neta663
אשמח שתרשמו

זמנים אפלים- הקדמה והרשמה

neta663 14/10/2014 868 צפיות 14 תגובות
אשמח שתרשמו

ימי הביניים, הייתה זו תקופה מעניינת מאוד. אומנם נדמה כי כשאומרים את המילה מתכוונים , קוסמים, אבירים ודרקונים אך לא.
בשבילי,
זה היה מצוד,
המצוד שלי, בו אני הצייד.
וכך, כל אחד מאיתנו יגיע לסופו המר.
כשנצליח לשרוד, נוכל סוף-סוף לשוב ולחיות בעולם בשלטון הוגן. אנחנו,
מכשפים.

זה הסיפור של אדוארד פליי. נער כבן 17.
הוא מכשף בתקופה הכי נוראה לכך בשנה, הוא ניצוד על ידי האנשים הנוראים ביותר בתקופה,
הציידים.
הם אלו שהורגים את המכשפות והקוסמים בעולם. כך יעודם נקבע, להשמיד את השונים, את המכשפים.
האם יצליח אדוארד לשרוד?

הרשמה:
שם:
גיל:
מראה:
סוג: מכשפה-קוסם\ צייד מכשפות:
אופי:


תגובות (14)

שם: אניס ארנט
גיל: 18
מראה: עור חיוור נורא, שיער שחור כפחם מבריק וחלק, ארוך נורא. עיינים שצבעם נע בין טורקיז לאפור. שפתיים רחבות שמעניקות לה חיוך רחב שחושף שיינים ישרות וצחורות, ושפתייה די דקות אך לא לגמרי. חטובה וגבוה, נראה כאילו היא בקןשר מצויין, מה שבאמת נכון.
סוג: ציידת
אופי: ספרוטיבית, אמיצה, יודעת לתמרן, צינית כמעט ותמיד, שקרנית, נקמנית, היא לא תסמוך על אף אחד חוץ מעל עצמה, מאוד תחרותית, חייבת לנצח בהכל ולהיות זאתי שיודעת הכל. לא תודה לעולם בטעויות שלה, היא שונאת לטעות ותהיה חייבת להיות צודקת בהכל. היא לא מפחדת מדבר, אפילו לא מהמוות עצמו, היא חכמה מאוד וטובה בלהתחמק. היא לא מראה את רגשותייה ולא את חולשותייה. היא לא הססנית ולא תשנה את הדעה שלה לא משנה מה. היא אצילה מאוד, תלך תמיד בגאווה, לא תיתן לאחרים להשפיל אותה. מעטים האנשים אשר יכולים לגעת בליבה ולשנות את דעותייה. היא מאוד רגישה מאחורי המסכות, מאוד הססנית וחסרת ביטחון, היא פשוט לא מראה את זה ומעטים מאוד יודעים עד כמה היא רגישה. היא מראה לכולם שהיא בעלת ביטחון, אוהבת לחלק פקודות ודי שנונה.
מממ, מקווה שלא שכחתי משהו… בכל מקרה מקווה שזה בסדר.

14/10/2014 17:34

שם:בוניטה
גיל:9
מראה:שיער חום עניים גדולות צהובות קטנה ונמוכה יחסית לגיל שלה עם עור כהה
סוג: מכשפה
אופי: ביישנית, מתחברת מהר, נאמנה, חמודה ומתוקה.
משהו להוסיף(אפילו שלא כתבת):למרות גילה הצעיר היא מאוד טובה בכישוף ומסוגלת להעיף דברים באוויר . הוריה שלחו אותה ליער מכיוון שלא רצו שיהרגו (צידי מכשפות) אותם על היותה בתם. בעקבות כך ששהתה ביער רוב חייה היא מסוגלת לדבר עם חיות.

14/10/2014 17:36

אפשר לעשות עוד דמות??
יש לי צייד

14/10/2014 17:38

    מצידי תעשה עוד אחת אפילו, מכשפה אם בא לך, או קוסם! כן, אני צריכה

    14/10/2014 18:05

שם:מרמוניו
גיל:64.
מראה:שיער לבן עיניים פוזלות כחולות אף עקום אוזניים של חמור וקמטים בתוך קמטים.
סוג:צייד מכשפות.
אופי:משוגע, אוהב לשרוף מכשפות ולהכאיב להן, חמדן,קנאי,שקרן,בגדן וערמומי.
משהו להוסיף:פעם היה יפה תואר וטוב-לב עד שבטעות מכשף טעה בלחש ושינה אותו לאיך שהוא עכשיו, מרושע ומשוגע.

14/10/2014 17:52

כולם בפנים בנתיים

14/10/2014 17:57

שם: ערן
גיל: 16 וחצי
מראה: גבוה ומרשים. פניו יפות ומדוייקות. שפתיו משורטטות בעדינות ועיניו משוכות כלפי מעלה קצת. ערן הוא שרירי בבטן ובידיים אך לא ברגליים. עיניים חומות ושיער שחור [תספורת מוהק, מכירה?] ציפורניו נקיות ושיניו ישרות ולבנות.
סוג: צייד
אופי: תחרותי. אין מצב שהוא לא מצליח בדבר כלשהוא ואם הוא רואה שמישהו אחר מצליח יותר ממנו הוא יעשה הכל כדי למנוע ממנו להצליח. את האוייבים שלו הוא בדרך כלל שומר קרוב. אבא שלו לימד אותו את כל מה שהוא יודע והוא חינך אותו להיות ישר ומרוכז למטרה. לאנשים שהוא אוהב הוא יעשה הכל כדי להגן אליהם. לא משנה מה.
מקווה שזה יעזור ושלא שחכתי משהו וההקדמה ממש מעניינת.

14/10/2014 17:57

    תודה, קוראים לו בשם ישראלי כאילו? ערן?

    14/10/2014 18:00

שם: בריאנה צלסוף
גיל: 5
מראה: גובה של ילדה בת חמש (מן הסתם…) רזה בכל הגוף- אפשר לראות את הצלעות שלה, והיא גרומה גם בידיים והרגליים. עיינים כסופות. שיער שחור (כמעט אפור) עד סוף הצוואר. עור חיוור.
מכשפה
אופי: שקטה, חמודה, ביישנית, חברה נאמנה, מתמידה, טיפה שלומיאלית כזאת, נועזת, לא מפחדת מכלום. ראתה יותר מידי דברים שהיא לא צריכה לראות, בטוחה בעצמה.

14/10/2014 18:05

שם:רעמונימוס.
גיל: 104
מראה:שיער לבן אפרפר שערות שיבה זקן ארוך כסוף עיניים כחולות וחמימות וגלימה ארוכה סגולה.
סוג:קוסם.
אופי:החלטי,קשוח,אבל רך כשצריך,חשדן,נבון,חכם ומפרגן.
משהו להוסיף:כל חייו לימד והסתיר מכשפות וקוסמים ועזר להם להתחבא מהציידים המרושעים והוא כישף בטעות את מרמו ובעקבות הכישוף מרמו הפך למרמוניו המרושע ועד היום מרמוני רוצה להרוג את רעמונימוס.

14/10/2014 18:18

שם: נטרסה רייס
גיל: 24
מראה: יש לה שיער חום בהיר עם בקבוקים בצבע דבש בקצה, עיניים בצבע מג'נטה- מלוכסנות עם ריסים ארוכים ופנים ארוכות. שפתיים שהיא נוהגת לצבוע בזהב.
סוג: מכשפה.
אופי: מאוד שטלתנית אבל גם מגוננת. הכי חשובה זו היא, אבל אם היא יכולה היא תציל גם אחרים. היא לא מוכנה להשתמש בשרביט כי היא חוששת שיתפסו אותה, לכן היא פיתחה שיטה למקד קסם עם השיער בשביל נוחות. (ממש מגניב!)
קשה לה לשלוט בעצמה, והיא נוטה למעשים ורגשות מטופשים.. אחר כך קשה לה לתקן את הנזק.
יש לה קול ממש רך וצחוק ממש מתוק, והיא מסרבת לשיר או להתעשק במוזיקה בשום אופן.
היא מנסה לא להתבלט, אבל קשה לה כי היא יפה. היא שונאת בנים אבל מתאהבת בקלות ולא מצליחה לרסן.. נוצר מצב שהיא אוהבת ושולחת מסרים אבל בסוף בורחת מהכל כי היא לא מוכנה לקשר.
מקווה שתמצאי לה מקום. אגב, היא מאמינה באל שאף אחד לא שמע עליו.

14/10/2014 19:52

    להתעסק* אוף אלוהימדירים מלי מה יהיה? את בת 14 וחצי כבר

    14/10/2014 19:54

שם: ססיליה וולט
גיל: 17
מראה: שיער שמגיע עד מותנייה הצרות למדי, נטול נפח, חלק אך בקצוות מסולסל בצורה טבעית ומושלמת. צבע שיערה לבן, כן, לבן. אך לא לבן שנהיה עם השנים, לבן מיוחד עם גון אפור ואף אפשר לראות אם מתרכזים, גם מעט בלונד פלנטינה. יש לה פוני בובה מלא המעניק לפנייה המסורטטות מעט עדינות. עצמות לחייה גבוהות ומרשימות, אפה סולד וקטן, שפתייה כאילו ומשורטטות ואפשר לחשוב שיצרו אותן במעדה, צורתן סימטרית, שפתייה מלאות ובמקצת צרות, יש לה צורת לב בשפתיים, ואת שפתייה היא נוהגת למרוח באודם ורדרד ומתוק ואת לחייה בסומק עדין שמעניק לה מן מראה חמים ועדין. עייניה גדולות וצבען כחול כים, והן נוצצות כמעט ותמיד. ריסיה צפופים ועבים ומעניקים לעייניה, שאותן היא לא מאפרת כלל, מראה מטופח ומסתורי. עצמות הבריח שלה בולטות וגופה חטוב ומרשים.
היא תלבש בדרך כלל שמלות שבמותנייה צרות ומדגישות את מותנייה היםות ומטה הן רחבות ומרשימות. יש לה מראה עדין מאוד שעלול להביא לכולם רושם ראשוני שמראה שהיא פגיעה.
סוג: מכשפה. ולא היא לא תלבש בגדי מכשפים.
אופי: בעלת מזג קל, היא לא נוטה להתעצבן למרות שהיא נוטה לפעמים לפלוט איזו קללה או איזה מילה פוגעת אךצלאחר מכן היא תקפוץ בבהלה ותתחנן שהיא מצטערת. היא לא יכולה לפגוע באף אחד אפילו לא בזבוב, יש לה מןחמלה רבה לבעלי חיים. היא שנונה מאוד ונכחותה ליד אנשים מיד תרומם את מצב רוחם. היא אופטימית לגמרי ותמיד שמחה, אם יצצאו אותה עצובה כנראה קרה דבר מאוד נורא. היא זהירה בכישופיה, וחכמה ואחראית מאוד כשזה נוגע לכשםים ולשרביט. מחות לעניין הכשפים היא נוטה להיות מאוד מפוזרת, שכחנית ומעט מגושמת. יש בה מן חינניות, יש לה אופי של ילדה קטנה סקרנית וחשדנית אשר כלואה בגוף של נערה-בחורה נאה למדי. היא לא מתחברת בקלות אף שהיא יצור מאוד ידידותי, היא לא נוטה לדבר על עצמה ולא נוטה לסמוך על אנשים, אלה אם כן יש מישהו מאוד מיוחד שעליו היא תסמך. היא הולכת לפי תחושות הבטן שלה, שבדרך כלל מובילות אותה נכון.
מממ
מקווה שהיא טובה ותספיקי להכניס אותה ^^

14/10/2014 21:05

שם: פרייה אדמונד
מראה:שיער חלק חום עד המותניים עיינים חומות בהירות עור בהיר אבל לא יותר מידי גוף גיטרה/שעון חול גובה 1.60 לובשת בדרך כלל צמוד שיניים לבנותנראת סבבה
סוג:מכשפה
אופי: פיקחית ביישנית ערכים כבוד הגינות נאמנות כנות ואמינות הם ערכים חשובים אצלה. אין לה הרבה חברים- והיא הייתה רוצה, היא אופטימית מנסה להצחיק אבל לא תמיד מצליחה מאוד רגישה ואכפת לה מהסביבה קשה לה לפגוע במישהו- יסורי מצפון היא עוזרת לכולם ולא חושדת באף אחד היא תשים את כולם לפניה ותעזור להם כמה שהיא יכולה
גיל:16

14/10/2014 21:21
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך