BlueWex
מקווה שתאהבו. חזרתי מהפסקה ארוכה של שירים, המשך יבוא.

טרובדור פרק 5:צלילים נועזים

BlueWex 03/03/2012 1150 צפיות 3 תגובות
מקווה שתאהבו. חזרתי מהפסקה ארוכה של שירים, המשך יבוא.

סיון מצא את עצמו שוכב במיטה לבנה, גופו היה חצי ערום. סדין לבן כיסה את גופו הקריר, ידו פעמה מכאבים פתאומיים. הוא שכב בחדר בעל קירות לבנים חשוכות, אח בערה במרכז החדר והעשן חימם את החדר כולו. ציוד מרפאה נח ליד שידת עץ אלון ליד מיטתו. ידו הייתה חבושה בתחבושות מרוחים בחומר צהבהב. דפיקה נשמעה בדלת הברזל. גרים ושלושת האבירים נכנסו לחדר עם אישה ישישה. (כמו שראינו קודם, דרייק לא הצטרף להרפתקה) סיון חייך אליהם, ג'ייק ניגש אליו עם בגדים רגילים. בד ירוק נמתח על גופייה צהבהבה, הוא הושיט את ידו אל כתפו וטפח בה. מה שעורר כאב עצום בידו הפצועה, סיון השמיע אנקת כאב. האישה זקנה סטרה לידו של ג'ייק, "בלי נגיעות מיותרות, האם זה אתה אוויל?!, הנער המסכן שכב במיטתו כל היום" סיון הסתכל על חבריו. הם היו עצובים מסיבה כלשהי, "מה קרה, קייל?" קייל כחכך בגרונו ונשען על הקיר. "כלום נערי, הכל יאה ונאה. אנחנו נמצאים במרפאה של המלך היקר" המלך, ג'ופרי המלך נערץ כשמו. "נערי. צר לי לבשר זאת אך… אתה הורעלת." סיון בלע רוק, שירד בגרונו כאבן ענקית. "ומה המשמעות?" הזקנה החביבה התיישבה על שרפרף קטן מעץ. "הכל כשורה אבל, אתה לא תוכל להזיז את ידך בשבועות הקרובים. גרים כחכך בגרונו, "אנחנו לא רוצים להחמיר את מצבך, מצבך אינך מאפשר לך לצאת איתנו להרפתקה" סיון נשך את שפתו. והניח ברפיון שרירים את ידיו על סדינו הרח, "לא, אני לא עברתי דקירה רק בשביל להירקב כאן." ג'ייק בפעם הראשונה לעיניי סיון. היה אחוז בפחד, "סיון, אם תזיז את ידך יותר מדי. אתה תמצא את מותך" סיון פתח את עיניו לרווחה "גנב, בן של ****" הזקנה קמה בפרצוף זועף "די, מיד!!!!, איננו חשים צורך במילים כאלו" סיון שכב במיטתו כחיה כלואה. הרפתקאותיו חמקו מבעד לאצבעותיו. "אם כך אז לכו. אני מאחל לכם את ברכת הדרך. כל יום אתפלל לשלומכם" כל אביר בתורו התקרב לטרובדור הפצוע ואמר לו שלום. קייל סגר את הדלת בכבדות. סיון לא היה אוויל גמור, הזקנה התקרב אליו כדי להחליף לו תחבושת. אחרי שהסירה את התחבושת המוגלתית שמוכתם בדם, סיון הכניס את ידו לכיסה של האישה. ולקח מפתחות המתכתיים בידו, אחרי שהזקנה סיימה היא לקחה את מעילה. ויצאה מהדלת, הזקנה שחכה לסגור את הדלת. עכשיו המפתח היה חסר שימוש, סיון קם באנקת כאב שכאבה כפטיש מכה על סדן. "איפה חפצי?" סיון חשב לעצמו. הוא חיפש בחדר ופתח ארון ממוסמר לקיר, בתוך הארון נחה תיבת עץ עם חישוקים מברזל חלוד נח השידה התחתונה. סיון לא הצליח לפתוח את המנעול, הוא הוציא את המפתחות שגנב מהזקנה. הוא הכניס את המפתח לחור המנעול וסובב אותו. זה השמיע חריקה מתחתית וקול של "טק". התיבה נפתחה, בתוך התיבה נחו לאוטו של הטרובדור, חלילו, רובה הקשת שלו וגם חציו" סיון חייך לראות את חפציו האהובים. הוא ענד בזהירות את הלאוטה על גבו והידק את רובה הקשת לחגורתו. הוא לקח כמה תחבושות מהמגירה ליד מיטתו. ויצא מהדלת, "סיון אתה האדם האיום ביותר שהכרתי…" אמר סיון לעצמו וחלף על המסדרון האפל.


תגובות (3)

Omg!!
סוףסוף!!
לקח להם הרבה זמן לתקן לך את המחשב חח
עולה לקרוא!!

03/03/2012 13:30

ואוווו!!
מדהים מדהים מדהים!!!
אהבתי מאוד!! ואני פשוט מתהה על התיאורים שלך ועל הכתיבה שלך!
תמשיך מיד!
נטלי:)

03/03/2012 13:34

תודה רבה לך. אני מאוד אוהב שנהנת !!!!!!!!!!!
פרק הבא בקרוב :)

04/03/2012 05:58
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך