sapir13
"זה מה אתה קורא לו חיים? אתה היית מכשף, מה אתה עכשיו? אתה וויתרת על הקסם שלך, על החיים למכשפה כאילו זה היה כלום, ועכשיו, עכשיו אתה נלחם בקרב של מישהו אחר ומנסה לשכוח משהו שלך חסר (/משהו שאתה בורח ממנו) , פחדן. אני בטוח שתחייה, כן, אבל אני לא מבין למה אתה טורח אם אתה לא נלחם בשביל מה שאיבדת. שלא כמוך, אני לא מתכוון לוותר לעולם. לעולם. אני אלחם עבור מה ששלי ואם אני אפסיד, טוב יש דברים גרועים יותר מלהיות מובס. לפחות אני לא אגמור כמוך, בורח מהבעיות שלי." -טסובאסה כרוניל (פרק 19 עונה 1) אני פשוט אוהבת את השיר שיש לפני וגם הנאום שלו ממש יפה אז.. ^^" (תורגם משמיעה, אז אני מניחה שזה לא אחד לאחד..) אם למישהו יש שם לקטע, אשמח לשמוע.. חג שמח :)

יוקו&אניגו

sapir13 15/10/2014 538 צפיות 5 תגובות
"זה מה אתה קורא לו חיים? אתה היית מכשף, מה אתה עכשיו? אתה וויתרת על הקסם שלך, על החיים למכשפה כאילו זה היה כלום, ועכשיו, עכשיו אתה נלחם בקרב של מישהו אחר ומנסה לשכוח משהו שלך חסר (/משהו שאתה בורח ממנו) , פחדן. אני בטוח שתחייה, כן, אבל אני לא מבין למה אתה טורח אם אתה לא נלחם בשביל מה שאיבדת. שלא כמוך, אני לא מתכוון לוותר לעולם. לעולם. אני אלחם עבור מה ששלי ואם אני אפסיד, טוב יש דברים גרועים יותר מלהיות מובס. לפחות אני לא אגמור כמוך, בורח מהבעיות שלי." -טסובאסה כרוניל (פרק 19 עונה 1) אני פשוט אוהבת את השיר שיש לפני וגם הנאום שלו ממש יפה אז.. ^^" (תורגם משמיעה, אז אני מניחה שזה לא אחד לאחד..) אם למישהו יש שם לקטע, אשמח לשמוע.. חג שמח :)

"יוקו, יוקו תתעורר!!" אני קורא לעברו, אך הוא אינו מגיב. ראשו וגופו הוטחו בחומה העבה, כל כך חזק עד ששקע נוצר בה. היצורים התקרבו וסגרו עליו, ואני פשוט עמדתי במקומי. כל כך רצה לעזוב הכל ולרוץ אליו, לעזור לו, אך גם אני הייתי מוקף ביצורים בעצמי.
"יוקו!" הנפתי את חרבי מעלה והטחתי אותה בחוזקה על אחד היצורים שעמד קרוב אליי, מתחיל לפנות את דרכי כדי להגיע אליו.
נעמדתי מול היצור האחרון שנשאר וכיוונתי לעברו את חרבי. היא התחילה לזהור באור ירקרק חלש. היצור תקף.
נעמדתי לבסוף מול יוקו, שעדיין היה חסר הכרה. כרעתי על ברכי ואחזתי בידו, מרגיש בחומה החלש. עיניו זזו מעט והוא הרים את ידו בפתאומיות כזו שידו השנייה כמעט והחליקה מידי. עיניו בהקו בכחול חלש, כמעט אפור, עם מבט חלול, ממש כאילו אין בהם חיים יותר. הסתובבתי אחורה כדי לראות על מה הוא מסתכל ושמתי לב שעוד כמה יצורים חזרו. הם ניסו להתקרב אך בכל פעם הם נהדפו אחורה בזכות המגן שיוקו יצר סביבנו.
"תפסיק! אתה חלש, שימוש בקסם יגמור את כל הכוחות שלך!" ניסיתי לגרום לו להוריד את ידו אך הוא התעקש.
"זה המעט שאני יכול… לעשות," אמר, וקולו נשמע כמו דלת חורקת. "אני יכול לשגר את שנינו הרחק מכאן, חזרה לבקתה." הוא השתעל ומעט דם זלג מפיו.
"תפסיק!" התחננתי. הוא נעזר בי כדי לעמוד וידו נכרכה סביב כתפי. ערפל לבן החל להתערבל סביבנו ולפני שהספקתי לעצור בעדו כבר היינו במקום אחר, בצוק שמעל הבקתה.
יוקו נאנק וקרס לרצפה. הוא נשען על אחד הסלעים והביט בי. חיוך קל בצבץ בקצה שפתיו.
"היית לא רע, אניגו." ידו עדיין אחזה בידי. רכנתי קרוב לאוזנו. "גם אתה," סומק קל הציף את לחיו והוא הידק את אחיזתו. "לא כאן," הוא אמר ברמיזה. "האחרים עלולים לבוא." נשקתי קלות לגב ידו ולשפתיו. "בסדר, בוא נכניס אותך לבית."


תגובות (5)

פשוט אהבתי את זה, כ"כ.
לדעתי את לא צריכה לחפש שם אחר.

15/10/2014 17:47

וואו, מדהים!
כל כך התגעגעתי לכתיבה היפהפייה שלך!!
ממש נכנסתי לתוך הקטע שהוא אזל לי מהר מידי ^_^
רק משהו אחד: בסצנת הלחימה, "היצור תקף. נעמדתי לבסוף מול יוקו…" הייתי רוצה הרחבה על הלחימה, אני חושבת שזה היה מכניס יותר תחושה אפית לקטע.
אבל סך הכל ממש אהבתי!
תמשיכי לכתוב מדהימה, ושיהיה לך חג שמח ♥

15/10/2014 18:01

זה כול כך חמוד 3:
יוקו ואניגו הם דמויות מסדרה או משהו?
(זה כול כך חמוד)
הכתיבה שלך אדירה ><
(הקטע הזה כול כך יפה)

15/10/2014 20:13

תודה רבה ^_^
רציתי להרחיב יותר אבל לא היה לי הרבה זמן (אני מתכננת להוסיף את זה לסיפור אם אני ארחיב בסוף)
וכתבתי את זה על פאי וקורוקו (הדמויות המקוריות), פשוט שיניתי את השם ומהלך העלילה…

16/10/2014 18:46

    *קורוגאנה

    16/10/2014 19:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך