חסימה בפייסבוק מהצד שלך

18/04/2022 195 צפיות אין תגובות

אחרי שעשית אהבה איתה,שניכם הלכתם לישון ב24:00,היא התעוררה ב10:00 ואתה המשכת לישון,היא אכלה חביתה עם קפה הפוך,אתה אכלת ביצים קשות ושתית קפה שחור.
היא נכנסה לפרופיל הפייסבוק שלך ושל חברים שלך ושמה לב שהחסימה שעשית לה לא הוסרה ממך,היא אמרה לך כשחזרת לחדר שלה כשסיימת לאכול ארוחת בוקר ב11:00:"ביקשתי מחברים שלך במשך חמישה חודשים ב2021 שהם יעזרו לי להגיע אליך ולהסביר לך על המצב לגבינו בארבע עיניים,אך לא היה מענה מהם,בהתחלה כעסתי עליך שחסמת אותי אך עכשיו אני מודה לך שגרמת לאהבתנו האסורה להישאר פרטית".
המאהב שאל אותה:"האם פתאום התקשרת אליי אחרי שיזמת פרידה מהצד שלך לגבי הקשר בינינו כדי לנקום בחברים שלי שהם סיפרו לי על שנינו או כי באמת התגעגעת אליי?אני מבקש ממך שתהיי כנה איתי".
היא ענתה לו:"אהיה כנה אתך,התקשרתי אליך וביקשתי שתחזור אליי כדי לנקום בחברים שלך".
המאהב רתח עליה מתוך זעם,משך אותה בשיער,רצה להכות אותה עם חגורה אך בסופו של דבר החליט שהוא יאנוס אותה.
המאהב אנס אותה בדרך הזו:גרר אותה למיטה בכח,נישק אותה,הוריד ממנה את הבגדים,היא צעקה שהוא מכאיב לה,שהיא מבקשת ממנו שיפסיק אך הוא לא הקשיב לה,הוא שאל אותה שהאם במקרה היא הקדישה בשביל האישה שלו מכתב שבו היא מתארת כל מה ששניהם עוברים ביחד,היא ענתה לו שכן,הכעס,הזעם,הכאב והעצב שלו התגברו,רתחו ושרפו בתוכו.
הוא קם מהמיטה והלך לשטוף את פניו בזמן שכעס,כאב וזעם התגברו בתוכו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך