BlueWex
פרק שישי. מקווה שתיהנו ותגיבו!!!
רוני

טרובדור פרק 6- קפיצה לחפיר

BlueWex 14/03/2012 664 צפיות 7 תגובות
פרק שישי. מקווה שתיהנו ותגיבו!!!
רוני

סיון הלך במסדרון החשוך כמה דקות, עובר דלתות חשוכות ולפידים בעלי אור כתמתם. קולות של עבר נשכח לחששו באוזנו. ידו צרבה כמה פעמים, אך סיון לא חש כאב באותו זמן. רק מסתורין ותחושה של איבוד דרך. אחרי כמה דלתות ואבירים בעלי שריונות מתכת מאיימים, סיון ראה דלתות אלון כבדות פתוחות. אור לבן יצא מהן כקרניי שמש, קולות מוכרים נשמעו על רצפת שיש לבנה ממורקת. "לצערי הטרובדור אינו יכול לצאת אתנו, מלכי" נשמע קול צרוד, סיון לא היה יכול לזהות אותו. "אובחן, אני ידאג שיטפלו בו כהלכה." אמרה הדמות השנייה, קול חזק שהדהד בחדר הכס. סיון התקרב לסף דלת האלון בחסות החשכה, הוא ראה מזווית עינו את גרים, ריץ וגייק.. לא ברור איפה קייל. כנראה שעמד במקום שסיון לא יכול לראותו. סיון התכופף וניסה לראות עוד. מרבד משי אדום וזהב גלש במרכז החדר כנתיב של דם, החדר עצמו היה ענקי. חלונות מעוטרים במסגרות של ברזל מראות את הממלכה הענקית של צרפת,שדות ירוקים נטועים כל טוב. אחוזות ענקיות שנראו במרחקים, וכמובן הנוף על כיכר העיר. "היימלין", ג'ייק זע במקומו וחיכה למישהו שיפצה את פיו. "אז אני מניח שאספר לכם על מה ההרפתקה שלכם היא בכלל", חבורת האבירים הנהנו בחיוב, "כמו שאתם יודעים הדוכסים שלי נמצאים בממלכה. פוקדים על רוזנים וברונים את שטחיהם. לאחרונה דוכס אחד נעלם. "הדוכס דיוק"" גרים בלע את המילים בצמא, "שמעתי על זה שמועות. המון חושש שאלו מכשפות" המלך העלה גיחוך על שפתיו "אובחן עם מכשפות חטפו אותו אז כנראה שאינו בין החיים. אך זהו שהמצב הפוך" הטרובדור נשם בכבדות. וידו פעמה מכאבים קצרים, "ברון שאינני ידעתי שקיים בשירותיי חטף את הדוכס החביב ולקח אותו למחבוא בלתי מציא" האבירים נעו בחוסר סבלנות. ההרגשה לפני הרפתקה, "ברון חוטף דוכס. מאיזה עניין יעשה דבר מטופש שכזה" המלך השתעל קלות ושתה יין לבן מכוס זהב. ג'ייק לא רצה לתקוע מבטים לא נעימים ביין המשובח וצימאונו לאלכוהול. הטרובדור יצטרף אליהם במוקדם או מאוחר, הוא היה בטוח בזה שהאבירים יודעים שסיון לא היה יכול להישאר באותו מקום יותר מכמה ימים. זה נעשה מחניק. "אז אתה רוצה שנמצא את הברון?" שאל קייל, המלך ישב בכיסאו המלכותי. רב נעלה כולו, "כן, הנני מבקש שתעשו זאת" האבירים הנהנו וקדו. "אתן לכם את מפה זו, היא תעזור לכם בחיפושכם" האבירים קבלו את המתנה וקדו שנית. ויצאו מהחדר בפסיעות רגליים כבדות, סיון הלך כמה צעדים מהדלת והתחבא בצללים. האבירים הלכו בצעדים של פלדה לכיוון היציאה, שנמצאת בצד השני של המסדרון סיון עקב אחריהם בחסות החשיכה ונזהר לא להשמיע פעימות לב שלא היו במקום. הדלת הענקית של הארמון נפתחה מיד וחשפה חצר ירוקה מכוסה בירוק, האבירים יצאו דרך הדלת הגדולה והלכו וכיוון שער העץ שהעמיס על גשר העץ שנח מולו. הגשר עמד מעל חפיר מלא במים. סיון חמק מבעד לדלת הגדולה ונכנס לתוך עגלת חציר, האבירים יצאו מהשער הגדול שנפתח בשלבים וחשפו את בדרך המרכזית של העיר. סיון רץ בחשאי לכיוון החפיר וקפץ לתוך המים, מעשה לא חכם במיוחד. כי אז נזכר שלא ידע לשחות.


תגובות (7)

חחחח סיוון הטיפשון…
חח סתם, אני אוהבת אותו:)
ותאמין או לא אבל כשאני קוראת את הסיפור (המדהים!! מיותר לציין…) שלך, אני רואה אותו כמו סרט ממול העיניים שלי!
ואוווו זה פשוט אדיר!
ואני ממש אוהבת את הכתיבה שלך, אתה כותב בצורה מאוד מסקרנת… אני מקנאה בך חח.
בקיצור- תמשיך מהר, לקח לך הרבה זמן להעלות את הפרק (פויה רוני! ) חחח
אז- יום טוב:)

14/03/2012 12:32

פרק חדש בקרוב מאוד!!!. עכשיו כשהכל התחיל!!!
תודה על התגובה, אני מחכה שעוד אחרים יגיבו ויהנו!!! XDXDXD
רוני

14/03/2012 12:36

היי רוני היקר
הכתיבה שלך מהממת , רהוטה,מסוגננת היטב , ראוייה , פשוט כייף לקרוא ושוב לקרוא . מקווה שתמשיך לכתוב כאלה סיפורים נפלאים ונשמח לקרוא אותם וכמובן להגיב תודה רבה רוני והרבה הרבה הצלחה ♥♥♥ ממני בקי ♥♥

15/03/2012 07:06

תודה רבה!!!

15/03/2012 07:43

נו קדימה…
מתי המשך??

23/03/2012 07:56

תפרסם המשך, זה מותח…
נ.ב: זה לא assassin's creed… עגלת חציר? נו באמת! ממתי מוציאים מטירה של מלך חציר?

13/04/2012 02:28

מיכאל. XD אתה יודע כנראה המלך אוהב לאכול חציר. המשך בכתיבה

13/04/2012 15:59
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך