אם אפשר ביקורת בונה

טרנד

27/01/2014 497 צפיות אין תגובות
אם אפשר ביקורת בונה

ילד אחד הולך בג'ונגל , פשוט הולך ,כמו טיפש.רגע, הוא לא סתם הולך מישהו מכוון עליו אקדח 'תמשיך ללכת הוא אומר לו' . הילד ממשיך ללכת בשתיקה.
באותו הזמן שהילד הולך מפוחד ביער שלושה-ארבעה מטרים מעליו מתרגשים גוזלים הם שרים ומצייצים מכיוון שהיום יום ראשון בבית הספר. ממרחקים נשמע קול מסתורי זהו המנחה ,המדריך שבא ללמד אותם לעוף. מגיעה ינשופה 'היום תלמידים נלמד איך לעוף' היא אומרת, אוושת התרגשות עוברת בקהל.מסתבר שזה קל ,לעוף אחד אחר השני הם קופצים מהענף, עפים במעגלים נתקעים אחד בשני מתבלבלים קצת וממשיכים לעוף. בסוף נשאר גוזל אחד אחרון שצריך לעוף המנחה הינשופה אומרת לו בעדינות 'נו, קדימה קפוץ' והוא אומר 'אולייייי מחר' . הינשופה שכבר הייתה עייפה מכל היום המחורבן שנפל עליה: קודם היא צריכה לשים את הגוזלים בגן, אחרי זה להתעצבן על מנהלת הבית ספר שמקצצת לה במשרה ובסוף היא צריכה להתמודד עם גוזל שמפחד לקפוץ.'נו תקפוץ כבר טמבל' היא אומרת לו , אז הוא פתאום תופס ביצים ומתעצבן , הוא עונה לה ' את יודעת מה? לכי תזדייני .וואלה אין מצב שאני קופץ' . הוא הולך הביתה בועט באיזה עלה כל הדרך הביתה הוא חושב לעצמו 'מה היא מכריחה לקפוץ ואם אני לא רוצה לעוף '. יכול להיות שאם הגוזל היה ממשיך לחשוב ולא היו מפריעים לו הוא היה מתחיל לזחול,ומתחיל טרנד, גוזלים שזוחלים, מצחיק לחשוב. אבל כל זה לא קרה, כי בדיוק קרה משהו מוזר נשמע בום גדול וחזק והגוזל הקטן הגיבור שלנו התחיל לעוף כמו כל ציפור כמו שיעדו לו…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך