Edward ScissorHands
(הרשמה) שם: גיל: אופי: מראה חיצוני: יכולת(משהו קסום): כישרון(סוגי לחימה בהם משתמשים): נשק:

מלאכים מהגיהנום-הקדמה והרשמה

Edward ScissorHands 14/02/2015 690 צפיות 19 תגובות
(הרשמה) שם: גיל: אופי: מראה חיצוני: יכולת(משהו קסום): כישרון(סוגי לחימה בהם משתמשים): נשק:

מרגרט(Margaretta-ברוסית חכמה) אורלנדה(Orlenda-ברוסית נשר) רוסלינה(Ruslyna-ברוסית אריה) סרפינה(Serafina-ברוסית-אצילי) ישבה על מיטתה. מרוב שמות פרטיים לפעמים שכחה מה שם משפחתה. מוסקובסקי. סבא של סבא שלה היה ממקימי העיר, והחליט לשנות את שם משפחתו למוסקבה. לפעמים הייתה בטוחה שהשמות שפירשו "נשר", ו"אריה" היו במקרה. אבל הוריה לא היו משתנים. היא כן. היא הביטה אל הרחוב החשוך, המגודר בעצים בצד אחד. ביתה היה חמישה עשר מטרים מיער שלא הפסיק להשתרע עד ליערות רוסיה. היא הייתה עכשיו בנורבגיה, והייתה עסוקה בתכנון מסלול לפינלנד.
**********
שנאתי לעשות את זה. אבל הייתי חייבת. אם הייתי נשארת עוד הרבה הם היו באים. ואז הייתי בצרות. גדולות. היה לי עוד שלושה חודשים מקסימום. חוץ מזה, בנורבגיה ההערכה העצמית שלי ירדה לקרוב לאפס. כל הבנות והבנים היו גבוהים, בלונדיניים ועם עיניים כחולות. ברצינות, זאת הייתה בירת הברביות האנושיות. אל תבינו אותי נכון; הייתי גבוהה, חטובה, השיער שלי זהב והעיניים שלי תכלת-אפור. פשוט הפריע לי שכולם שם היו דומים לי. טוב, רוסיה ונורבגיה לא רחוקות כל כך. הסתכלתי במפה ושרטטתי קוו אדום עליה והוראות על דף נייר אחר. עוד חודשיים אני עפה מכאן. מילולית. קמתי ודחפתי את ההוראות למגירה בשולחן ישן. יצאתי בשקט אל היער עד שהתרחקתי שני קילומטרים. ואז השתניתי. העצמות גדלו, התארכו או התכווצו לפי הצורך. עמדתי שם, דובת גריזלי גדולה. השרירים שלי היו מתוחים ומיד רחרחתי את האוויר. איילים. פתחתי בריצה מהירה וברגע האחרון השתניתי לזאבה גדולה. קפצתי על אייל גדול והידקתי את לסתותיי על צווארו. דם חם הציף את פי והזזתי את ראשי בתנועה חדה, שוברת את המפרקת. כל העניין ארך כמה שניות. התחלתי לאכול מיד, מתענגת על הבשר החם והרך ועל הלב המוצף בדם. קברתי את המעיים והקרביים באדמה ואז חיסלתי את שארית הארוחה שלי. בסוף נשארו רק עצמות מכוסות בשכבה דקיקה של בשר ורקמות. חיסלתי את המוח לקינוח (הנוזל שהוא הפריש היה מתקתק חמצמץ). ניגבתי את השפתיים בעשב וחזרתי בריצה לביתי, משתנה קצת לפני. נכנסתי לסלון הקטן והחמים והדלקתי סי-אן-אן. "..באתר הרצח בו ארבע נשים הושארו רק בתור שלדים נמצא רק סוג של בד שחור ממשי. כנראה מהבגד של התוקפים." ואז הראו את הבד. העיניים המחודדות שלי הצליחו להבחין במשהו. סימן בהיר. משהו שנראה כמו חתיכה מהדפס. אבל העיניים שלי השלימו את התמונה. בן אדם עומד ערום, פשוט ידיים, באמצע מעגל של חלקים קטנים. בן אדם עם יכולת כלשהי. כיביתי את הטלוויזיה והראש שלי הסתחרר. הם כבר היו פה.


תגובות (19)

נשמע ממש… אמ… נחמד זאת לא בדיוק המילה שהייתי בה לנוכח ההקדמה (בעיקר החלק עם הדובה/זאבה) אבל אני בכל זאת אומרת, נשמע מאוד נחמד.

שם: טסה
גיל: שש עשרה וחצי
אופי: אוהבת, חמה, פתוחה, ונחמדה למי שנחמד אליה. כשהיא רעה אז היא רעה – היכולת שלה להמציא הערות נוטפות ארס והמבטים הקפואים שהיא שולחת יכולים להקפיא את הלב, ולהתפלל שהיא לעולם לא תכעס עליך. נאמנה מאוד לחברים ולמשפחה, אבל למרות כל הפתיחות שלה מאוד קשה לרכוש את אמונה, ואם הוא נשבר אז שום דבר לא יחזור להיות כמו שהיה, יש לה קול של זמיר אבל היא לעולם לא תשיר בחברה, מאוד אוהבת להיות עם כולם אבל גם לה יש את הרגעים שהיא צריכה את השקט שלה, היא לעולם לא תסכים שמישהו יראה אותה ברגעי החולשה שלה ואם מישהו רואה – היא תמרר לו את החיים. האופי שלה הפכפך מאוד ומלא סתירות. היא לעולם לא תצעק אלא כדי שישמעו אותה, ולא תשמיע את הדעות שלה בחברה אלא אם תהיה חייבת. בחברת בני החברים ובני המשפחה היא 'יצור' אחר, לא מפחדת להשמיע דעה וגם תצעק אם מישהו ירגיז אותה.
בחדרי חדרים, ברגעים השקטים שלה, היא תשיר או תרקוד קצת, תכתוב את מה שהיא לא אמרה, בצורה יצירתית ומלאת השראה.
אליה היא בחורה מאוד יצירתית – אבל אף אחד לא יודע את זה, כי את הצד הזה באופייה היא לא מראה. היא עטפה את עצמה בשכבות על גבי שכבות של רגשות שוליים, כאלו שיאפשרו לה לזרום ביחד עם כולם, אבל את הגרעין של אישיותה היא לא מראה לעולם.
מראה: שער חום וגלי מעט, עיניים חומות ומלאות הבעה, עצמות לחיים גבוהות, שפתיים מלאות ואדומות, עור שחום מעט, ידיים עדינות וחזקות באותו הזמן, הפנים שלה מלאות רגש, אבל היא מסוגלת להציג פני פוקר מעולים שישאירו את הפנים שלה חלקות כמו דף לבן, ציפורניים כסוסות עד העצם, נמשים כמעט בלתי נראים, יציבה שמראה ביטחון עצמי מובהק וגבות שחורות ועגולות.
יכולת: יכולה לעבור דרך השתקפויות. (מראות, מתכת ממורקת, ההשתקפות שלך במסך המחשב או בטלוויזיה כשהם מכובים, ההשתקפות בחלון כשקצת חשוך בחוץ, השתקפות בכפית/כף וכו')
כישרון: רעלים. היא כימאית מוכשרת, יודעת להפיק רעלים מצמחים, אבל גם תרופות. היא מכירה כמעט את כל הצמחים המרפאים והרעילים, יכולה לשרוד שבועות רק על צמחים באמצע היער.
כישרון: משתמשת רק בסכינים, אבל כל הסוגים. סכני קצבים, סכינים קטנות, סכינים שיש באולרים, פגיונות קטנים וגדולים, סכינים לסושי (אופציה קצת מוזרה), סכינים כהות וחדות. היא מסוגלת לפגוע בכל מטרה, בין אם זאת מטרה עגולה במרחק מאה מטר, מטבע שנזרק לגובה או לב של בן אדם. הכל. (כל עוד זה לא מוגזם מדי)

אני יודעת שיש קצת סתירות בין כלי הנשק לסוג המלחימה, פשוט לא ממש ידעתי מה לבחור. את יכולה להחליט אם לשנות או להשאיר ככה – לי זה לא משנה.

14/02/2015 19:39

סליחה, טעות שלי. בהתחלה התלבטתי בין השם אליה לשם טסה אבל בסוף בחרתי טסה, וזה היה אחרי שכתבתי את כל הדמות. יש באמצע קטע שכתוב אליה, תתעלמי, טעות.

14/02/2015 19:45

דמות נהדרת! כל מי שמסתכל שיוסיף!!!! אני אפרסם איזה דמויות התקבלו כשיהיו מספיק(:

14/02/2015 19:47

שם: ביאטריס (בקיצור טריס)
גיל: 17
אופי: מאוד קורנת, יכולה להיות עוקצנית. קלילה ומשוחררת. אפשר לקרוא אותה כמו ספר פתוח אך אם תגלה לה סוד הסיכויים שתגלה אותו הם אפסיים. היא לא חברותית במיוחד אבל אלא שכן חברים שלה, שהצליחו להיכנס לעולמה לא עומדים לצאת ממנו. היא מאוד אינטיליגנטית אך בלימודים נכשלת, חמומת מוח כך שלא כדאי לעצבן אותה היא יכולה להתפרץ בשנייה. היא מאוד רעבה למין, כלומר היא אוהבת סטוצים אבל מעדיפה מערכת יחסים חזקה וממושכת. (טוב מי לא?), היא אוהבת אתגרים חדשים ואוהבת לאתגר אחרים, אוהבת להתמודד עם קשיים.
מראה חיצוני: היא מאוד נשית, שיער שופע ובלונדיני חלק שמגיע לה על הגב התחתון, עיניים תכולות כאילו האוקיינוס פלש אל תוך עיניה, היא דקיקה אך מלאה במקומות הנכונים,חטובה, היא לובשת בעיקר מותגים ולא בגדים מוזנחים אך היא לא הולכת לפי האופנה היא ממציאה קוד לבוש משלה שמאוד מחמיא לה.
יכולת: היכולת של טריס מאוד נדירה ומאוד מסוכנת, אבל אם תלמד להשתמש בה לנכונה היא תהיה בסדר גמור. יכולתה היא להיכנס לראש של יצורים חיים, בין אם זה זאבים או בין אם זה בני אדם. אך זה לא כל כך פשוט כמו שזה נשמע. על טריס ללמוד להיכנס למצב בו היא מרוקנת מחשבותיה ואת ראשה, היא חייבת להיות רגועה ובטוחה בעצמה. היא צריכה להיכנס לעולם רוחני בו תלמד להשתלט על חלקי גוף שונים והסתגלות לסביבה, לאחר אימונים רבים אם תצליח טריס להוכיח את יכולתה לשלוט בכישרון זה תוכל בקלות להשתלט על גופים שונים, ולהרחיב את כישרונה להשתלטות בכמה גופים בו זמנית משהו שנשמע בלתי אפשרי באוזני ביאטריס.
כישרון:טריס מתמחה בMMA, זוהי לחימה משולבת המרכיבה בתוכה מגוון אומנויות לחימה, אבל הלחימה בה טריס הכי מצטיינת היא ג'יו ג'יטסו וזוהי לחימה על הקרקע שמטרתה להגיע לעמדת שליטה ביריב ומשם להכניעו בעזרת בריחים או חניקות בנוסף מנצלים את הטכניקה הנכונה ואת השימוש בתנופה ובמנוף, ופחות בכוח. כלומר שכוח לא בהכרח נחוץ פה מכיוון שטריס קטנה ולא חזקה ממש.
נשק: סנייפר (רובה צלפים) ייעודו הוא קליעה מדויקת במטרות מרוחקות וקרובות כאחת. אביה של ביאטריס לימד אותה מגיל צעיר לשלוט ברובה (פירוק, הרכבה, כיוון, יריה וכד) היא מאוד מתמצאת בדיוק ודממה, היא צלפית מעולה.

15/02/2015 17:53

כל הכבוד!!! תוסיפו גם בנים אבל….. אמנם אני שקועה עד הצוואר בעקרונות פמיניסטיים, אבל באמת יהיה משעמם אם יהיו רק בנות. כשיהיו לי בערך שש(נקווה) אני אודיע מי נבחר ;-)

15/02/2015 21:57

אני כותבת בן! עוד מעט אני שלח אותו…

15/02/2015 22:04

שם: אלכס (קיצור של איזה שם רוסי שתבחרי, להנאתך…)
גיל: 19 שנים, 4 חודשים ו23 ימים. וכן, הוא סופר.
אופי: במילה אחת-חד.
בשתי מילים-חד וקר.
בקצת יותר מילים-אלכס הוא בחור אינטיליגנט ברמ"ח איבריו ויצירתי בשס"ה גידיו. התחביב העיקרי שלו הוא לפתור בעיות, בכל צורה, בכל רמה, בכל צבעי הקשת. בעיות שלו, בעיות של חבריו ואפילו בעיות של אוייביו, סתם בשביל הכיף.
הוא שנון וחריף, אוצר ידע מהלך, אסטרטג מבריק ובקיצור אחד האנשים הכי חכמים שיצא לנו לפגוש אי פעם.
אלכס פועל לפי שני עקרונות מאוד פשוטים-1) הוא בחיים לא משקר, לא משנה מה ולמה. הוא יגיד לך את האמת וכל האמת, המרה והכואבת, בפרצוף בלי להניד עפעף. הוא אדם ששם את כל הקלפים על השולחן ובחיים אבל בחיים לא ישלוף לך איזה קלף סודי מהשרוול, אין כזה דבר.
2) אלכס נאמן לעצמו בלבד. חבריו הם חבריו של עוד הוא מוצא בהם תועלת, אוייביו הם אוייביו כל עוד הם מהווים איום עליו. הוא בלתי צפוי ולא יוצר קשרים חברותיים עם אנשים שאינם הוא עצמו.
כמובן שאלכס הוא לא מושלם, יש לו כמה חסרונות מהותיים, והמרכזי בניהם-אלכס מפחד מחושך. מסיבותיו שלו הקשורות כנראה בילדותו, אבל אף אחד לא יודע מה הן באמת. לעולם לא יהיה ניתן למצוא את אלכס ללא מקור אור זמין ומקור אור חלופי זמין באותה המידה, אלכס בחיים לא ימצא בחושך, גם לא בשנתו.
חסרון מהותי נוסף, אלכס נוטה לפתח אדישות כלפי אנשים במהירות רבה מדי, דבר שעלול להתנקם בו בצורת רגשות שנאה עזים המובילים למעשים קיצוניים כלפיו.
מראה: מטר 92, וכן הוא מודד כל חודש כדי לדייק ברמת המילימטר. שיער שחור ועיניים אפורות קרות כקרח. תווי פנים חדים מדי, עד ליצירת מראה אכזרי. צלקת קטנה מעל הגבה ועוד צלקת על יד שמאל. צלקת נוספת על כל אחת מרגליו מאירועים שונים לחלוטים, וצלקת על הגב. כמובן שאת כולן הוא סופר וזוכר במדוייק את נסיבות היווצרותן.
יכולת: עד כמה שזה מפתיע, לאלכס יש יכולת קסומה, מאוד משנית וקטנה, ממש לא כשרונו המרכזי, אך שימושית מאוד. אלכס מסוגל לחזות את תוצאותיהן של החלטות ופעולות פשוטות. כמובן לא דברים מורכבים, אבל היכולת מסייעת לו לדייק בתוכניותיו ולהוציאן לפועל בצורה הטובה ביותר.
כישרון: האם יש עוד צורך לפרט? חייו של אלכס הוא כשרונו, הוא מאמין גדול במשולש האהבה-יכולת-מעשה (עשה מה שאת אוהב, אהוב מה שאתה טוב בו, היה טוב במה שאתה עושה ולכיוון ההפוך). ואם יש צורך בכישרון ספציפי-אלכס הוא גאון התכניות ופתרון הבעיות.
כלי נשק: המוח שלו, פנס שנמצא תמיד בכיסו ואולר שאלכס בנה בעצמו המכיל את הכלים לבצע כל פעולה-מחיתוך פשוט עד שימוש כגלגלת למשיכת חפצים כבדים (ובני אדם…)

15/02/2015 22:30

אהבתי :) חוץ מהחלק המחריד של ההשתנות לדוב גריזלי וכולי…
אבל. אם זו הייתה הכוונה, אז מי אני שאשפוט אותך, ממילא זה היה ממש טוב!

שם: אנדרו פלייר
גיל: 16
מראה: גבוה ורזה אך לא מאוד. בעל שיער חום כהה שמגיע עד קצת מעל כתפיו ועיניים ירוקות בוהקות. הוא אוהב בגדים גדולים ממידותיו ותמיד ילך עם נעלי ספורט אדומות. אם מישהו יתעמק בשערו, הוא ישים לב שיש מקומות קטנים בהם ראשו קירח, אך זה כמעט בלתי מורגש.
אופי: בעל נוכחות אך לא מחשיב את עצמו לכזה. הוא שקט ורגוע וגורם לכל הסובבים אותו לתחושת ביטחון ושלווה. הוא כמעט בלתי מורגש במקומות בהם הוא נמצא מבחינה פיזית אך מבחינת התחושה הפנימית תמיד יודעים שהוא שם, לא קל להתעלם ממנו. אין לו הרבה ביטחון עצמי אך הוא לא מפחד להביע את דעותיו גם אם הן סותרות לגמרי דעות של אנשים אחרים. הוא די חכם ואוהב להעיר הערות שנונות בכל מצב, נחמד ובעל חוש הומור לא מובן. יכול להגיד משהו מסוים ובעצם להתכוון להפך הגמור ממנו. לפעמים עושה דברים בלי לחשוב ומיד אחר כך מתחרט עליהם ונכנס לתוך עולם משלו של כעס על עצמו בגלל מה שעשה, ברוב הפעמים אין לכך שום סיבה מכיוון שאלו טעויות קטנות וכמעט בלתי מורגשות. נוטה להרגיש שהרבה דברים קורים באשמתו וזה גורם לא להיות קצת מרוחק מהחברה.
יכולת: יכול לשנות את מצב הצבירה של גופו ואת החומר ממנו הוא עשוי לפי רצונו והרגשתו. אם הוא כועס יש בו היכולת להתיך את עצמו ולהפוך לגוש מתכת רותח, או כשהוא עצוב לאדות את עצמו ולהיות בלתי נראה, כשהוא שמח וכול להפוך את עצמו למקור אור ושמחה גם לאחרים ועד כל מיני דברים כאלה. הוא אוהב את היכולת הזאת מכיוון שיודע שהיא יכולה לעזור להרבה אנשים. החיסרון היחיד בה הוא שבניגוד לכך שהיא עוזרת לאחרים, היא פוגעת באנדרו עצמו בכל ובכל פעם שהוא משתמש בה נושרת שיערה מראשו. כן, זה נשמע מטופש אך שנות חייו של אנדרו נקבעות על פי שיערות ראשו ואם כולן ינשרו, חייו ועצם קיומו בעולם יסתיימו גם כן, לא רק שהוא לא יהיה יותר בחיים, גם קיומו בעולם ישכח וכל אלו שהכירו אותו פעם ישכחו אותו לגמרי. כשרק גילה את היכולת שלו, עדיין לא ידע על חסרונה והשתמש בה בכל מצב עד שפעם אחת התחיל להרגיש רע ושם לב כי מראשו נורות שיערות רבות, זה היה היום בו הבין את משמעות העזרה לאחרים; שלפעמים היא פוגעת בעוזר. באותו יום ספר את שיערותיו וגילה שנותרו רק מליון ושמונה מאות שיערות כלומר, מיליון ושמונה מאות ימם לחיות. מאז הוא סופר כל פעם שהוא משתמש ביכולתו. ביום הולדתו השישה עשר גיל שעל ראשו נותרו אלף ותשעים שערות, כלומר: עוד שלוש שנים לחיות ומאז עברה כבר חצי שנה שבה לא השתמש בכוחו כלל. זה שהוא לא משתמש בכוחו גורם לו לעצב ורגשות אשמה על שלא עוזר לאנשים כאשר הם זקוקים לו אך הוא יודע מה יקרה אם הוא יעזור להם וחייו חשובים לו מאוד.
כישרון: תכנון אסטרטגיות זו התחום שהוא הכי חזק בו והוא מאוד אוהב גם לחקור על אנשים וללמוד עליהם, לא מתוך רוע אלא סתם מתוך סקרנות. זה לא משמש אותו הרבה ביומיום אך במשחקי חברה או כשהוא סתם לבד בביתו, הוא לוקח דף ופשוט מתחיל לכתוב לעצמו דברים שלמד על אנשים מסוימים באותו היום ומתכנן לעצמו איך כדאי לו להתנהג לידם או לרכוש את אמונם. חדרו מלא ברישומים, מפות וציורים שאין מישהו אשר יכול להבין אותם חוץ ממנו, כל מי שינסה פשוט יקבל סחרחורת וכמעט יתעלף במקום. על כל דף כתובות לפחות אלף מילים אם לא יותר בכתב צפוף וכמעט בלתי מובן ואלה היחידים שאין בהם מילים מלאים בחיצים, איקסים ועיגולים בכל מקום, על מפות מודפסות או על כאלה שצייר בעצמו עם פירוט על המקומות שהוא מתמקד בהם. החדר שלו הוא כמו כספת, יש לו מנעול על הדלת וקוד כניסה ובלחיצת כפתור, מסך יורד על הקירות וכל המפות והרישומים נעלמים אל מאחורי מראה המשקפת את הקיר שממול. אם מישהו, אפילו אחד יגלה את מה שמסתתר בתוך חדרו, הוא לא ידע מה לעשות עם עצמו מכיוון שכל סודותיו הכמוסים ביותר יתגלו, הסודות על עצמו, על משפחתו ועל אהבתו שהוא מתכחש אליה ושומר אותה בין הצללים.

אני מקווה שהוא בסדר :)

15/02/2015 22:43

רק עכשיו שמתי לב שבכישרון התכוונת לסגנון לחימה…
טוב, אז הכישרון שלו נשאר עדיין אותו כישרון רק עם יותר כוח על האסטרטגיות. אין לו כישרון לחימה מסיום, הוא יותר טוב בגיבוי וחיזוק אנשים ופחות בלחימה, אבל אם הוא יהיה חייב להילחם, אז הוא יודע את הבסיס של כמה אומנויות לחימה אך לא יותר מזה. מדויק וצלף מוכשר מאוד.
וראיתי שצריך לרשום גם כלי נשק אז- אין לו כלי נשק מסיום, רק הוא עצמו ולפעמים גם סכין קטנה באחד מכיסיו.

סליחה אם הוא יצא דומה לאחת הדמויות, פשוט המחשב שלי די דפוק ולא מראה לי את התגובות האחרות, ככה שאם מישהו פרסם תגובה כלשהי בזמן שאני כתבתי את הדמות, לא ראיתי אותה.

15/02/2015 23:30

דמויות טובות מאוד. עוד שתיים אוכל לומר מי עבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16/02/2015 20:29

אז אני אתן עוד בת.

16/02/2015 20:41

נפלא! אם יש לכם חברים באתר תנסו לשכנע אותם שיוסיפו דמויות!!!!!!!!

16/02/2015 21:06

שם: סברינה ויאומילקוב
גיל: 18
אופי: לא העיפרון הכי חד בקלמר בכל הנוגע למדעים מדוייקים או מדעים בכלל, אבל סברינה היא שם דבר בהבנת רגשותיהם, מחשבותיהם ורצונם של אנשים. כמעט קוראת מחשבות ;)
חביבה וחברותית אבל לא נמרחת, בכל זאת, היא יודעת מתי היא לא רצוייה. חברה טובה לחבריה, אבל לא תרצה להיות אוייב שלה-היא תבין את החולשה הכי גדולה שלך ותמכור אותה בלי היסוס לבן האדם שידע להרוס אותך בצורה הכי כואבת.
בעלת חוש הומור ייחודי לעצמה, ולפעמים מצליחה להגיד גם משהו שנון במיוחד, וכשזה קורא, היא מתלהבת מעצמה במשך כמה ימים טובים.
היא תופיע בזמן הכי לא מתאים ותהרוס לך את היום. או שהיא תציל אותך מהרס עצמי בדיוק בזמן הנכון.
היא בלתי צפוייה ולכן היא מסוכנת, היא תחזיק אותך על הקצה ואז תפיל אותך מקצה אחר שלא ידעת שקיים בכלל.
יש לה סגנון לבוש ייחודי ושמרני. צו האופנה לא קיים אצלה, אבל חצאיות ארוכות וחולצות גבוהות מחשוף בדוגמאות מודפסות שונות אכן כן, ואיך שהוא זה עדיין נראה עליה טוב.
סברינה אלרגית לבוטנים וללקטוז, אם תציעו לה אחד מאלו זה יחשב בעינייה כניסיון לרצח והיא תגיב בהתאם, אז היזרו…
מראה: נמוכה, מאוד, ורזה, גם מאוד. כמעט מיניאטורית. עם רעמת שיער ג'ינג'י זוהר ועיניי חתול ירוקות וצוחקות. עור בהיר ומלא בנמשים. אף קטן אך לא מושלם ופה צר שתמיד נטוע בו צל של חיוך.
לא הבחורה הכי שופעת שתמצאו, אבל היא עדיין נראית טוב. חוץ מהגודל.
יכולת: לא, זה לא קריאת מחשבות. סברינה זכתה ביכולת הנדירה והמיוחדת שמדלגת על דור אחד במשפחה שלה, היכולת לשמור דברים. לסברינה יש גישה תמידית למחסן הקיים במישור הלא פיזי, אליו היא יכולה להכניס מה שהיא רוצה, וממנו היא יכולה להוציא אותו בחזרה. בכל מקום בכל זמן. אך היכולת הזו היא חד צדדית, אם היא תקלע בטעות למישור הלא פיזי, לא תהיה לה שום דרך לצאת משם.
כישרון: משחקי פסיכולוגיה. היא תשגע אותך למוות במבוך של תהיות, תגרום לך לרצות להתאבד ואז לחבר שלך להרוג אותך במקומך, תלמד אותך להאמין בדבר שאינו קיים ולא להאמין באמת שעומדת מולך, והכל באמצעות מילים.
כלי נשק: ליתר ביטחון סברינה תמיד נושאת איתה אקדח קטן, גלוק 19-9 מ"מ, והיא אף פעם לא מחמיצה ירייה.

16/02/2015 21:07

שם: סברינה ויאומילקוב
גיל: 18
אופי: לא העיפרון הכי חד בקלמר בכל הנוגע למדעים מדוייקים או מדעים בכלל, אבל סברינה היא שם דבר בהבנת רגשותיהם, מחשבותיהם ורצונם של אנשים. כמעט קוראת מחשבות ;)
חביבה וחברותית אבל לא נמרחת, בכל זאת, היא יודעת מתי היא לא רצוייה. חברה טובה לחבריה, אבל לא תרצה להיות אוייב שלה-היא תבין את החולשה הכי גדולה שלך ותמכור אותה בלי היסוס לבן האדם שידע להרוס אותך בצורה הכי כואבת.
בעלת חוש הומור ייחודי לעצמה, ולפעמים מצליחה להגיד גם משהו שנון במיוחד, וכשזה קורא, היא מתלהבת מעצמה במשך כמה ימים טובים.
היא תופיע בזמן הכי לא מתאים ותהרוס לך את היום. או שהיא תציל אותך מהרס עצמי בדיוק בזמן הנכון.
היא בלתי צפוייה ולכן היא מסוכנת, היא תחזיק אותך על הקצה ואז תפיל אותך מקצה אחר שלא ידעת שקיים בכלל.
יש לה סגנון לבוש ייחודי ושמרני. צו האופנה לא קיים אצלה, אבל חצאיות ארוכות וחולצות גבוהות מחשוף בדוגמאות מודפסות שונות אכן כן, ואיך שהוא זה עדיין נראה עליה טוב.
סברינה אלרגית לבוטנים וללקטוז, אם תציעו לה אחד מאלו זה יחשב בעינייה כניסיון לרצח והיא תגיב בהתאם, אז היזרו…
מראה: נמוכה, מאוד, ורזה, גם מאוד. כמעט מיניאטורית. עם רעמת שיער ג'ינג'י זוהר ועיניי חתול ירוקות וצוחקות. עור בהיר ומלא בנמשים. אף קטן אך לא מושלם ופה צר שתמיד נטוע בו צל של חיוך.
לא הבחורה הכי שופעת שתמצאו, אבל היא עדיין נראית טוב. חוץ מהגודל.
יכולת: לא, זה לא קריאת מחשבות. סברינה זכתה ביכולת הנדירה והמיוחדת שמדלגת על דור אחד במשפחה שלה, היכולת לשמור דברים. לסברינה יש גישה תמידית למחסן הקיים במישור הלא פיזי, אליו היא יכולה להכניס מה שהיא רוצה, וממנו היא יכולה להוציא אותו בחזרה. בכל מקום בכל זמן. אך היכולת הזו היא חד צדדית, אם היא תקלע בטעות למישור הלא פיזי, לא תהיה לה שום דרך לצאת משם.
כישרון: משחקי פסיכולוגיה. היא תשגע אותך למוות במבוך של תהיות, תגרום לך לרצות להתאבד ואז לחבר שלך להרוג אותך במקומך, תלמד אותך להאמין בדבר שאינו קיים ולא להאמין באמת שעומדת מולך, והכל באמצעות מילים.
כלי נשק: ליתר ביטחון סברינה תמיד נושאת איתה אקדח קטן, גלוק 19 9 מ"מ, והיא אף פעם לא מחמיצה ירייה.

16/02/2015 21:07

אופס, היא נשלחה פעמיים…

16/02/2015 21:08

אף אחד מהשמות הללו (שציינת למעלה) אינו רוסי או שאינו מפורש בצורה הנכונה.
רוסלונה, בכלל ראסלאנה (Ruslana), הוא שם אוקראיני, שהוא גרסה נקבית לקיצור של השם יירוסלאן שמשמעתו הטורקית היא אריה.
מרגרטה הוא הגרסה הלטינית של השם מרגרט, שנובע מהמרגריטה הלטינית, שנובעת מהרגריטס היוונית שמשמעותו פנינה.
אורלנדה נכנתב עם האות a ולא האות e, איטלקי ומהשם הגברי אורלנדו, שהוא הגרסה האיטלקית לשם רונלד (גרמני עתיק במקור), שמשמעותו אדמה מפורסמת\מוכרת.
סרפינה הוא הגרסה האיטלקית, פורטוגזית, פולנית ועוד-משהו-ששחכתי לגרפינה עם PH במקום F, שהוא רומאי מאוחר, גרמני ואנגלי. שמתגלגל עד התנ"ך ככל הנראה בו המשמעות שלו היא "הקסומים" (Seraphim), הם היו מסדר מלאכים, לכל אחד מהם שש כנפיים.

16/02/2015 21:18

מעריכה את המחקר, אבל הדיוק לא הכרחי. לשמות עדיין יש פירושים, ואני בחרתי בפירושים מסויימים שמתאימים לי. אודה לך אם לא תיבירי ביקורת על בחירת השמות ובעקיפין על האינטילגנציה. תשאירי לסברינה את משחקי המוחות.

16/02/2015 22:09

את מתכוונת לכתוב את זה או שאת צריכה עוד דמות?

18/02/2015 21:15
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך