זאת עם המשקפיים P:
אנשים יש עד מקום להרשמה לדמיות אז בבקשה תרשמו והכי מגניבים היו נקודת מבט אז תשקיעו ^_^

יומני יצורים פרק שני -קלאוס ^_^

אנשים יש עד מקום להרשמה לדמיות אז בבקשה תרשמו והכי מגניבים היו נקודת מבט אז תשקיעו ^_^

קלאוס הרגיש שמשהוא לא בסדר עם קארי ,אבל מצד שני זו קארי משהוא תמיד לא היה בסדר איתה .
לא משום שהיא הייתה לא בסדר אלה בגלל מה שקרה לה .
קלאוס תמיד עמד לצידה .הוא אפילו ביקש מאבא שלו שיצביע במועצה לכך שהיא תקבל חנינה ומקלט בוורלין .
קארי כמובל לא ידעה דבר על הנושא .היא חשבה שזו הייתה ההחלטה של חברי המועצה .
באותו בוקר כשקלאוס נכנס לחדרה של קארי בבית הישן דרך החלון הוא הרגיש שהיום הזה הולך להיות שונה ,ולפי מה שהוא למד אינטואיציות של ערפדים הם דבר נכון בדרך כלל . הוא פשוט לא היה בטוח עם היום הזה יהיה שונה לטוב או לרע .
"קארי עם הולכים ללמוד היום בתיכון את יודעת מה זה אומר נכון ?" שאל קלאוס נגס עד חתיכה מהקורסון שהיה אמור להיות של קארי .
"מה זה אומר קלאוס ?" ענתה בציניות ושטפה את פניה .
"זה אומר שהלימודים עד מעט מתחילים ואת צריכה לעשות את כל הדברים האלה שגורמים לך להראות יפה " נימת קולו של קלאוס הייתה צינית הוא לא רצה שקארי תתאפר ,הוא אהב אותה בדיוק כמו שהיא עם השיער האדום והבלתי סריק שלה ,והעיניים החומות שזהרו שהיא צחקה .כמו עכשיו .
"כמה טוב שיש לי אותך בחיים " היא אמרה .בדמן היא התארגנה קלאוס תהה עם דבריה נאמרו בציניות או שהיא באמת שמחה שהוא שם .
האפשרות הסבירה ביותר היא שכן ,בכל זאת היא והוא מכירים רק קצת פחות מאלף וחמש מאות שנים ,וזה הרבה זמן .
הוא עבר איתה כל כך הרבה דברים ,כל כך הרבה דחיות .
כן זה נכון קלאוס היה לגמרי בקטע של קארי .הוא היה מאוהב בה מהרגע הראשון שראה אותה וקרא לה ילדה והם שחקו תופסת .
בהתחלה הוא חשב שזה אבוד כי בכל מקרה הוא יחיה לנצח והיא תמות בשלב מסיום וזה סתם יכאיב לשניהם .אבכל כשהיא קוללה הוא אומנם היה עצוב ביחד איתה אבל חלק קטן ממנו הרגיש שאולי זה הצ'אנס שלו אולי עכשיו הם יוכלו להיות יחד .לתמיד .
זה לא קרה .
בפעם הראשונה שקלאוס הציע את הרעיון הם היו בני חמישים ונראו כמו בני שבע עשרה .
קארי התנגדה בכל תוקף ולא הסכימה לגלות לו את הסיבה .מאז בכל כמה זמן הוא מציע את הרעיון מחדש למקרה שהיא שינתה את דעתה .
אולי יום אחד זה יקרה ,קלאוס ניסה לשכנע בזה את עצמו בכל פעם שקארי שברה לו את הלב .
"אני מוכנה " היא הכריזה וקטעה את רצף המחשבות שלו .
היא נראתה יפייפה כמו תמיד על פניה היא מרכה שכבה עדינה של איפור ולבשה את בגדי המודרנים.
"שנצא ?" הוא שאל ועטה על פניו חיוך .
"אבל … בדרך חייבים לעבור במאפיה " היא אמרה " אכלת לי את הקורסון " שניהם יצאו מבית האץ הישן של קארי והתקדמו לכיוון מרכז העיר .


תגובות (4)

המשךךך

13/10/2013 08:00

סיפור מושלם ! באמת הגיע הזמן שמישהו יכתוב סיפור שדומה ליומני הערפד, אני מתה על הסדרה הזאת.
ואני ממש שמחה לשמוע שעוד אפשר להרשם, אני אעשה דמות ואשלח אותה בהודעה חדשה
נ.ב: המשך דחוףףףף

13/10/2013 08:53

שם: פייג׳ אנדרסון
גיל: 723 ( בגוף של בת 17 )
זן: ערפדית
מראה: שיער ארוך בלונדיני גלי, עם פוני לצד שמאל, יש לה פסים בשיער בצבע ורוד, עיניים אפורות-תכולות, עור בהיר, גובה 1.70, רזה.
אופי: חכמה, נחמדה אבל מתעצבנת בקלות, חברותית, תעשה הכול כדי להגן על חבריה, לא כדי להתעסק איתה, לפעמים קצת סנובית אבל היא מתוקה.
רקע : היא הפכה לערפדית בגיל 17 והעמידה פנים שהיא בת אדם עד גיל עשרים, שהתחילו לחשוד בגלל שהיא נשארה כמו בת 17 בגיל עשרים היא ביימה את מותה וברחה, מאוד העציב אותה לעשות את זה ולראות את משפחתה כל כך עצובים.
מאז היא חייה בכל מיני מקומות בעולם עד שלפני 50 שנה היא חזרה למקום בו גדלה ( העיירה שבה מתרחש הסיפור ( שכחתי את השם )).

13/10/2013 09:14

שם: ארון סילבר
גיל: 946 (נראה בן בערך 17)
זן: בן-מלאך (אין שום קשר לדת או משהו קוראים להם ככה כי יש להם כנפיים שנראות כמו כנפי מלאך. אמרת שאפשר להמציא XD )
מראה: שיער שטני בהיר כמעט בלונד ועיניים ירוקות צלולות. תווי פנים אציליים. גוף שרירי זוג כנפי נוצות לבנות
אופי: אדיש. לא חברותי, לא נחמד, שונא לעבוד בצוות, אבל אם הוא חייב זה אפשרי. אם הוא מחליט שהוא מחבב מישהו. נגמר ונחתם הוא יהיה חברו הנאמן לנצח נצחים. אוהב להיות אם אחד או שניים אנשים טובים באמת, או כלום.
רקע: שהוא היה קטן הוא חי אם ההורים שלו בעיירה קטנה. ואז אחד האנשים ראה את אבא שלו עף ביער. האשימו אותם בכישוף (דבר שהיה נהוג מאוד בימי הביניים) ושרפו אותו ואת אמא שלו על המוקד. הוא ניצל בזכות האומץ של אבא שלו. אם השנים הוא פיתח טינה לבני האדם אבל הוא שומר את זה לעצמו ולא עושה אם זה שום דבר. הוא לא אוהב לדבר אל העבר שלו. עדיין יש לו צלקת בגב מלפיד שמישהו זרק אליו

14/10/2013 08:59
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך