karinrin55
איך שאני אוהבת לעשות טיזים כאלה ~(^-^)~ מקווה שתהנו ♥♥♥ :)

ילדי הירח פרק-9: שינה ערבה

karinrin55 04/06/2014 1123 צפיות 8 תגובות
איך שאני אוהבת לעשות טיזים כאלה ~(^-^)~ מקווה שתהנו ♥♥♥ :)

"אתה יודע שלא הולך לקרות כלום היום נכון אוז?" שאלתי והרמתי את הכותונת והתחתונים מהאסלה. הוא שיכשך את אצבעות ידיו במים שהתנקזו באמבטיה וניגב אותם במגבת היד שהייתה תלויה ליד הכיור.
"אני מבין, אני אשאיר אותך להתלבש אז." אמר ויצא מהשירותים סוגר את הדלת אחריו. לבשתי את הבגדים שהביא לי ויצאתי לחדר. הוא שכב על המיטה שלי עיניו עצומות ונעליו נחות ליד השידה, הוא סיכל את רגליו וידיו שלובות מתחת לראשו. הנחתי את המגבת שלי על הכיסא ליד השולחן ונכנסתי מתחת לשמיכה. התכרבלתי כנגדו והרגשתי את החום שלו את פעימות ליבו, הוא חיבק אותי עם יד אחת ועם השניה שיחק בשערי. השענתי את ראשי לחזהו השרירי והרגשתי אותו עולה ויורד בקצב נשימותיו. הוא נשק לראשי והמשיך לשחק בשיערי מחזיק אותי קרוב אליו.
"לילה טוב לונה, אני אראה אותך בבוקר." אמר בשקט ונרדמתי לשינה חסרת חלומות מכורבלת לידו. כשהתעוררתי הוא עדיין שכב לידי ידו חובקת אותי ושערו פרוע קצת, נישקתי את לחיו והוא התעורר.
"בוקר טוב יפייפיה נרדמת." אמרתי לו בציחקוק קל.
"בוקר טוב נסיכה." אמר ונשק לראשי כמו שעשה בלילה.
"איך ישנת?" שאל וקם לישיבה כך שראשי נשען על רגליו ושיחק בשערי שוב.
"מעולה, ואתה?" שאלתי מסתובבת אליו, הוא היה יפה כל כך. עיניו היו תכולות בהירות באור הבהיר של הזריחה.
"הכל יותר טוב כשאני איתך." אמר וגרם ללב שלי להיצבט ולהחסיר פעימה.
"מה השעה בכלל?" שאלתי משפשפת את עיני וקמה לישיבה גם כן.
"חמש בבוקר, הזריחה כאן ממש מוקדמת." אמר ונשכב שוב עוצם את עיניו.
"חמש בבוקר? טוב אז אני יכולה לחזור לישון." אמרתי נשענת על חזהו. הוא ציחקק והרגשתי את הרעד של גופו. ישבנו כך מנמנמים עד שהשמש הייתה באמצע השמיים ואז קמתי להחליף בגדים.
"לך להתקלח אוז, אני אחכה לך כאן." אמרתי מוציאה בגדים מהארון ומתקדמת לאמבטיה שהפעם אני אנעל.
"טוב, את מוזמנת לבקר אותי." אמר בקריצה ויצא מהחדר. הרגשתי את לחיי מאדימות מה שלא עזר לי כי הוא כנראה יצפה לי. החלפתי לשורטס וחולצה צמודה בצבע לבן, הרגשתי הרבה יותר טוב אחרי שישנתי. לקחתי את אחד הספרים שקניתי אמש וקראתי אותו בשכיבה על המיטה שלי.
"מה את קוראת?" שאל אוז ותיפס למיטה לידי.
"Blue Smoke" אמרתי מראה לו את כריכת הנייר הרכה.
"של נורה רוברטס, את זה לא קראתי." אמרתי והמשכתי לקרוא.
"תקריאי לי, אני אוהב לשמוע את הקול שלך." אמר וגרם לליבי להיצבט עוד פעם. הקראתי לו כמה פרקים עד שהגעתי לחלק 'למבוגרים בלבד' כמו שאימי הייתה קוראת לזה.
"למה הפסקת?" שאל בקול מתחנן.
"יש כאן קטע קצת…… ארוטי נקרא לזה." אמרתי וסגרתי את הספר.
"אוי את כזאת ילדה, זה לא כאילו אני לא קראתי סצנות כאלה פעם. או ראיתי במשחקי הכס." אמר וטלש את הספר מידי מקריא את הקטע בקול חושני ומוגזם במיוחד. פני האדימו וכיסיתי את ראשי בשמיכה אך הוא התקרב אלי והמשיך להקריא.
"אני מפריעה למשהו?" שאלה איימי שנכנסה לחדר כשאוז התחיל לדגדג אותי.
"לא גבירתי, הכל כרגיל." אמר אוז וקפץ מהמיטה.
"יופי, ארוחת הבוקר מוגשת למטה אבל אם אתם רוצים להמשיך את מה שלא עשיתם לא אפריע לכם." אמרה ויצא מהחדר. פרצתי בצחוק ואוז קפץ עלי משתיק אותי בנשיקה.
"בואי למטה, אני מת מרעב!" אמר ומשך אותי מהמיטה.
כמו אתמול בבוקר השולחן היה עמוס בפירות ומיצים רק שהפעם לא היו פנקייקים אלה וופלים בלגים.
"וואו אתם ממש משקיעים בארוחת בוקר." אמרתי כשהתיישבתי בין אוז לדוריאן.
"ארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום." אמר קמרון והעמיס על צלחתו מכל טוב.
"ואנחנו גם המון אנשים רעבים אז יאללה לאכול!" אמר לוק והתנפל על וופל בלגי.
**********************************************************************************************

"את ראית את הגינה מקדימה?" שאל אוז אחרי ששטפנו כלים, מזל רע פעמיים כבר בתורנות מטבח.
"האמת שלא, רוב הזמן פשוט הייתי בפנים." אמרתי דוחפת אותו קלות עם האגן שלי.
"אחרי שנסיים צאי איתי אני אראה לך מקום מהמם שממנו רואים כמעט את כל היער." אמר וניגב צלחת ממים. סיימנו לנקות הכל והוא משך את ידי והוביל אותי החוצה מדלת הכניסה. היה סוג של דק מעץ ועליו ספסל תלוי מתנדנד, הוא התישב ותפח את ידו כדי לסמן לי לשבת. התיישבתי לידו הורדתי את נעליו ונשכבתי שראשי על רגליו ורגלי על שאר הספסל. ישבנו שם כך למשך כמה זמן, מתבוננים על היער והוא משחק בשיערי.
"אני רוצה לצאת לעיר שוב." אמרתי והסתובבתי אליו.
"מאוחר יותר, עכשיו אני רוצה לנוח כאן איתך." אמר ונשק לי.
"טוב" אמרתי מוקסמת מהיופי שלו ושל הנוף. ישבנו כל עוד רבע שעה בערך ואז הוא קם ממקומו.
"אני הולך לקחת כסף תפגשי אותי כאן עוד חמש דקות בערך טוב?" שאל וליטף את לחיי. תפסתי את ידו ועליתי יחד איתו נפרדת בכניסה לחדרי. לקחתי קצת כסף והתבשמתי בבושם קטן שפייז' נתנה לי.
"מוכן?" שאלתי כשפתחתי את דלת חדרו. הוא היה בלי חולצה ליד הארון.
"רק שניה אני מחליף חולצה." אמר והוציא חולצה ירוקה שהדגישה את עיניו הכחולות אפילו יותר. הוא לקח את ידי ויצאנו מדלת הכניסה שם חיכה לנו האופנוע שלו מארצות הברית.
"שחכתי ששלחו לך אותו." אמרתי כשהושיט לי את הקסדה.
"כן, הוא הגיע קצת באיחור אבל." אמר והניף את רגלו מעל המושב. הוא התניע וחיכה שאעלה. חיבקתי אותו והוא החל לנסוע על כביש החצץ שהוביל לבית דרך היער. האוויר התחיל להתחמם והרוח בנסיעה קיררה אותי מעט, הוא חנה ליד הקניון שוב והוציא את המפתחות ושם אותם בכיסו.
"אל תקנה לי עוד מתנות." אמרתי לו כשלקח את ידי בידו.
"אני לא יכול להבטיח את זה." אמר וחיבק אותי עם זרוע אחת.
"אני הולכת לקנות בגד ים, אני אחזור לכאן עוד כמה זמן, בנתיים לך לא יודעת לחנות משחקי מחשב או משהו." אמרתי ונישקי אותו על לחיו.
"טוב." אמר בצייתנות והתיישב על הספסל ליד החנות שניכנסתי אליה. אחרי שמצאתי בגד ים שהתאים ונראה עלי טוב שילמתי עליו ויצאתי מהחנות. אוז לא היה שם, התיישבתי וחיכיתי לו חמש דקות וראיתי אותו יוצא מחנות תכשיטים.
"אמרתי בלי עוד מתנות!" צעקתי כשהוא הושיט לי את השקית בידו.
"לא יכלתי להתאפק, זה כל כך את!" אמרת בקול פקצאתי ובנפנוף ידיים מוגזם. הוצאתי את הקופסא מהשקית ופתחתי אותה, הייתה שם שרשרת כסף עם תליון של זאב מיילל לירח מלא.
"לשים אותה עליך?" שאל ולקח את השרשרת מידי. הרמתי את שיערי כשסגר את השרשרת מסביב לצווארי. הלכתי לחלון רוואה והסתכלתי על בבואתי.
"זה ממש יפה אוסקר, וגם ממש יקר. אתה תגמור לעצמך את הכסף ככה." אמרתי והסתובבתי אליו.
"אז אני אמצא עבודה, תני לי לעשות מה שאני אוהב." אמר וחיבק את מותני לקרב אותי אליו. עמדתי על קצות אצבעותי ונישקתי אותו.
"תודה אוסקר אני אוהבת את זה." אמרתי וחיבקתי אותו.
"אני שמח שאמרת את זה." אמר ונשק לראשי.
"בואי נחזור עכשיו, חם לי ואני ממש רוצה לנסות את הבריכה המדוברת שבבית." אמר ולקח את ידי.


תגובות (8)

תמשיכייייייי

04/06/2014 20:39

המשך? והקטע הארוטי היה ממש מוזר -(O-0)-

04/06/2014 20:44

זה מושלם אבל את יודעת מה יהיה יותר מושלם? עם הוא יספר לה את הסיפור שלו אאהעאההאעאה זה יהיה אדיר^_^
תמשיכי:)

04/06/2014 21:10

או מי גאד תמשיכי!!!1
יש לי שאלה אליך.
תי תהיה לאלי אהבה כלומר אני ביקשתי ממך שישיה לה בן זוג אז……

04/06/2014 21:12

עודעודעודעודעודעודעודעודעודעודעודעוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! התנחלתי לחברות על הפלפונים כדי לבדוק מתי יוצא עוד פרק פשוט מכורהההההההה לא מפסיקה לחשוב עלזה, זה ככך מושלםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 3>

05/06/2014 00:00

אני שמחה לראות שאנשים אוהבים את מה שאני כותבת :)
מחר יצא עוד פרק

05/06/2014 00:11
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך