, להעליב אנשים אם צריך…), מהיר. הוא יפה אבל לא משתמש בזה. לא נחמד באופן מיוחד או חביב, אבל לא גס וחצוף.
מראה: שיער שחור, עיניים כחולות. רזה, די שרירי אבל לא באופן חריג (לא רואים את ״ידיו השריריות״ מבעד לחולצה).
שם: שון.

24/08/2014 17:49

שמתי לב רק עכשיו לא משנה נכנס

24/08/2014 17:55

יש מקום לעוד אחד?
שם: דריי (יבש, אנגלית)
מראה: עור חיוור ושיער אדמוני, משקפיים שחורות. גבוה, עיניים חומות, די שרירי, שפתיו לרוב יבשות, בגלל זה קרא לעצמו דריי, והן מלאות.
אופי: נחמד, אפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות, אכפתי, יודע לשלוט בעצמו, די ביישן, חכם, לא כל כך אמיץ אבל לא פחדן, אוהב לקרוא.

24/08/2014 22:11

יודע מה?? רק בשבילך אני יכניס אותו

24/08/2014 22:19

שככתי להגיד בקשר לקרול שתעשה אותה רעה עם ע' הרוע! אבל אם כל זה היא מנהיגה טובה ומשכנעת טובה מאוד (אני אוהבת דמיות רעות ~צחוק מרושע~)

25/08/2014 18:32
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך