bjaui6
מקווה שאהבתם אם יהיו הרבה קוראים אני יעשה גם הרשמה...

יין ויאנג הקדמה

bjaui6 16/10/2014 1005 צפיות 3 תגובות
מקווה שאהבתם אם יהיו הרבה קוראים אני יעשה גם הרשמה...

אם אתם קוראים את זה שאני עוד חי. עשיתי הרבה דברים רעים בחיים שלי שאני מתחרט עליהם, רצחתי אנשים, גרמתי למלחמה גרעינית אבל מכול הדברים האלה הדבר שאני הכי מתחרט עליו הוא שלא עזבתי את בני האדם במנוחה. אבל יש משהו אחד שאני לא מתחרט עליו וזה שניסיתי למרוד באלוהים. אני נמצא אצל כול אחד ממכם. לפעמים החושך ולפעמים האור, אני גרמתי לדידאלוס להרוג את אחיינו. אני עזרתי לאדיסון להמציא את המנורה,אני גרמתי למבול של נוח בכך שבכיתי על בני האדם. אתם אולי תחשבו עלי כרוע בהתגלמותו,אבל זה לא נכון.
אני תמיד הייתי לצד בני האדם, גם כשחשבתי שעשו משהו רע. אני מגן האנושות, אני הוא לוקי, אני הוא דיאבלו, אני הוא האל המקרין,אני נסיך החושך,אני הוא לוציפר…


תגובות (3)

דווקה ממש נחמד אפילו שלא הבנתי הרבה…

16/10/2014 20:53

במשפט הראשון חסרה מילה משמעותית (סימן ש…), ולפי דעתי היה יותר נחמד אם היית מסיימת את ההקדמה ב"אני הוא לוציפר, אני הוא השטן", כדי שלכולם יהיה ברור במי מדובר (פה את יכולה ברצון להתייחס לנקודה החשובה ש"דישן123" העלתה).
כמו כן, הייתי מכניסה גם אלים ו/או טיטאנים מהמיתולוגיה היוונית לרשימה הזו.

16/10/2014 21:15

נשמע נחמד. אבל אני בחורה שאומרת את האמת בפנים וזו האמת- לפעמים אתה טיפה מאכזב אותי, כמו לדוגמא בסיפור שלך 'זיכרון' ובעוד כמה דברים. באמת שאתה אדם מקסים ונחמד אבל הייתי שמחה אם הפעם לא תגמור את הסיפור בפרק חמש… אהבתי מאוד את הרעיון! אני אשמח לקרוא אם זה יהיה פרקים קצת יותר ארוכים מבדרך כלל. מקווה שלא פגעת וסליחה אם כן, באמת שאין לי כוונה לפגוע לא בך ולא באחרים פשוט אני לא טובה בלהשאיר דברים בפנים, אני מוציאה הכל החוצה.

16/10/2014 21:15
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך