Alex_Love
תודה מראש :)))

חדשותתת מרעישווות לאוהביי הפנטזיה :))

Alex_Love 17/09/2015 694 צפיות 10 תגובות
תודה מראש :)))

אמרתי שאני אחזור בגירסה משופרת של ילדי השמש ואני עובדת על זה בכל הכוח עם הכותבות המדהימות תולעת סיפורים… ;) וLOVE^_^‏ ואנחנו רוצות לעשות עד הרשמה כדי שיהיו עד דמויות ויהיה יותר מגניב :)))
אז תרגישו חופשי להירשם אפילו פעמיים והכי חשוב תהיו יצירתיים :)

הרשמה-
אני צריכה שש בנים ובנות שהיו בכיתת המכשפים ובסופו של דבר יצאו למסע עם מיארה.
אבל כמה הערותהערות:
– השמות שלהם צריכים להיות מיוחדים.
– הם צריכים להיות בגילאי תיכון.
-שיהיו מקוריים בבקשה:)

שם:
גיל:
אופי:
מראה:
רקע משפחתי(הורים אחים עבודות שלהם וכל מה שקשור למשפחה.):
התמחות בקסמים:(עופו על זה ותהיו יצירתיים)
חית מחמד(לא חובה):
משהו נוסף:


תגובות (10)

הדמויות שהיו נשארות?

17/09/2015 18:24

שאלה: לא קראתי את הסיפור, אבל גרמת לו להשמע מעולה, אז כדאי לי להרשם ללא ידע קודם על הסיפור?

17/09/2015 18:25

מה עם לוון שלי? מה עולה בגורלה? ~בכיבכיבכי~~

17/09/2015 18:27

שם: וויליאם (וויל) ביאטריס
גיל:שמונה עשרה
אופי: חברותי, ולא שובר את הסטיגמה של הבלונדיני עם העניים הכחולות. יש לו כבוד לחלשים ולבנות. היו לו חברות רבות והוא אהוב הבנות. למרות שהוא חברותי (רק כלפי המקובלים) הוא קר וסגור ורק הקרובים ביותר הקרובים באמת יודעים את הסודות המשפחתיים שלו.
מראה: שיער בלונדיני, לא קצר אך גם לא ארוך. שרירים לא מנופחים. אוהב ללכת עם גופיות כדי לחשוף את הקעקוע של הדרקון שמתפרש לו לאורך היד. עיניים כחולות ועמוקות.
רקע משפחתי: משפחתו גרה פעם בין המכשפים אך עזבה לאחר היוקר שם והמצב הכלכלי הקשה שלהם.
משפחתו עשירה מה שמוסיף לסטיגמה של הבלונדיני עם העניים הכחולות אך כל העושר בה לאחר תקופת עוני. וויל מספר לכולם שלמשפחתו יש חברה מצליחה אבל רק הקרובים ביותר יודעים שהכל מכרטיס לוטו שנקנה מכסף שוויל הרוויח בעבודתו כשעוד היו עניים. הוא מצטרף למיארה בכדי לשבור את הסטיגמה של הבלונדיני עם העיניים הכחולות.
התמחות בקסמים: יש לוויל היכולת לעוף על שטיח שמותאם לו אישית, על הקסם הזה הוא עובד שעות רבות ביום.
חיית מחמד: כלב קטן ובהיר כשיערו. הוא הקרוב ביותר לוויל ווויל אוהב אותו מכל דבר אחר חוץ מאחותו הקטנה טרייסי
משהו להוסיף: חתיך, כל הבנות רוצות להיות חברות שלו אך הוא מחפש את האחת שתתאים לו (אשמח אם הוא ימצא אהבה)

17/09/2015 19:32

שם:קרי
גיל:18
אופי: שקטה, חכמה, כריזמטית, לא מתחברת לאנשים, מאמינה שהכול אפשרי, שקרנית טובה,ספורטית מעולה ותסיפי עוד אם שמתאים לך.
מראה: שיער תכחלת בהיר ועיניים אפורות שזופה גובהה ורזה פנים חלקות בעלת נמשים שכמעט לא רואים וגומה 1 בצד ימין.
רקע משפחתי: הוריה עובדים כעורכי דין חשובים מאוד, יש לה אח קטן בן 12 קוראים לו לו ואחות קטנה בת 5 קוראים לה סיל.
התמחות בקסמים:קסמים אפלים כל הצללים חיות לילה טורפות מפלצות.
חיית מחמד: עטלף בשם לואי

17/09/2015 19:59

אוקיי אז ככה הסיפור אכן מעולה ויש כמה פרקים והקדמה בפרופיל שלי אבל הם לא משהו בגלל זה אני עובדת על גרסה משופרת וכן מומלץ להירשם.
הדמויות שנרשמו כבר ישארו חלק מהסיפור אבל בגלל שעכשיו יש שלוש כותבות אז אפשר להוסיף עד דמויות בלי שאני אשכח אף אחד אז תרשמו!
וכל הכבוד למי שנרשם כבר אני לא קראתי על הדמויות שלכם אבל אני מבטיחה שאעשה זאת בהקדם :))

17/09/2015 20:17

אה אוקיי!
פיו! לוון נשארת!

17/09/2015 20:19

הו מסתבר שיש עוד כותבת XP
מחכה שתתחברי חח

17/09/2015 20:37

אם כתבתי דמורת כבר בהרשמה הראשונה, אני יכולה לכתוב עוד אחת?

17/09/2015 23:33

היי, לא מזמן נזכרתי בסיפור שלך וממש אהבתי אותו וזכרתי שאמרת שתמשיכי אותו מתישהו.
את תמשיכי אותו מתישהו? כי ממש אהבתי אותו הוא היה ממש טוב בעיניי, את כותבת טובה ויש לך רעיונות טובים

10/07/2016 21:24
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך