Lucy Koren
היי חברים. זה סיפור חדש שאני מתחילה להעלות.
פרשתי מדרקוני הכתר, היות ואני לא מצליחה בכלל להמשיכו.
מקווה שתהנו מזה.

נ.ב: אם עולה לכם בזמן הקריאה שם לסיפור הזה, אני אשמח לשמוע את דעתכם, משום שזה סיפור חדש, אני לא מצליחה למצוא שם שאני אוהבת ומתחברת אליו...

הדברים המוזרים שהאדם בברדס אומר קשורים במשמעות השם "הלנה": http://www.shemli.co.il/hebnames/name_details.seam?nameID=519

לתושבי הדרום בהמוניכם, לתושבי המרכז שעכשיו התחילו לחטוף גם כמה אזעקות, ולתושבי ירושלים שחוו זאת אתמול, תהיו חזקים!
רק בזכות החוזק שלנו הצבא מצליח בעבודתו. בואו נהיה חזקים בשביל מי שנלחם למעננו!
(ד"א אני תושבת באר שבע) P:
ומי ייתן ולא ידפקו לי הבגרויות בשל החופש הכפוי הזה...

טבע הדברים (יכול להשתנות)- הקדמה

Lucy Koren 17/11/2012 843 צפיות 8 תגובות
היי חברים. זה סיפור חדש שאני מתחילה להעלות.
פרשתי מדרקוני הכתר, היות ואני לא מצליחה בכלל להמשיכו.
מקווה שתהנו מזה.

נ.ב: אם עולה לכם בזמן הקריאה שם לסיפור הזה, אני אשמח לשמוע את דעתכם, משום שזה סיפור חדש, אני לא מצליחה למצוא שם שאני אוהבת ומתחברת אליו...

הדברים המוזרים שהאדם בברדס אומר קשורים במשמעות השם "הלנה": http://www.shemli.co.il/hebnames/name_details.seam?nameID=519

לתושבי הדרום בהמוניכם, לתושבי המרכז שעכשיו התחילו לחטוף גם כמה אזעקות, ולתושבי ירושלים שחוו זאת אתמול, תהיו חזקים!
רק בזכות החוזק שלנו הצבא מצליח בעבודתו. בואו נהיה חזקים בשביל מי שנלחם למעננו!
(ד"א אני תושבת באר שבע) P:
ומי ייתן ולא ידפקו לי הבגרויות בשל החופש הכפוי הזה...

הלנה רצה בסמטאות חשוכות ולא מוכרות לה. עיניה בהקו באימה תחת כמה פנסי רחוב בודדים שזעו עם הרוח הקרה שנשבה. היא הייתה לבושה בחצאית מרופטת בצבע חום ירקרק, ובחולצה בצבע לבן עם שרוכים בחלקה העליון שיצרו מחשוף נאה שהבליט את חזה. שיערה השחור התנופף מאחוריה והצליף בגבה בכל צעד שעברה.
"עצרי!" נשמעו צעקות מאחוריה, וצעדים מהירים הדהדו על מרצפות האבן החלקלקות.
הלנה נבהלה כל כך עד שכמעט הקיאה, אך היא נלחמה בעצמה והמשיכה לרוץ.
היא לא ידעה ממה היא בורחת, אך תחושת בטן חזקה אמרה לה שאסור לה לעצור, או שיהיה זה סופה. בחייה הקצרים היא למדה לסמוך על תחושות הבטן שלה, הן כבר ניבאו לה כמה פעמים על שעתיד לבוא.
היא ראתה את סוף הסמטה הארוכה כמה מטרים לפניה, וחיוך קטן חמק לפניה לפני שהספיקה לעצור בעדו, והיא הגבירה את מהירות ריצתה.
בבת אחת היא עצרה וכמעט נפלה קדימה.
דמות אפלה עמדה ביציאה מהסמטה והביטה בה העיניים בורקות. האיש עמד תחת פנס רחוב בודד, דבר שהצליל את פניו מאוד, אך היתיר לה לראות כמה גדל גוף האדם שעומד מולה.
הוא היה לבוש בגלימה שחורה שהסתירה את כל גופו, כולל את נעליו, תלתלים בצבע כהה השתלשלו מהברדס שהסתיר את פניו.
"הירח במרום זורח, אך הלפיד את השכול ינצח. זה הזמן לקרן שמש לחדור את השממה, להעלות את המים על גדותיהם, כי התפילה כבר נשמעה. האור את הנבחרת יאפוף, האדמה אותה תברך ברוך. זה זמנו של הטבע." אמר האיש ונעלם.
הלנה הסתנוורה ממקור לא ידוע. היא עצמה את עיניה בחוזקה, וכשפקחה אותן ראשה היה על הרצפה, ורגליה היו על המזרן בחדרה הקטן. היא הייתה עייפה יותר משהייתה אי פעם.
חלומותיה תמיד היו מוזרים, אך החלום הזה היה שונה מהשאר, כאילו ניבא לה את העתיד ולא היה סתם חלום.
קרן שמש יחידה חדרה בין הווילון עם הטלאים ופגעה במטבע כסוף שהיה על הרצפה הקרה. על צידו האחד של המטבע היה חרוט ירח, ועל צידו השני שמש.
היא לא הכירה את המטבע, והייתה בטוחה שלא ראתה אותו מעולם בביתה, אך היא לא ייחסה לזה משמעות. אביה תמיד הביא מזכרות מוזרות שמצא בחפירות הארכיאולוגיות שליד הכפר.


תגובות (8)

המממ..
נראה מעניין ודיי מסקרן אם להודות!
והיי! תלתלים שולטים!
אממממ בקשר לכותרת… הייתי שמהךהביא לך אחד אבל אני לא יכולה להביא לך כותרת בלי שאני יודעת בכלל על מה הסיפור ידבר חח
למרות שהכותרת עכשיו היא סבבה לגמרי! לא צריך לדעתי לשנות…
בכללי אני אחכה בקוצר רוח לפרק הבא! האיש הזה סקרן אותי!
וגם ההוא שרדף אחריה!
קיצר.. הדירוג עליי! ההמשך עלייך! סגרנו?
ובהצלחה לכם שמה!

17/11/2012 13:10

את לא ממשיכה את דרקוני הכתר??!!! למה????
טוב… לפחות התחלת סיפור חדש…
אני ממש אוהבת את הכתיבה שלך! התיאורים מדויקים ולא מוגזמים, בדיוק במידה הנכונה, ה"קצב" טוב והעלילות תמיד מקוריות! אני מרותקת למסך כל פעם שאני קוראת משהו שלך! כל דבר! זה כישרון!!
מחכה בקוצר רוח לפרק הראשון! =)

17/11/2012 13:44

תודה רבה בנות! D:
אני לא ממשיכה את דרקוני הכתר כרגע, כי אני פשוט לא מצליחה למצוא עלילה.. והמצב כרגע לא עוזר…
אני אבדוק מה אני יכולה למצוא P:

17/11/2012 13:51

אוקיי , זה מושלם .
סיפור מסקרן , מותח , מעניין , ומה לא !
וזה רק הפרק הראשון !
– למרות שאני הייתי קצת מעריכה יותר , אבל אסלח לך ….
קיצר , תמישכי מיד .

18/11/2012 06:22

חחחח יויו תודה. אבל זאת הקדמה ולא פרק, בגלל זה זה קצר P:

18/11/2012 09:57

איזה מעניין…
אהבתי את התיאורים!! D:

19/11/2012 11:28

וואו, ממש הצלחת לרתק אותי, הכתיבה שלך מדהימה.
מחכה שתעלי את הפרק הראשון :)

11/12/2012 01:16

חחחחח תודה הולי :) אני מבטיחה לנסות להמשיך, למרות שאני כותבת כרגע במקביל שלושה סיפורים, וזה קשה..

11/12/2012 01:19
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך