זאת עם המשקפיים P:
טוב אז אנשים מקווה שאהבתם ושתרשמו וYoU aRe My LoVe עם את רואה את זה תעני לי כבר *~*

נ.ב השם זמני בלבד הוא יצא די מעפן אז עם יש לכם רעיונות לשם אני אשמח לשמועה :)

חמישה ילדים ודבר הקדמה והרשמה :)

טוב אז אנשים מקווה שאהבתם ושתרשמו וYoU aRe My LoVe עם את רואה את זה תעני לי כבר *~*

נ.ב השם זמני בלבד הוא יצא די מעפן אז עם יש לכם רעיונות לשם אני אשמח לשמועה :)

טוב זה סיפור משותף עם YoU aRe My LoVe למרות שהיא קצת לא עונה לי ואני אשמח עם תגיבי פה .

בכל מקרה להקדמה :

צ'אס ורייצ'ל הם שני נערים רגילים עם בעיות רגילות שלמדו בתיכון רגיל והלכו לריתוק לעיתים קרובות ,כמו נערים רגילים .
אבל באותו יום סתווי שבו דרכיהם ודרכם של עד שלושה נערים נפגשו לא הייתה דרך חזרה .
גורלם הוא להציל את כדור הארץ מפני השולטים האכזריים שרוצים לשעבד את כל תושביו .
בעזרת חבר מוזר ביותר (וירוק ) הם מבינים שזה לא הולך להיות קל .בכלל לא .

להרשמה צריך :

שם :
גיל :
מראה :
אופי :
אוהב :
לא אוהב :
רקע משפחתי :
הכוח שלו :
לאיזה חיה הוא הופך : (רק תבדקו שאין פעמיים )
עם יש לכם משהו להוסיף :
רומנטים ?:

טוב אז צריך עד שלוש דמויות ולא רק בנות כי אני המצאתי אחת וYoU aRe My LoVe המציאה אחת אז אלו הדמויות שלנו:

הדמות שלי :

שם :צ'אס נורטון .
גיל : 15 וחצי .
מראה : שיער חום-ארמוני פרוע ,עיניים ירוקות ,רזה וגבוהה .
אופי : מאגניב כזה שכיף להיות בחברתו ,מצחיק ,ציני ,מוזיקה זה החיים שלו ,כשהו מתחבר למשהו הוא ישמור עליו בכל מחיר .
אוהב : מוזיקה ,לצייר ,לצחוק ,להצחיק ,להיות לבד מידי פעם ,קפה (יש לו חולשה לקפה ^_^) .
לא אוהב : סנובים ,אנשים מתנשאים ,סיפורים מרגשים (הוא לא יודעה איך להגיב לזה ) , אנשים שמורידים מורל .
רקע משפחתי : בא ממשפחה רגילה .יש לו אח גדול ושתי הורים .אח שלו היה בצבע ,הוא היה לוחם ובגלל זה הוא המודל לחיכוי של צ'אס .
ההורים שלו קצת רבים בזמן האחרון וזה מוצי אותו מריכוז כי הוא לא רגיל לזה .
בגלל זה הוא מתחיל לעשות טיפה בעיות ואז נשלח לריתוק .
הייתה לו חברה כשהוא היה בן 13 אבל זה לא הסתדר כי היא הייתה צריכה לעבור עיר .צ'אס ממש אהב אותה וכשהיא הלכה לתקופה ארוכה הוא לא הרגיש דבר .
רומנטי ?: ברור :)
הופך לחיה : שועל פנק כתום .
עד הערה : הוא קיבל מהחייזר עט יכל מה שהוא מצייר בו מתעורר לחיים :)

הדמות של YoU aRe My LoVe :

שם: רייצ׳ל הנדרסון.
גיל: 15 וחצי .
מראה: שיער בלונדיני ארוך ועיניים ירוקות
אוהבת: לשיר, לנגן, להיות בחברת אנשים, לעזור לזולת, לומר לאנשים את האמת למרות שהיא קשה,
לא אוהבת: אנשים סנוביים, מעצבנים, אנשים שמעצבנים אותה, כשאומרים לה לעשות משהו.
רקע משפחתי: חיה רק עם אמא, אבא שלה בכלא כי הוא התעלל בשניהם, אחותה הגדולה בצבע.
חבר אף פעם לא היה לה.
הכוח שלה הוא להפוך לחיה מסוימת בעזרת טביעות די אן אי
היא נשלחת להרבה ריתוקים על זה שהיא מציקה המון למורה .
אופנה: תמיד רואים אותה בחצאית או שמלה (לא של פרחות) יפים, או חולצות/ג׳ינסים/שורטים מהממים. לא תראו אותה עם נעל עקב, היא שונאת את הרעש הזה של העקב *~*


תגובות (21)

יפה.
העלתי אותם שוב בגלל שבדרך כלל ילדים באתר פה מתייחסים פחות למשתמש בלי תמונה וששמתי תמונה אז העליתי את כולם מההתחלה…
קיצר עכשיו שאת אומרת את זה באמת יצאתי מפגרת…
חחח…

31/10/2013 12:23

חחחחחחח לא התכוונתי לזה ככה פשוט לא הבנתי למה עשית את זה חחחחח שיהיה P:

31/10/2013 12:25

אני אשמח לתת לך דמות :) חח תני לי עשר דקות ואני אסיים לכתוב את זה כי אני עושה עוד 100 דברים במקביל כי קשה לי בלי זה (יש לי בעיה של פילוג קשב, אני מאובחנת עם ADHD די חמור..חח)
בקיצור עוד עשר דקות אני אתן לך דמות, אני אתן לך אחת של בן..

31/10/2013 12:30

שם: לייני
גיל: לבחירתך
מראה: שיער חום קצר ופרוע (כמו שלי!!! לא שאת יודעת איך אני נראית אבל זה לא משנה…), עיניים ירוקות, אפורות, כחולות (כמו העיניים שלי ^^), עור חיוור, עצמות לחיים בולטות, מראה חינני ואצילי.
אופי: חשדנית, סקרנית, חכמה מאד, מצחיקה, אמיצה, דואגת לאחרים ומזניחה מעט את עצמה כדי להציל אותם, רומנטיקנית חסרת תקנה (כזאת שקראה הרבה מאד רומנים) שאף פעם לא הייתה לה אהבה, הרפתקנית.
אוהבת: לקרוא, לטפס על עצים, כימיה, הצבע שחור ואדום, להקות אף אחד לא שמע עליהן.
לא אוהבת: ספורט בבית הספר, וורוד, סיפורי אהבה קיטשיים לגמרי, את החיים שלה.
רקע משפחתי: אמא שלה מתה בלידתה ולכן אביה גידל אותהיחד עם סבתא. אביה הוא סופר ספרי מתח מצליחים מאד.
הכוח שלה: מסיעה בזמן, עצירתו והאטתו.
חיה: ינשוף שאול.
רומנטיקה: ברור ^^

31/10/2013 12:43

מקווה שתשתמשי בדמות שלי ^^

31/10/2013 12:46

שניה אחת יש לי שאלה בקשר ללייני עם היא יכולה לנסועה בזמן וזה למה היא לא עושה משהו בקשר למוות של אמא שלה ? ומה זה ינשוף שאול ? כאילו מיתולוגיה יוונית ?
סורי על השאלות הדפוקות אבל זה לא השעה שלי "^^

31/10/2013 12:48

שם: אנדי
גיל: 16 וחצי
מראה: שיער שחור ארוך בתספורת אימו, עיניים תכולות מדהימות, לובש בגדים שחורים, מתאפר באיפור שחור, הרבה קעקועים, עגיל בשפה, נזם ועגיל באוזן(אל תשפטו אותי, יש בן אדם כזה, הסולן של הלהקה האהובה עלי ליתר דיוק, זאת תמונה שלו [משנת 2011]:http://f3.mb-content.com/pictures/284/40/0/2040284_FEKACMCCCTDJEPM.jpg )
אופי: למרות המראה שלו או מה שאנשים היו חושבים ממבט ראשון, הוא מאוד חברותי ומצחיק באופן טבעי (מהאנשים שבערך כל מילה שיוצאת להם מהפה תצחיק אותך, והם לא אומרים את זה כדי להצחיק, פשוט יוצא להם), לפעמים מתעצבן טיפה, אבל רק אם ממש מעצבנים אותו, בדרך כלל הוא מבליג ולא מתייחס למה שאומרים עליו, מאוד מאוד מעודד אנשים כשקשה להם ויודע להגיד את הדבר הנכון בזמן הנכון, מאוד רגיש כשהעניין נוגע למשפחה שלו ולחברים הקרובים שלו.
אוהב: לשיר, לנגן על פסנתר וגיטרה, מעשן המון, חתולים.
לא אוהב: שאנשים שופטים אותו בצורה קיצונית מדי, שמזלזלים בו, שאומרים לו מה לעשות.
רקע משפחתי: שני הורים שתמיד תומכים בו ומעודדים אותו להגשים את עצמו בן יחיד.
רומנטי: בערך, לא רומנטי כמו שכולם יחשבו, לא אחד של פרחים, נרות ריחניים ושוקולדים בצורת לב אלא אחד שלעולם לא יבגוד, תמיד יהיה בעד בת הזוג שלו, יפנק, יעריך, יאהב, תמיד יצחיק ויהיה שם כשקשה, תמיד מקשיב ולא רק עושה את עמו מקשיב, הוא אדם מאוד מיוחד, לא כמו כל גבר אחר.
הופך לחיה: פנתר שחור
דבר נוסף: למרות המראה שלו, בתור ילד הוא גדל הל סדרת ספרי הקומיקס של באטמן, יש לו קעקוע של הסמל של באטמן על היד ומעליו כתוב 'אמא ואבא' מה שמסמל את הילדות שלו עם ההורים שלו שתמיד הייתה מלווה בסדרת הספרים האהובה עליו, דבר שהיה חלק משמעותי מאוד בילדותו.

מקווה שזה בסדר ותוכלו להשתמש בזה :)

31/10/2013 12:52

תכתבי ינשוף השאול בגוגל ותמצאי את זה בויקיפדיה ככה, זה ינשוף אמיתי.
והיא לא יכולה לתקן מוות כזה, היא גם לא רוצה. היא לא רוצה לראות את אמא שלה כי היא מדמיינת אותה בצורה אחת ולא רוצה להתאכזב

31/10/2013 12:54

סבבה חסרה עד דמות אחת אבל יש מלא חיות שלא התייחסתם עליהם אפילו *~*

31/10/2013 13:01

טוב יש מיליוני חיות בעולם…את רוצה שאני אתן עוד דמות ? ^^

31/10/2013 13:02

תתני אבל עם יהיה מישהו אחר שירשם אז אני יקח את לייני כי צריך לתת צ'אנס לעד אנשים אבל מזה תודה ותכלס הכי טוב שהיא מדמיינת את אמא שלה ולא רוצה לשנות :)

31/10/2013 13:04

אני גם יכולה לתת לך עוד דמות אם תרצי, ודרך אגב, למדתי צפרות וזיאולוגיה במשך שלוש שנים במרכז למחוננים שבו אני לומדת, בנוסף לזה אני צופה מושבעת של נשיונאל ג'יאוגרפיק אז אני יודעת המון על חיות..

31/10/2013 13:04

חחחחחחחחחחחח תודה על העזרה באמת ונשיונאל ג'יאוגרפיק זה אח אני רואה את זה עם אבא שלי חחחחחחח
ותתנו מה שלא יהיה לפחות דמות אחת שלכם נכנסה בטוח בקשר לשנייה נראה מי ירשם :)

31/10/2013 13:07

שם: הנרי
גיל: שוב לבחירתך
מראה: שיער שחור (בסגנון הארי פוטר), עיניים חומות וחמות, גומות חן, מעט ממש מעט שזוף.
אופי: חברותי, נחמד, אדיב, נדיב, משכנע, נאמן, לפעמים נותן את אמונו יותר מדי, מצחיק, לא מתעצבן בקלות.
אוהב: מוזיקת אינדי רוק,,לנגן על סקסופון, סרטי פילם נואר.
לא אוהב: קיצוניות, אנשים דרמטיים מדי, את עצמו.
רקע משפחתי: ילד טוב של אמא ואבא, אביו שירת בצבא ופרש אחרי יותר משלושים שנים שם, אמו הייתה עקרת בית וגידלה אותו. אביו הוא הגיבור שלו.
כוח: משתגר ממקום למקום
חיה: זאב לבן.
רומנטי: לא הכי, אבל יכול להיות אם ירצה

31/10/2013 13:11

ותוספת קטנה ללייני: יש לה קעקוע של: "this ship will carry our bodies safe to shore" על ידה, ועוד קעקוע של סימן האלכימיה על צווארה.

31/10/2013 13:14

למה תמיד הדמויות שלך לא אוהבות את עצמם? הם נשמעות דווקא מושיות

31/10/2013 13:19

כי גם אני לא אוהבת את עצמי אז ככה גם הדמויות שלי

31/10/2013 13:20

נו אבל גם את נשמעת מושית אז תתחילי לאהוב את עצמך כמו שאת אין מה לעשות ^_^

31/10/2013 13:23

לא יקרה בזמן הקרוב אבל אולי את הדמויות הבאות שלי אני אעשה אחרת,ואולי את יכולה לעשות שהנרי לא לא יאהב את עצמו…איך שמתחשק לך

31/10/2013 13:25

לפי איך שתיארת את עצמך את נשמעת סבבה גם עם אני מתארת אותך לא כמו שאת נראת אין כל סיבה שבנאדם ישנא או לא יאהב את עצמו וזאת אולי נשמעת קלישאה מפגרת אבל זה רציני יש לי קצת ניסיון חחחחח תאהבי את עצמך ככה יהיה לך יותר קל לאהוב את מה שיש לך ^_^

חחחחחח חפרתי אהה ? תעשי מה שבלך אחותי :))

31/10/2013 13:31

חח השם דווקה יפה,
והגבתי לבקשתך ;) תמשיכייי

31/10/2013 15:26
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך