karinrin55
כי מי לא אוהב את אוז ולונה? ;) מקווה שתהינו!!

ילדי הירח פרק-19: פאי לימון (עוד אזהרה למתחת לגיל 15)

karinrin55 07/06/2014 936 צפיות 3 תגובות
כי מי לא אוהב את אוז ולונה? ;) מקווה שתהינו!!

כשהאחרים טסו להוריה של אנה לבשר להם סירבתי ללכת, אני לא אוכל לעמוד בזה. אוז נשאר איתי כדי לוודא שאני אוכלת ודואגת לעצמי, אני כל כך אוהבת אותו.
"אני מבשל ארוחת ערב לונה, תצטרפי אליי בבקשה." אמר ולקח אותי למטה למטבח.
"מה אוכלים?" שאלתי יושבת על הדלפק.
"עוף ותפוחי אדמה ויש לי משהו מיוחד לקינוח, פאי לימון ומרנג." אמר והחל לחתוך בצל ושום. הוא הצליח להכין ארוחה שלמה בלי לשרוף כלום, הוא הוציא יין מהמקרר הגדול בפינת החדר.
"האוכל מדהים אוסקר, וגם היין." אמרתי לוגמת מהיין הלבן שבכוסי.
"אני שמח שאת אוהבת את הכל." אמר לוקח את הצלחות ומביא את הפאי מהמקרר. נשענתי על השולחן והוא הביט בי במבט אוהב ואז הרגשתי את זה, את מה שהוא תיאר. אהבה ללא גבולות, הידיעה שלא יהיה מישהו אחר שאני אעשה הכל כדי להיות איתו ולהגן עליו. הוא ראה זאת בעיני.
'הטבעת חותם עלי' אמר לי אך שפתיו לא נעו.
'אני יודעת, זה מדהים' החזרתי לו באותו מטבע. קמתי והלכתי למטבח שתיתי מים קרים והוא עקב אחרי. נשענתי עם מרפקי על הדלפק והוא התקדם אלי עיניו על שלי וחיוך סקסי מרוח על שפתיו. הוא נישק את צווארי וחפן אותי אליו, נישקתי אותו וקפצתי על מותניו.
"אני אוהב אותך לונה." אמר סוחב אותי במעלה המדרגות לחדרי.
"גם אני אוהבת אותך אוסקר." אמרתי ונשכתי קלות את כתפו ונישקתי את צווארו. הוא הוריד אותי למיטה ומשכתי אותו אחרי מנשקת אותו ונלחמת להוריד את חולצתו. העברתי את ידיי על החזה שלו ועל כמה צלקות שעברו על בית החזה שלו. הוא ליטף את פני בעדינות ונישק אותי שוב, סובבתי אותו כך שרגלי סביב מותניו ואני מונעת ממנו לעלות. הורדתי את חולצתי וחזרתי אליו, לנשיקות החמות הוא חיבק את גבי ופתח את החזיה שלי זורק אותה לצד והופך אותי כך שרגלי עדיין סביב מותניו.
"את כל כך יפה לונה." אמר שוב ופתח את הג'ינס שלי מוריד אותו ונלחם בחגורה שלו.
"גם אתה אוז, אף פעם לא אמרתי לך כמה שאתה יפה." אמרתי מחבקת אותו ומשאירה אותו איתי לאורך כל הדרך.
אחרי זה אכלנו את הפאי במיטה ועשינו אהבה עם טעם הלימון על שפתינו ופירורים על הסדינים. הייתי עייפה, סוג העייפה שמגיעה אחרי סקס טוב ובריא.
"הפלאפון שלך מצלצל." אמרתי נשכבת מוטשת תחיתיו.
"לא הוא לא." אמר יורד ממני ונשכב על ידי.
"חכה רגע." אמרתי לוקחת נשימות עמוקות ונשארת בשקט ככל שאפשר.
"האוזניים שלי מצלצלות, אלוהים! אתה בלתי אפשרי אוז." אמרתי מחבקת אותו.
"טוב לדעת." אמר בעייפות ופיהק.
"צריך לצחצח שיניים אוז." אמרתי קמה מהמיטה ולובשת חלוק משי שקנה לי.
"כבר." אמר מתהפך במיטה ושם כרית על ראשו. ציחקקתי והלכתי לשירותים, כשחזרתי הוא כבר נירדם.
'אני לא אנשק אותך עד שתצחצח.' אמרתי לו כמו שעשינו בארוחת הערב.
'טוב." אמר בכניעה לבש בוקסר והלך לצחצח. שוב נרדמתי לידו, מוגנת על ידי החיבוק שלו והפעם גם הוא בשלי.


תגובות (3)

קראתי רק את הפרק הזה וואוו הסיפור נשמע מהמם גם מבלי לקרוא אותו מהתחלההה

08/06/2014 12:23

    כדאי לך לקרוא מהתחלה את/ה תבין/י יותר, אבל תודה ^_^

    08/06/2014 14:30

ואיי איזה חמודיםםם ^-^

08/06/2014 13:41
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך