מייק וזווסקי
סיפור על השמות הקרבה בסיפורים של לוחמי החופש.
בבקשה לכם! D:

טיפני – שליטת המוות

מייק וזווסקי 07/11/2013 652 צפיות תגובה אחת
סיפור על השמות הקרבה בסיפורים של לוחמי החופש.
בבקשה לכם! D:

טיפני, אישה צעירה ונאה, ביתו של אדם אכזר אשר ניהל עשקים עם הלא נודע. הוא נתן דברים חשובים מחייו בשביל להתקיים, מאחר והוא היה תחת איום מוות. באחד מן הימים, הלא נודע ביקש מהאדם את שכרו, שוב, הוא לא יכל לתת כלום יותר, לכן הוא נאלץ לוותר על ביתו בשביל שהלא נודע יעזוב אותו לנפשו. וכך היה.
באחד מן הלילות, התגלה מול טיפני דמות מפחידה עד ממש, שנראתה כמו שלד העשוי חצי עצמות וחצי בשר, ומחלקי גופו התאדה אופל שחור. הוא אמר ששמו הוא דאת'טאנוס. הוא הציג את עצמו בכבוד בפני טיפני, וזאת מאחר והיא הולכת להיות השליטה החדשה של אולם האופל. כדי לשמור את אביה בחיים, היא לקחה את ידו של דאת'טאנוס, ונעלמה.
דאת'טאנוס התחיל לאמן את טיפני בעולם התחתון. שם הוא ישב על כיסא המלכות שלו העשוי גולגלות מפחידות ועצמות מוזרות. הוא החליט שנשקה יהיה חרמש עתיק, אשר יש בו את היכולת לשלוט בכוך המוות.
בכול יום, טיפני השתפרה, היא ידעה איך להניף את החרמש בזריזות בתנועות מוזרות ואפלות, היא למדה לשלוט בנתיני השלדים שלה, ואף לזמן אותם.
דאת'טאנוס, אמר שלטיפני נשארה משימה אחת אחרונה, עד שהיא תשיג את הכוח האולטימטיבי בתור שליטת האופל… צייד בני אנוש.
דאת'טאנוס זימן את טיפני בעיר המרחפת, שם היא חיה בתור אישה נאה, בעלת שיער שחור כאופל, ועור לבן כאדם חיוור.
מידי לילה, טיפני "התנקשה" באנשים בכך שהיא תפסה אותם במקום אפל, שם היא שאבה את נשמתו דרך פיו ועיניו. הנשמות נראו כמו הזיכרונות של אותם הקורבנות, נשמות אפורות ומפחידות.
טיפני פעלה כך במשך כול לילה. ובכול יום, היא חיה כאישה שגרתית.
במשך הזמן, צייד בני האנוש הופסק אט אט. טיפני לא נהנתה מעבודתה, ואף התחילה לקבל תכונות של אישה רגילה.
דאת'טאנוס כעס מעוד מהמעשה של טיפני, ולקח אותה חזרה לעולם התחתון, שם הוא איים עליה, על חייה. אך טיפני סירבה לפעול לפי תוכניתו של דאת'טאנוס.
מרוב כעס, דאת'טאנוס שיחרר את כול הנשמות שאספה טיפני, והפך אותן לצבא ענק של שלדי-מוות, שלדים קטנים ואכזריים, אשר לא משאירים כלום בדרכם. אז, דאת'טאנוס אמר שטיפני תישאר בתוך הגוף האכזר שלה, בעל הכוחות האפלים, והחברים הכי טובים שלה יהיו החרמש, והשלדי-מוות, הוא שאב ממנה כול רגש, ומה שהשאיר אצלה, היה צער, פחד, ורגישות. ולבסוף הוא השאיר אותה על אדמת העולם המודרני, שם עליה להסתגל לחיי האדם… כשדה מהלכת…


תגובות (1)

זה קסום *-*

07/11/2013 10:05
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך