נופר מעין
בבקשה תגיבו :)

ילדי המכשפה – פרק 16

נופר מעין 24/08/2011 687 צפיות 3 תגובות
בבקשה תגיבו :)

*נקודת מבט לילי*
רצתי לפני שג׳יימס הספיק להגיב. כל הזמן העפתי מבטים אחןרה ולא שמתי לב לליאם שבא מולי.
״אחח״ אמר ליאם כשהתנגשתי בו.
״אחר כך אחח, עכשיו אנחנו צריכים לזוז״ אמרתי במהירות בעודי תופסת את היד של ליאם ומושכת אותו איתי.
״לילי תירגעי! מה קרה?״ שאל ליאם אבך בדיוק כשפתחתי את הפה לענות שמעתי את ג׳יימס צועק.
״לילי! לילי חכי!״ הסתובבתי וראיתי את ג׳יימס מתקרב אלי ואל ליאם בריצה.
״זה מה שקרה״ אמרתי לליאם.
״לילי. מה- אהה״ אמר ג׳יימס כשהשיג אותי ואת ליאם.
״היי ג׳יימס. ביי ג׳יימס״ אמר ליאם והפעם זה היה תורו לתפוס ביד שלי ולמשוך אותה.
״רגע! לפני שאתם הולכים. לילי -מה זאת אומרת שאת עומדת למות?״ שאל ג׳יימס וליאם נעץ בי מבט שאומר ׳מה אמרת לו?׳
״ג׳יימס, תשכח מזה אני באמת חיבת ללכת״ אמרתי ואני וליאם התחלנו לרוץ. כשיצאנו מהכפר הגברנו את המהירות של הריצה. ואחרי כמה דקות הגענו לבית.
״מה אמרת לו??״ שאל ליאם.
״שאני עומדת למות״ עניתי בכנות.
״וזהו?״ שאל ליאם.
״וזהו״ אמרתי. ליאם נאנח ונכנס הביתה.
״רגע ליאם! לא חשבת לבדוק איפה נמצא הכפר לפני שאנחנו הולכים לשם?״ שאלתי ליאם הסתכל עלי במבט עצוב אבל זיהיתי בעיניים שלו ניצוץ של אשמה.
״אני ידעתי שהכפר קרוב לבית״ אמר ליאם.
״מה? לא חשבת לספר לי?״ שאלתי.
״אני מצטער לילי אני לא יודע למה שמרתי את זה בסוד״ אמר ליאם וידעתי שהוא מתחרט באמת. הנפתי את היד בביטול ונכנסתי לבית. שמתי את המים על השולחן ועליתי למעלה. ישבתי קצת על המיטה ואז שמתי לב למשהו שלא ראיתי עד עכשיו. ליד הדלת מצד ימין, על הקיר היה ריבוע בגודל של בערך חצי מהדלת. ניסיתי להזיז אותו וגיליתי שהו נפתח כלפי פנימה. נכנסתי לתוך הקיר וגיליתי בפנים מחסן קטן. לא יכולתי לעמוד בפנים אז הסתובבתי שם בזחילה. ואז מצאתי משהו.

*נקודת מבט ליאם*
״לייייאאםם! תראה מה מצאתי״ שמעתי את לילי צועקת. רציתי לעלות אבל היא בדיוק ירדה כשבידיים שלה מכשיר שחור גדול.
״רגע זאת- ״ התחלתי אבל לילי קטעה אותי.
״טלוויזיה. תעזור לי לחבר אותה״ אמרה והניחה את הטלוויזיה על השולחן. ביחד חיברנו אותה לתקע והפעלנו אותה. פתחנו על הערוץ המקומי.
״…בהמשך לעדכון ממקודם. שני הילדים הנעדרים, ליאם ולילי נראו היום בכפר קטן קרוב לעיר מגוריהם. ג׳יימס מומסן ראה אותם ודיבר איתם קצת. לפי מה שדיווח למשטרה נראה שהשניים שוכנים ביער הקרוב. המשטרה שלחה צוותי חיפוש שיסרקו ביער. לפי דברים שאמרו אנשי הכפר נראה שיש אישה שגרה ביער. המשטרה תתחיל לחפש שם. ולנושא אחר…״ השדרנית המשיכה לדבר ואני הבטתי במבט מודאג בלילי.
״השוטרים.. הם בדרך לכאן עכשיו״ 


תגובות (3)

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייי

25/08/2011 19:14

אמאאאא!!!!!
דייי אני במתח!!!!!
אומנותך לא נחמדה שכמותך!!!!!
דווקא במתח?!?!?!
דווקא?!!?!?!?!!!?!?!?!!!!!!?!
נקצנצקנצקנקצנצקנצקנצק(צקצוק) זה לא מעשה נחמדי!

25/08/2011 22:47

אמאאאא!!!!!
דייי אני במתח!!!!!
אמממ…ילדה לא נחמדה שכמותך!!!!!
דווקא במתח?!?!?!
דווקא?!!?!?!?!!!?!?!?!!!!!!?!
נקצנצקנצקנקצנצקנצקנצק(צקצוק) זה לא מעשה נחמדי!

25/08/2011 22:47
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך