Franz Vanilla
זה פרק קצר מאוד אני יודעת אבל תגיבו ואני יעשה אפילו פרק כפול :)

חמשת הסמלים פרק 5 (ספיישל יום העצמאות העאהעא)

Franz Vanilla 06/05/2014 643 צפיות 7 תגובות
זה פרק קצר מאוד אני יודעת אבל תגיבו ואני יעשה אפילו פרק כפול :)

לפי הפרק אני רוצה להיד שמי שכתב דמות (גם היא דמות משנה) שיגיב כי זה לא פייר .
דבר שני אני יודעת שרק התחלתי את הסיפור הזה אבל אני רוצה לגמור אותי כי יש לי רעיון לסיפור חדש (או אולי קאמבק את זה תדאו רק שני אגמור תסיפור מחאמחאמחאמחאמחא. ) אז בספיישל אני יעלה פרק כל פעם ששלוש אנשים יגיבו :))

פרק 5 : ג'ון :

ההלם שהיה בי היה פשוט לא נורמאלי , כלומר מה אתם הייתם מרגישים הם המורה המשגיח שלכם בריתוק היה הופך לאריה לנגד עינכם ?
הדבר הראשון שחמשתינו עשינו היה לצרוח ולרוץ לפינה המרוחקת ביותר מהאריה , זה היה מוזר אבל אני יכול להישבע שראיתי חיוך משועשע על פניו של האריה .(אריות יכולים לחייך בכלל ?).
"מה לעזאזל הוא עושה כאן ? איפה המורה שלנו ." שאלה קטיה . היא נכנסה התקף פניקה מטורף וכמעט מחצה את הכלב המסכן שלה .
"הוא … הוא " ניסיתי לעשות אבל לא היו לי תשובות .
"בבקשה , בבקשה תרגעו ותנו לי להסביר " ,לרגע הייתי בטוח שאני הוזה ,אבל האריה הזיז את שפתיו הקול יצא ממש ממנו .
"זאת בטח מתיחה וזה…" התחיל אדמונד לומר והתקדם לכיוון האריה לפני שהספקתי לתפוס את ידו . "זה בסך הכל הריה וגומי או משהו והוא עובד על סוללות "אדמונד התחיל לגעת באריה , לחפש את המקום שעליו אמורות להיכנס הסוללות בטוח ראמה שלו . ושוב ממש לשנייה יכולתי לראות את החיוך המשועשע על פניו של האריה .
"אני מצטער נערי אני לא עובד על סוללות " אמר האריה בקול מוזר , זקן וצעיר גם יחד . אדמונד קפץ במקומו ונרתע .
"בסדר , נניח שאנחנו מאמינים לך ולעובדה שאין פה מליוני מצלמות שמצלמות את הפדיחה העצומה הזו , מי אתה . איך אתה אריה ? ומה אתה רוצה מאיתנו ? " שאלה סאם שתפסה פיקוד.
"תשבו בבקשה ואני אסביר לכם " האריה אחווה בראשו לכיוון השולחנות שלנו שהיו הפוכים לגמרי מהבריחה שלנו קודם . לאחד שניות ספורות חזרנו למקומותינו ,עדיין מפוחדים , והתכוננו להסבר שלו .
"חברים יקרים , זה שאתם נמצאים בריתוק עכשיו , דווקא חמשתכם , זה לא במקרה ,יש לכך סיבה ועם לסכם אותה במילה אחת היא … היעוד שלכם "
שוב מה שעטף אותי היה שוק .


תגובות (7)

זה ממש יפה!
ומותח!
קיצר, תמשיכי!

06/05/2014 14:51

    סופסוף משהו הגיב חשבתי כבר ששכחו מהסיפורי שלי *^*

    06/05/2014 14:52

    רק הרגע חזרתי מהופעה ><
    ולפני שתספיקי להגיד לי את זה- אני אמשיך את בניו של השטן, אל תדאגי!

    06/05/2014 14:56

    חחחחחחח קראת לי את המחשבות :)

    06/05/2014 14:58

תמשיכי!
לא שכחתי!

06/05/2014 14:53

עכשיו התחלי לקרוא את הסיפור הזה ואני חייבת להגיד שהוא נשמע מאוד יפה ויכול להתפתח לסיפור מדהים ולכן חבל לך לסיים אותו אני מציעה לך שתעשי אתו ארוך כי אני אהבתי את הסיפור!!

06/05/2014 15:36

תמשיכי

07/05/2014 19:56
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך