יום ראשון חסר תקווה – הקדמה + הרשמה

Falling 17/09/2015 758 צפיות 29 תגובות

חיפשתי סיפור מקורי שיוציא אותי מהדברים הרגילים שאני כותב/ת – על זאבים.
אז החלטתי לכתוב סיפור שלקוח מסדרת טלוויזיה לא ממש מוכרת.
כמובן, יהיה רק דבר אחד שיהיה משותף לשני הסיפורים – אלוהים נטש את העולם.

ההקדמה:
ביום ראשון, אלוהים נטש את העולם.
כעט, הגיון כבר לא קיים, חוקים נשברים, ואנשים מתים כמו זבובים.
עברו שנתיים מאז שאלוהים נטש את העולם, וארגון מיוחד בשם ׳שחר העולם׳ שולט כעט.
אנשים חיים בפחד, ולאן שלא תביט תמצא גופה של מישהו שאתה מכיר.
ילדים נושאים אקדחים, זקנים רוצחים את ילדיהם, וחברים מוכרים אחד את השני לארגונים שונים.
ביום ראשון, העולם נפל לכאוס שלא ראה כמוהו עד עכשיו.
עד שיום אחד, שמועה מופיע שהיכן שהוא, באי מסתורי, ששוכן באמצע סופת גשמים וסערות טורנדו לא פוסקות, יש חפץ לא ידוע, שעלול להשיב את העולם על סדרו.

ההרשמה:
שם: מלא
גיל: יותר מעשר
אופי:
מראה:
התמחות: כלי נשק, ריפוי, וכדומה
רקע:
בעד או נגד לצאת למסע:
חיית מחמד: לא חייבים… אשמח אם לא תהפכו אותן לקסומות.
כלי נשק: שיתאם להתמחות
משהו להוסיף: סעיף, שאלה, הערה, וכדומה.

אם לא יהיו מספיק תגובות/דמויות הסיפור יבוטל.
(אני כבר אומר/ת שהסיפור לא יועלה כל שבוע, אבל אשתדל.)


תגובות (29)

יכול לכתוב דמות מחר? עצלן כרגע.
סיפורים עם סוף העולם ודברים כאלה תמיד ממש מעניינים לקריאה :>

17/09/2015 22:18

רעיון יוצא מן הכלל. גם אני צריכה רעיונות כאלה. את מוכן/ה לעזור לי אני מעוד אשמח. עם התשובה תבוא גם הדמות.

17/09/2015 23:42

    מאוד

    18/09/2015 14:05

    בטח… יש לי מלא… אני אכתוב מחר (שבת) אי-מייל עם מלא רעיונות…

    18/09/2015 21:08

מאוד* אני אשמח לעקוב זה נשמע ממש יפה אבל מכיוון שאני גרוע בלכתוב דמות אז אני לא אעשה.. אבל אם תצטרך דמות אני אוליי יעשה

18/09/2015 01:39

אני אכתוב עוד כמה שעות כשיהיה לי את המחשב…..אני באפליקציה עכשיו..

18/09/2015 11:20

אני אביא לך שתי דמויות עכשיו

דמות א'

שם: רוז ניסוליאן

גיל: 18/17 מה שתירצי/ה

אופי: חכמה מצחיקה אוהבת לעזור נחמדה תימנית ושטלטנית במיקצת לא סובלת שנותנים לה הוראות אוהבת לפעול בדרכה שלה

מראה: גבוה רזה שחומת עור שערה שטני על גבול הבלונד חלק עד אמצא גבה שפתיה חושניות והיא אוהבת ללבוש שמלות שמבליטות את גיזרתה אוזניה בולטות אחוצה ולכן מכסה אותם כול הזמן עם שערה

התמחות: היא היתה חובשת אבל שנאה את המיקצוע (לא יכולה לראות דם) אמא דחפה אותה לזה והיא נטשה מאוד מהר. לכן מתמחה בנשק. אביה היה מחזיק נשק בביתו כי החיים היו קשים אז. הוא היה מלמד אותה איך משתמשים בו. מישם ידעה. סוג נשק- רובה צלפים.

רקע- לא הבנתי מה לכתוב ברקע אבל אם תסביר/י לי מאוד אשמח

בעד לצאת למסע – אגב מה עושים עם האנשים שנגד?

חיית מחמד – אין .

כלי נשק – כתבתי ההתמחות.

אשמח עם תודיעי/ע לי אם היתקבלה

ותציע/י לי גם רעיונות כאלה

18/09/2015 11:40

    תחמנית לא תימנית :)

    18/09/2015 11:41

דמות ב'

שם – נייג' מייל

גיל: 19

אופי: קשוח לא מיסתדר עם בנות ובקושי עם בנים. תמיד נימצא במריבות קטטות ומפתח אותם ותמיד אותו לא תופסים ערמומי ויודע להנהיג ולא כולם (רובם) לא סובלים אותו לוקח עניינים לידייו.

מראה: שיער שחור ועיניים ירוקות בהירות, גבוה,שרירני לובש בעיקר בגדים שמראים לו את השרירים מכנסי ג'נס בעיקר. אף פעם לא יראו אותו עם טרנינג.

רקע+היתמחות- וטרינר והיה בעברו הרחוק מאבטח עבר כמה חודשים בכלא כי היה מכור לסמים. עכשיו היתנקה ומדיי פעם חוזר לזה. צריך להגיד לא מתי להפסיק. יודע קצת על מקומות בעולם והיה מפעיל טכני בעבר.

חיית מחמד – היה לו כלבת לבלדור אבל היא מתה (תאונת דרכים) מאז לא קנה חיית מחמד.

בעד לצאת למסע

כלי נשק- מה שבא לידו

18/09/2015 11:58

אם צריך עוד רק תגיד/י

18/09/2015 12:00

קודם כל אומר שמאוד אהבתי את הרעיון ואשמח שתתחיל את הסיפור כמה שיותר מהר.
אין לי רעיון וזמן לכתוב דמות אבל אם תהיה עוד הזדמנות לכתוב דמות יותר מאוחר אשמח לכתוב.
בהצלחה.

18/09/2015 12:50

שם: ניק אלוויד
גיל: 17 חודש לפני 18
אופי: נחמד, נותן לאחרים ולעולם לא חושב רק על עצמו. חכם, מאוד. יודע מה הוא עושה.
מראה: שיער שחור( אני יודעת שיש כבר בן עם שיער שחור אבל ככה אני מדמיינת אותו) ועיניים כחולות. שיערו לא קצר ולא ארוך, לא רעמה אלא רק מפוזר בפראות על ראשו. גבוה, לא שרירי. חיוך עם גומות.
התמחות: זוג סכינים שקיבל בירושה מסבו. (אני אשמח שבתחילת הסיפור סבו ימות זה ייתן קצת תוכן לדמות)
רקע: הוא לא יודע איפה הוריו, הוא אומץ על ידי זוג הורים נהדרים שנעלמו במסתוריות, אך כשעדיין היו איתו הם לא הסכימו לספר לו היכן הוריו וכעת הם השאירו לו תיקייה בה כל המידע על הוריו.הוא מתגורר ברחובות. לפני כמה חודשים הוא היה על סף מוות וכבר ראה את עצמו כאחת הגפות אך לפתע, כאשר ישב על ספסל ברחוב והוא גוסס, ילדה קטנה, בת חמש לכל היותר באה אליו ורפאה אותו. אני מאוד אשמח אם הוא ימצא את הילדה. מאז הוא מחפש אותה.
בעד או נגד לצאת למסע: בהתחלה הוא נגד כי הוא חושב שזה מסוכן, אך לבסוף הוא חושב שהוא ימצא את הוריו המאמצים ואפילו את הוריו האמיתיים לאור המידע שבתיקייה (המידע נתון להחלטתך) והוא רוצה למצוא את הילדה ולהוקיר לה תודה.
חיית מחמד: –
משהו להוסיף: יצא לי נורא מבולגן, מצטערת.
הוא לא ממש אהוב הבנות וגם לא מקובל הוא מתבודד אבל נחמד מאוד

18/09/2015 13:25

דמות ג'

שם: ג'ול ביס

גיל: 17

מראה: שיער חום בהיר שרירני גבוה ולבנבן (אבל לא מדיי) לובש גופיות בעיקר ומיכנסיים קצרים שמראים את שריריו ברגליו. עינים חומות בהירות (חום דבש)

אופי: נדיב מכבד אכפתי אופתימי חסר סבלנות
מעצבן ברמות שיכול להיות שיכפכפו אותו לפעמים. אוהב להציק רגזן מטיבעו ועושה צרות

רקע+התמחות – הישתתף בצבא כלוחם לאחר שצפא במות חבריו ולא היה מסוגל לעזור אחרי הצבא למד חובשות ואף התמקצע בזה. אין לא נשק

18/09/2015 13:41

    נגד לצאת למסע

    18/09/2015 13:44

שם מ'וז ילווינצקי (חחח רוסי) יש לו מבטא וזה דיי מצחיק

גיל : 20/22 מה שתבחר/י

אופי… אכפתי קשוח אוהב את עצמו ברמות מיתנהג כמו ילד לא יכול להתרכז ב2 דברים במכה זה מעצבן אותו מסתיר את רגשותיו תמיד פניו ניראות כעוסות. לא מחייך כלל מתנשא אל אחרים

מראה…שמנמן ונמוך (לא מאוד נמוך) עינים ירוקות כהות ושערו שטני קוצים שרירני וכול הבנות רודפות אחריו הוא נקרא "מלך השיכבה" בעבר תופס את הצמו כמלך וכך גם מראה את זה בהתנהגותו

רקע+התמחות… שמר על מיבצר המלכה עד שחהורת בריונים רעולי פנים תקפו אותו. הוא היה מאושפז במצב אנוש בבית החולים כשהיתאושש הסתובב תמיד עם סכינים בכיסיו וכול מי שיתקרב אליו נעץ בו והורגו במקום (בתור הגנה עצמית)

חיית מחמד אין

כלי נשק…כתבתי בהיתמחות

18/09/2015 14:01

    לא משתתף במסע

    18/09/2015 14:03

דעתו יכולה להשתנות

18/09/2015 14:04

שם: דיאן מיין

גיל…16

מראה…שערה שחור מתולתל עד כתפיה ועיניה חומות כהות מלוכסנות פיה בשרני וחייכה גומות קטנות הופיעו ונתנו לה חן.

רקע+אופי…בישנית מטבעה לא נוהגת לדבר הרבה אוהבת את אחותה הגדולה בת ה20 היה לה קשה להיפרד ממנה. מנסה לשכוח אותה אבל לא מצליחה. עצובה רוב הזמן. יש לה יומן ובוא היא כותבת את מה שהיא מרגישה חביבה על כולם ונדיבה נותנת את כולה בישביל אחרים

היתמחות- מחומרים גלם יודעת ליצור ארוחה שלמה. יש לה יצר הישרדותי.

חית מחמד- דובי מרופת שאותו היא לא עוזבת לעולם. מתנה מאביה המנוח.

נשק-אין

לא מיתלהבת לצאת למסע אך ניראה לי שהכול זאת תצא.

בקשה- אם אפשר לתהיה לה משהיא שתשמש לה בתור אחות/אח גדול/ה אני מאוד אודה לך/לך

18/09/2015 14:14

(ויי) ויואן

גיל: 17

כינוי (ויי) כולם קוראים לה לך פרט למישפחתה.

היתמחות-… אין

נשק סיכת שיער מחודדת הנישמרת תמיד בשערה

חית מחמד- אין

אופי… מתוקה חיכנית למרות עברה הקשה לא מראה רגשות בציבור מעדיפה להיתבודד ולבכות. לא בוכה לפני כולם

מראה… שיער גי'נגי' מתולתל עד ישבנה נמשים נותנים לפניה מראה ילדותי מעט . פרצופה עגול ועיניה ירוקות בהירות בהירות. רזה ונמוכה עורה בצבע מוקה והיא חטובה .

18/09/2015 14:26

    בעד לצאת למסע

    18/09/2015 14:26

שם: אריאה פריור
גיל: 16
מראה: שיער בהיר שמגיע לה עד אמצע הגב שהיא אוספת כמעט תמיד בקוקו הדוק, עיניים חומות בהירות, עור בהיר, גובה ממוצע.
אופי: קשוחה, עוקצנית, חשדנית, אמיצה, לא חושבת פעמיים והאדם היחיד שהיא אוהבת הוא אחיה. לעומת זאת, היא מאוד מצחיקה, מתחבבת בקלות ושומרת סודות מעולה.
התמחות: שימוש באקדח ואם אפשר גם עם סכיני השלכה.
רקע: לפני שה׳ נטש את העולם, משפחתה של אריאה הייתה מאוד מאוחדת, תומכת ואוהבת. הם היו משפחה אידיאלית שכזאת. המשפחה כללה בתוכה את אריאה, הוריה ואחיה הקטן בן העשר, טים.
כשקרה המקרה המצער, אמה של אריאה מכרה את עצמה לארגון ׳שחר העולם׳ בתמורה להגנה על משפחתה ללא ידיעתם של בני המשפחה, וכל מה שנותר ממנה הוא מכתב פרידה אחרון שאליו צורפו רשימת דרישות משחר העולם, כמו למשל איסור על בגידה בארגון וכדומה. מאותו יום נורא, כל משפחת פריור נשארה מצולקת ומשהו פשוט נשבר בקשר בינהם. הכל היה בסדר באופן יחסי במשך כמה חודשים, ונראה כאילו ארגון ׳שחר העולם׳ מקיים את הבטחתו.
אבא של אריאה החליט שהוא לא תומך בארגון, והחליט ללמד את אריאה וטים על שימוש באקדח, שנשאר לו עוד מימיו כשוטר. כשגילה האראגון על השימוש באקדח מצד אביהם של אריאה וטים, מיד לקח אותו. במקרה הטוב, לכלא. במקרה הרע, אל מותו.
לאריאה וטים הובטחה הגנה מצד שחר העולם, משום שהם ילדים, אבל אריאה לא קנתה את זה והחליטה לברוח ביחד עם אחיה הקטן. מאז הם חיים ממעט אוכל ביום, ובורחים משחר העולם ככל שביכולתם.
בעד/נגד: בעד
דברים נוספים: בלי משולשי אהבה עם הדמות הזאת, בבקשה.

לעשות גם את אחיה? כי אין לי בעיה.
קטניס אוורדין, סוף.

18/09/2015 14:42

שם: ורוניקה מיין
גיל: 20 עוד מעט 21
אופי: לרוב היא שקטה ומנומסת אבל היא יודעת לעמוד על שלה, כשמעצבנים אותה היא יודעת להחזיר אש ולפעמים זה יכול להיות מרתיע, מחושבת וחכמה, כריזמטית, נחמדה לרוב האנשים אבל אין לה סבלנות לאנשים טיפשים בדרך כלל, היא אוהבת לעזור ותמיד אפשר לפנות אליה ולבקש ממנה משהו, היא יודעת לשמור סוד אבל צריך להיזהר כי היא נקמנית אם פוגעים בה.
מראה: גובה ממוצע ואולי כמה סנטימטרים יותר, שיער שחור ארוך משיי וחלק, עיניים כחולות ירוקות כמו הים, עור בהיר אבל לא מידי וקצת נמשים על אפה, היא לא רזה אבל לא שמנה, אצבעות ארוכות ודקות.
התמחות: רפואה, הסבר ברקע
רקע: היא גדלה בבית עם הורים מסכילים ואחות קטנה, היא תמיד אהבה לעזור ולכן החליטה שאחרי שתסיים את לימודיה בתיכון היא תתחיל מיד ללמוד רפואה, היא הספיקה להעביר כמעט שלוש שנים בבית ספר לרפואה והיא התנדבה כפרמדיקית למשך כל הזמן מאז התחלת התיכון. היא מצפה לרגע שבו תוכל להתחיל התמחות ולהפוך להיות מנתחת, היא חושבת שהיא תוכל להיות אחת המנתחות הטובות ביותר. בנתיים היא גרה בביתה בשלום כי אביה חבר מאד טוב של אחד מראשי הארגון "שחר העולם", היא לא מסכימה ממש עם הדרך שלהם אבל לא מתנגת להם בגלוי ובמיוחד לא לפני הוריה ואחיה הקטנים.
בעד/נגד: בעד, היא רוצה שהעולם יהיה מקום יותר טוב בשביל הדורות הבאים
חיית מחמד: יש לה שני כלבים, האחד מעורב (לא יודעים ממה) בשם רובין והשנייה היא לברדורית מעורבת בשם לילי.
כלי נשק: היא מיומנת בסקאלפל (סכין מנתחים) ובכלל בכל דבר חד, היא גם מאד קטלנית עם חפצים כאלו כי היא יודעת את המיקום של הורידים והעורקים בגוף.
משהו להוסיף: אחותה הגדולה של דיאן ולא יזיק אם היא תתאהב במישהו ;)

18/09/2015 15:41

יש מקום לעוד דמויות?

18/09/2015 20:03

וואו… לציפיתי לכל כך הרבה תגובות… אני מייד מתחיל לכתוב!

18/09/2015 20:58

הייתי כותבת לך דמות אבל נראה שיש מספיק XD
מחכה להתחלה!

18/09/2015 21:02

אתם יכולים… אבל אני מקבל/ת רק דמויות מושלמות (שיש להם את כל הסעיפים הנדרשים)

18/09/2015 21:06

אין לי בעיה… הייתי מעדיף/ה יחד קטן או משהו (הוא יהיה שובר הלבבות בדבר הזה…)

18/09/2015 21:06

הי, בלי להלחיץ או משהו אבל מתי מתחיל הסיפור? אני ממש מחכה ומצפה :)

03/10/2015 13:24

מה עם גשם הזאבים??
אתה פשוט נטשת אותו!

19/10/2015 15:50
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך