bjaui6
לאור הלחץ ש: Pepper שמה עליי החלטתי להעלות אותו סוף סוף אז... הפרק מוקדש ל: Pepper מקווה שנהנית.

זיכרון פרק 4 -ליילה

bjaui6 30/08/2014 692 צפיות 5 תגובות
לאור הלחץ ש: Pepper שמה עליי החלטתי להעלות אותו סוף סוף אז... הפרק מוקדש ל: Pepper מקווה שנהנית.

הרגשתי שמישהו נוגע בי,פקחתי את עייני וראיתי בן אדם מבוגר בערך בשנות החמישים נוגע בי קלות עם רגלו. שראה שהתעוררתי נדהם, הוא הסתכל על עייני וברח כול עוד נפשו בו.
מצמצתי ומצאתי את עצמי בתוך פח גדול. יצאתי מהפח והתחלתי ללכת, בצד הדרך ישב הומלס, כשעברתי לידו הוא תפס את רגלי ואמר"יש לך כסף??, אולי תעזרי לאיש מסכן?".
קרבתי את פרצופי אליו ואמרתי לו שאין לי אבל ברגע שאמרתי את זה העיניים שלו נהפכו זהובות.
והוא אמר לי בלחש"תמצאי את האחרים את מוכרחה, רק ביחד תצליחו להביס אותם הם בכול מקום" "אני לא יודעת על מה אתה מדבר" עניתי לו, "אם כך אני מצטער על זה ותזכרי שזה לטובתכם" והוא קרא בקול "הצילו! היא מנסה לגנוב לי דברים".
שתי שוטרים שהיו שם התקרבו אלי ושמו עלי אזיקים…

בתחנת המשטרה הושיבו אותי על ספסל ואמרו לי לחכות. בינתיים הסתכלתי במראה בוחנת את עצמי איך אני נראית יש לי שיער ארוך וגולש, ,. עיניים ירוקות ובוהקות, ומשקפיים.
אבל כשהסתכלתי במראה ראיתי מישהי, יושבת על כיסא קשורה בשלשלאות.
נערה עם שער חום מתולתל. אחריי חצי שעה לקחו אותי ושמו אותי בתא כלא עדיין חושבת על מה שאמר לי ההומלס. יש אחרים כמוני?? ולמה הוא גרם לי להיכנס לכלא??…


תגובות (5)

חחחח אני מלחיצה ותודה רבה! ממש אהבתי אבל לדעתי כדיי לך לנסות להכניס חלק גדול מהדמויות בכל פרק.
נ"ב
חחחחחח אני מלחיצה אותך, אני רע.
ואני מתה ממתח כבר! אני רוצה שקרול תלך מכות! (לא ברצינות) (ובהצלחה בלימודים)

31/08/2014 16:18

דרך אגב, תקרא לי דיאן

31/08/2014 16:43

חחחחח

31/08/2014 16:50

אני ג'ון (שם בדוי)

31/08/2014 18:14

אתה ממשיך? לחץ-חברתי! לחץ-חברתי! חח סתם אבל אני במתח. אבל למרות זאת קח את הזמן הפעם חחחח ושוב- אני רעה D:

04/09/2014 17:29
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך