karinrin55
אם יהיו לי מספיק נרשמים עד הצהריים אני אפרסם בערב אז תמהרו :)

ילדי הירח-הקדמה+הרשמה

karinrin55 29/05/2014 1206 צפיות 13 תגובות
אם יהיו לי מספיק נרשמים עד הצהריים אני אפרסם בערב אז תמהרו :)

שמי לונה אני בת 17 ומאז שאני זוכרת את עצמי אהבתי זאבים.
לצייר אותם, לצלם אותם, לכתוב עליהם ולדבר עליהם.
תמיד אהבתי לצאת ליער ליד העיירה שלי, רק כדי לשבת ולשמוע אותם אולי לראות אחד מתקרב ומנסה לראות מה אני.
אף פעם לא חלמתי שיש אנשי זאב, או כפי שהם קוראים לעצמם ילדי הירח ולא העזתי לחשוב אפילו שאני אהיה אחת מהם.

אני צריכה 6 חברי להקה לסיפור ומהם אני אבחר את המנהיג שלהם.
אם לא אהיה אחד מנהיגתי מספיק אני אמציא אחד. אני צריכה מספר שווה של בנים ובנות אז שימו לב לתגובות אחרות.
שם: מלא!!
גיל: 15-21
אופי:
מראה:
מראה בתור זאב:
רוצה קשר רומנטי?
כוח מיוחד: לא להתפרא יותר מידי טוב ;)
רקע: איך הגיע ללהקה מתי נהפך שטויות כאלה, אם אין לכם כוח אני אמציא
משהו להוסיף:

אז יאללה תרשמו!!!!


תגובות (13)

מדהים !!!!! תמשיכי !!!!!!!!!!!
אוקי שם: אלי (אלקסנדרה) בלי שם משפחה כי אין לה הורים היא גרה בבית יתומים אבל היא ברחה משם
גיל:15
אופי:קצת ביישנית אבל עוקצנית בכמעט כל דרך אפשרית אוהבת לצייר ושיר אה כן ולרוץ לא אוהבת לרקוד מעולם לא היה לה חבר והיא תמיד חסרת ביטחון לגבי עצמה ונפתחת די בקלות חוץ מהקטע

מראה: עיניים כחולות בהירות שיער צבוע לתכלת גבוה ורזה

מראה בתור זאב: תמציאי לי בבקשה
רוצה קש רומנטי: כן

איך הגיע ללהקה: כשהיא הייתה לא היו לה חברים אז החברה היחידה שהייתה לה היא הייתה תן (או זאבית אוה איך שלא אומרים את זה) ויום אחד כששתיהן הלכו ביער בא זאב מרושע וניסה לתקוף את אלי אבל הזאבית לה נינה (ככה היא קראה לזאבית שלה) הגנה עליה ועמדה מולו אבל לא כל כך הצליחה בגלל שנינה הייתה גורה והזאב המרושע והבוגר יותר הרג את נינה ונשך את אלי בצוואר ואז היא נהפכה ליהיות ילדת -לילה ואז היא התעלפה כי מהשינוי לא נשאר לה כוח וחבורת אנשי- זאב מצאו אותה וגידלו אותה כאחת משלהם.

כוח זאבי: אין לי תמציאי לי בבקשה!! ^-^!!!

29/05/2014 10:06

מדהמוש!!!1 תמשיכוש!!!
אוקי שם: אלי (אלקסנדרה) בלי שם משפחה כי אין לה הורים היא גרה בבית יתומים אבל היא ברחה משם
גיל:15
אופי:קצת ביישנית אבל עוקצנית בכמעט כל דרך אפשרית אוהבת לצייר ושיר אה כן ולרוץ לא אוהבת לרקוד מעולם לא היה לה חבר והיא תמיד חסרת ביטחון לגבי עצמה ונפתחת די בקלות חוץ מהקטע

מראה: עיניים כחולות בהירות שיער צבוע לתכלת גבוה ורזה

מראה בתור זאב: תמציאי לי בבקשה
רוצה קש רומנטי: כן

איך הגיע ללהקה: כשהיא הייתה לא היו לה חברים אז החברה היחידה שהייתה לה היא הייתה תן (או זאבית אוה איך שלא אומרים את זה) ויום אחד כששתיהן הלכו ביער בא זאב מרושע וניסה לתקוף את אלי אבל הזאבית לה נינה (ככה היא קראה לזאבית שלה) הגנה עליה ועמדה מולו אבל לא כל כך הצליחה בגלל שנינה הייתה גורה והזאב המרושע והבוגר יותר הרג את נינה ונשך את אלי בצוואר ואז היא נהפכה ליהיות ילדת -לילה ואז היא התעלפה כי מהשינוי לא נשאר לה כוח וחבורת אנשי- זאב מצאו אותה וגידלו אותה כאחת משלהם.

כוח זאבי: אין לי תמציאי לי בבקשה!! ^-^!!!

29/05/2014 10:07

    מראה בתור זאב: לבנה בז' עם כתמים אפורים כמו הירח
    כוח זאבי: רצה במהירות עוצרת נשימה הרבה יותר מהר מכל יצור טבעי ואל טבעי
    מקווה שזה בסדר :)

    29/05/2014 10:11

שם: אמיליה (איימי) אקוסי
גיל: 21
אופי: רצינית, שומרנית, מאוד אימהית, ריאליסטית, מתרגזת בקלות אבל קשה להכעיס אותה, היא רחמנית אבל כשהיא כועסת היא לא נראה רחמים לאף אחד
מראה: גבוהה, שיער חום בהיר, עיניים חומות, עור שזוף, תמיד הולכת עם גופיות צמודות מכנסיים קצרים ונעליים צבאיות
מראה בתור זאב: גדולה משאר הזאבים, פרווה בצבע אגוז והעיניים שלה נהיות כחולות אפורות
היה לה ארוס שגם היה זאב אבל בני אדם הרגו אותו ומאז היא לא הייתה בקשר ואני לא רוצה שיהיה לה חבר חדש
כוח מיוחד: היא יכולה להרים פי 300 ממשקלה (יענו סופר חזקה)
רקע: היא וארוסה ננשכו על ידי אבא שלה שהיה אחראי על הלהקה באותו הזמן והם המשיכו את הלהקה אחרי מותו.

29/05/2014 10:15

מגניבוש בא לי על זהבבקשה!!!!!!!!!11

29/05/2014 10:40

שם: מייק טומינסון
גיל: 20
אופי: בעל כושר מנהיגות טוב ויציב.
לפעמים נוטה לקחת שליטה יותר מידי ולהרגיש שהכל מונח על הכתפיים שלו, יש לו עוזר (הוא יהיה כתוב למטה) שהוא הכי קטן מבניהם וכמו אח בשבילו מכיוון שהוא גידל אותו שמצא אותו נטוש.
מייק היה לבד, הוא ברח מהבית כי היה פוחד לפגוע במשפחתו אחרי שהבין את הכוח שיש לו בידיים, הוא היה נמצא פחות ברחוב מכיוון שהיה מעדיף להתבודד ביער, יום אחד בגיל 17 כשהסתובב ברחובות הוא מצא את לוק שהיה בן 12 באותן זמן גם מסתובב אך שחקר יותר הבין כי אין לו בית כי הוריו החליטו שלא רוצים בו יותר ושמו אותו בפנימייה, משם הוא ברח.
מייק היה מסתובב ביערות יחד עם לוק הרבה ושם מצא את שאר בני מינו כשניסו לצוד אותם. לוק הפך להיות אחד מהם.
מראה: עיניים אפורות עם פס כחול במסגרת העיין, שיער חום בהיר, פנים משורטטות וגומה בולטת בצד ימין ואחת פחות בולטת בצד שמאל.
מייק הכי חזק ומהיר מבין שאר חברי הלהקה.
הןא התאהב פעם אחת שהיה צעיר יותר אבל מאז הוא לא ממש מוצא צורך בלהתאהב שוב עד שהוא מתאהב נגד רצונו ומכחיש זאת.

לוק
שם: לוק ראייר
גיל: 15
אופי: מעט ביישן לזרים אבל שמכירים אותן מגלים עד כמה הוא חכם ומצחיק.
לוק הקטן ביותר והשובב ביותר שבניהם.
כשלוק היה בגיל 11 הוא הוחזר לבית היתומים מימנו ההורים שלו לקחו אותו, בבית היתומים הזה היו מתעללים ופוגעים בילדים גם באופן מיני, ללוק הייתה ידידה טובה שם שנפגעה וברחה. הוא היה קורבן להתעללות אך אף פעם לא מינית. הוא ברח לפני שדבר כזה יקרה, תחילה הוא היה גונב בשביל קיומו אבל אז מייק מצא אותו.
לוק עדין מחפש אחר חברתו לבית היתומים.
מראה: עיניים ירוקות חלשות, שיער שחור פחם, עור פניו חלק וחיוך כובש עם גומה קטנה בצד ימין.
לא ממש מעדיף קשר רומנטי, הוא לא מוצא לזה זמן בדיוק.
לוק מעט מבואס כי הוא עדין מנסה למצוא את הכוח המיוחד שלו ובלחץ שלא ידע מה הוא כי בגיל 15 אתה כבר אמור להיות מוכשר (מתוך הכשרה לא כישרון) עם הכוחות.
בסוף הוא ימצא שהכוח שלו הוא קריאת מחשבות, אבל רק לאנשים מוסימים (תבחרי את איזה בדיוק)

מקווה שעזרתי

29/05/2014 10:42

    לא הבנתי מה הכוח הזאבי של מייק

    29/05/2014 11:04

אוקי עוד בן אחד ובת אחת בבקשה בגילאי 17-18

29/05/2014 10:47

שם: אוסקר(אוז ) אוליבר נורכר.
גיל: 18 .
אופי: ישר, הגון, הוא אוהב לקחת סיכונים אבל לא כשזה כולל את אחד מהחברים שלו, מתחשב, חברותי, טיפטיפה חדשן אבל משאיר לרוב את החשדות שלו לעצמו, אכפתי, משתדל להראות מבחוץ שכל קליל ובסדר גם עם הכל לא כזה.
מראה: שיער חום בהיר, עיניים כחולות עמוקות, עור טיפה שזוף, די חסון ושריר וגם גבוהה אבל הכל בפרופורציות כמובן.(אויי כתבתי פרופורציות כמו שצריך ><)
מראה בתור זאב: פרווה בצבע של השיער ועניים סגלגלות כחולות, שיניים לבנות ומבריקות וחדות והוא בתכלס זאב די מוצק.
רוצה קשר רומנטי?: בטח תחליטי את עם מי :)
כוח מיוחד : הוא ממש מהיר ויש לו סיבולת חזקה, הוא יכול להיות הרבה זמן בלי אוכל וזה .
רקע: (אוקיי הם תלמידי תיכון? עם כן אז אני אתן לך רקע ועם לא תגידי ואני אתן אחר:) אוז חיי עם אימו(סילביה) ואחותו הקטנה(מלני), הם הכי חשובות לו בעולם והוא ידן עליהם בכל מחיר. כשאוז היה בן שש ואימו הייתה בהריון של אחותו איביו נהרג על ידי איזה זאב והשביע את אוז שיגן על התינוקת שתיילד ועל אהובתו(אימו של אוז ) . אוז עשה זאת עד היום והוא לעולם לא יפר את ההבטחה שלו.
כשאוז היה קטן הוא ראה את האהבה הרבה שיש בין הוריו, בעבר הוא חשב שזה מגעיל ואל היום הוא מקווה שגם לו תיהיה אהבה כזאת משל עצמו. (אמא שלו לא התחתנה עם אף אחד אחר גם אחרי 12 שנה )
משהו נוסף: כמו שהבנת אני רוצה שיהיה לו סיפור אהבה אז…. :)
נ.ב מקווה שעזרתי והיי גם אני כותבת עכשיו סיפור על אנשי זאב:) הם שולטים ^^

29/05/2014 11:35

שם: פייז'
גיל: 17
מראה: שיער שחור גלי-חלק. עיניים ירוקות וגדולות. יש לה ריסים צפופים ואוכים. פניפ עגולות ואף קצת מחודד. חזה קטן ורזה מאוד באזור הבטן. כפות רגליים קטנות (כן. פירטתי).
אופי: סקרנית. נחושה להצליח – לעולם לא מוותרת. שומרת על קור רוח. קצת חטטנית אל יודעת לעודד. אוהבת את הטבע ומתחברת אליו (לא רוחנית כן?)
מראה בתור זאבה: פרווה לבנה וכתם שחור על האף.
רוצה קשר רומנטי?: כן. אבל שתוך כדי הסיפור היא תתחיל. לא שיהיה לה בן זוג מראש. והיא לא מאמינה באהבה ממבט ראשון.
כוח: קוראת מחשבות. אבל לרוב זה לא עובד.
רקע: אמא שלה הייתה זאבה. ובגל חמש למדה לשלוט בדבר הזה.

אהבתי את הרעיון!(; מקווה שאצטרף.

29/05/2014 11:41

    אממ קראתי עכשיו את הדמות של לוק. וגליתי שקריאת מחשבות תפוס אזזז אני בוחרת בכוח לגלות שקרים.

    29/05/2014 11:43

אוקי אני מתחילה לכתוב מקווה שתהנו

29/05/2014 12:53

אני לא מאמין שפיספסתי את ההרשמה!!!!!!!!!!!! אוי גורי זאבים…

02/06/2014 22:32
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך