Alex_Love
מקווה שתירשמו בהמונכם:)))))

ילדי השמש: ההתחלה- הקדמה והרשמה: -)

Alex_Love 03/09/2015 937 צפיות 25 תגובות
מקווה שתירשמו בהמונכם:)))))

הקדמה-
"נראה שהזמן הגיע, נסיכה," רואן הביט באופק, עיניו העייפות סרקו את שיטחיה של הממלכה החרבה, הוא נראה הרוס, שבור ומרוסק בדיוק כמו ההריסות מתחתיינו. "זיכרי רק זאת, נסיכתי, במקום שבו נשתלו נבגים רעים תמיד יצמח לו טוב." הוא הינח יד חמה על כתפי וישר את עיניו החלביות עליי.
נשמתי את אוויר ההרס עליי, זו הפעם האחרונה שבה יתפסו אותי לא מוכנה, האחרונה!
"יש לי חברים במקום אחר," המשיך רואן. "את תשארי אצליהם עד ש-"
"עד שתאתרו את אבן הגורל הראשונה, עד שאני אוכל לצאת לחפש אותה ולהחזיר את הסדר לממלכה." נחפזתי לומר.
רואן צקצק בלשונו. "תמיד היית כל כך פזיזה."
פתאום, ממש מולינו נפתח שער, צבעו היה ירוק בהיר והוא הסתחרר ואליפסה משונה.
"זהו הסימן שלך נסיכה צעירה." אמר רואן, הוא הניח את ידו מאחורי גבו וקד ברישמיות.
"להתראות רואן, אני אחזור מבטיחה." אמרתי בעודי צועדת בגאווה אל השער שיקח אותי אל מקום לא ידוע.

מיארה היא הנסיכה הצעירה של ממלכת ילדי השמש, הוריה, אחיה הגדול ומספר גדול מתושבי הממלכה שלה מתו בשל התקפה כל הממלכה.
כל הניצולים ברחו ליערות שסביבה אך הממלכה עצמה נשלטת על ידי הפולשים.
ישנו רק כוח אחד שיכול לעזור למיארה להציל את ממלכתה והוא בעזרתם של שלושת אבני הגורל.
אך עד אשר רואן, יועצו הבכיר של אביה וחבר קרוב, יכול לאתר אותם על הניסיכה להישאר במקום בטוח, בעולם המודרני. שם גרים כמה מכשפים חזקים שנשלחו כדי להגן עליו.
ילדיהם של המכשפים לומדים בבית ספר ציבורי בכיתה מיוחדת שם הם יכולים ללמוד על ממלכת הכסף בלי התערבות של בני אדם פשוטים.
העם תצליח מיארה הנסיכה להשתלב בעולם המודרני? מתי יאתר רואן את אבני הגורל ואלו הקרבות ידרות המסע להסגת האבנים?

הרשמה-
אני צריכה שש בנים ובנות שהיו בכיתת המכשפים ובסופו של דבר יצאו למסע עם מיארה.
אבל כמה הערותהערות:
– השמות שלהם צריכים להיות מיוחדים.
– הם צריכים להיות בגילאי תיכון.
-שיהיו מקוריים בבקשה:)

שם:
גיל:
אופי:
מראה:
רקע משפחתי(הורים אחים עבודות שלהם וכל מה שקשור למשפחה.):
התמחות בקסמים:(עופו על זה ותהיו יצירתיים)
חית מחמד(לא חובה):
משהו נוסף:


תגובות (25)

שם: נקס (רצית יצירתי ;)
גיל: 18
אופי: עושה מה שבא לו, איך שבא לו, הוא לא מקשיב לדעות של אחרים ומסתמך רק על עצמו, יש לו רגשות אך הם מתחבאים עמוק בפנים והוא לא מסכים להוציא אותם החוצה. הוא לא מתחבר אל אנשים, אך כשצריך, הוא יודע בדיוק מה לעשות. הוא יודע מה הוא עושה.
מראה: שיער שחור וארוך צבוע בפסים כחולים, עיניים ירוקות ויפות שבדרך כלל מכוסות באיפור שחור שהוא דואג לשים בבוקר.
רקע משפחתי: אביו מת במתקפה (שכתבת עליה קודם) והוא עבר עם אמו ואחיו הקטן לעולם המודרני. לאחר שנקלעו למצב כלכלי קשה, נקס עובד כל יום אחרי הלימודים שבע שעות בדוכן פלאפל(או דוכן אחר, לבחירתך). מאז שאביו מת נקס מדוכא וחי את החיים במרירות.
התמחות בקסמים: בערבים נקס הולך למרתף בו משפחתו גרה (בית קטן מאוד) ומתאמן בקסמים, יש לו שטיח אדום שרק הוא יודע לעוף עליו ולא אף אחד אחר.
חית מחמד: כלב קטן ושחור, פרוותי, הוא מייצג את הצד הרך שבנקס ורק בפניו נקס מוציא את רגשותיו.
משהו נוסף: נקס טוב בלימודים, אבל לא מצוין, הוא יודע מה הוא עושה ומצטרף למיארה כי הבטיחה לו שלאחר שיצליחו במשימה לו ולמשפחתו יהיה מעמד טוב והם יחיו כמו שצריך.

יצא לי קצת מבולגן, מצטערת… מקווה שזה טוב ואשמח אם תכתבי דמות בסיפורי, חסרות לי דמויות…
נ.ב.
מתי את ממשיכה את 'מקום מבטחים'?

03/09/2015 14:42

שם: ג'ניפר (ג'נה) האריסון|גיל: 13|אופי: חכמה, קצת סגורה, מפחדת מהמים(אמה הייתה אשת החתולים), ומתחברת עם ילדים רק לעיתים רחוקות.|רקע משפחתי: אמה-אשת החתולים, אביה- המכשף המפורסם גודווין. אחותה מוניקה נולדה כנערת-זאב. | חיית מחמד: חתלתולה בשם ג'ילי.|התמחות בקסמים: היא יכולה להפוך לחתול\ה, אך רק לזמן קצר. יודעת להילחם בסגנון דיי מיוחד של חתולים, והיא מתמחה בקסמים טובים.|משהו נוסף: סודה הגדול ביותר- אף אחד לא יודע שהיא דיי נחמדה ואוהבת כל מיני דברים חמודים וורודים. דיי אוהבת. || מראה: שיער שטני עד הכתפיים, גבוהה ויש לה מבנה גוף כזה יפה כאילו היא רזה ויש לה רגליים יפות וכו' וכו'.עיניים חומות ערמוניות, נמשים.

03/09/2015 15:17

אה סליחה שכחתי על מה שאמרת על "גילאי תיכון". אז הגיל של ג'ניפר- 18.

03/09/2015 15:20

תודה על הדמויות ברגע שיהיו עד כמה דמויות אני אתחיל:)

03/09/2015 16:12

נראה מעניין :)
שם: אנור קראמל (Anor Kramel)
גיל: 17
מראה: אדומת שיער ובהירת עור, בעלת עיניים כחולות כהות במיוחד ונמשים בודדים על פניה. לא גבוהה במיוחד, צנומה ויש לה כתם לידה בתוך העין – זה אפשרי -.
אופי: קודרת רוב הזמן וחייכנית בזה שנותר. לא מאוד אוהבת חברה אבל אין לה בעיה להימצא במקום עם הרבה אנשים, מעדיפה לעשות דברים לבד. יודעת להגן על עצמה ובעלת ביטחון עצמי רב, לא יהירה. יודעת לעמוד על שלה ומעולה בשכנוע אנשים שהיא זו שצודקת, רק שהיא לא משתמשת בזה כל כך. לא מדברת הרבה, רק כשהיא חייבת. מאוד אינטיליגנטית אבל לא כל כך חכמה, היא יותר בקטע של פילוסופיה ושואלת על כל דבר למה הוא נקרא ככה ואיך יודעים שזה זה ועוד כל מיני שאלות מוזרות שהרבה אנשים לא מבינים.
רקע משפחתי: אני לא כל כך טובה ברקעים -,- תוכלי לעשות לה בעצמך? אם ממש תצטרכי אז אני אתן לך, פשוט אין לי איזה משהו טוב בראש כרגע…
התמחות בקסמים: יוצרת אשליות ורואה דרכן, יכולה לשנות את מחשבותיהם של אנשים, לגרום להם לראות דבר שונה, להרגיש דברים שלא קיימים ואפילו להרוג אותם כך. אשליות לא עובדות עליה והיא יכולה לזהות קוסמים שמתמחים באותו כישרון כמו שלה.
חיית מחמד: זאב גדול ולבן במסווה של כלב פירינאי גדול וחמוד. היא לוקחת אותו איתה לכל מקום.
משהו להוסיף: הרבה אנשים מנסים להתיידד איתה אבל היא דוחה את כולם בתירוצים שונים ולפעמים גם לא כל כך הגיוניים.
מקווה שאהבת ^^

03/09/2015 17:27

אני ינסה..
שם: לורינה (לורי)
גיל: 17
אופי: סגורה, שונאת אנשים חטטנים ,רגישה אך יכולה להיות קשוחה כשצריך..
עקשנית.
מראה: בעלת שיער חום אדמוני קצת אחרי הכתפיים, עיניים חומות כדבש.
רזה אך לא יותר מדי וגבוהה.
רקע משפחתי: אימה נפטרה כהייתה בת 6 וחצי בזמן שהתקיפו אותם בביתם לכן לורי נאלצה לברוח לתוך היער ששם גדלה עד גיל 13 ומשם משפחה מצאה אותה, אביה הביולוגי נעלם באופן פתאומי בלילה אחד ואחיה הלך עם אביה שגם נעלם..
אחיה ידע כמה קסמים לכן שעוד היה איתה למד מאבא שלהם,ואימה הייתה אישה רגילה למדי אך היא לא ידעה סוד שאימה בכלל מכשפה לבנה ..
קסם: לורי עדיין לא ידעה מה היא כולה לעשות עד יום אחד שחזרה ליער היא לפתע הפכה לבלתי נראת..
חית מחמד: ביער היא מצאה ציפור שקראה לה סהר בגלל שהייתה צבע לבן כמו הירח בלילה.

——————
חסר משהו?
בכל מקרה מחכה :)

03/09/2015 17:43

תקשיבו לי שנייה, הכוונה שלי הייתה(וזו כנראה טעות שלי כי לא הייתי מספיק ברורה) שהם ילדים של מכשפים חזקים שבעולם המודרני הם אנשי עסקים או רופאים או.. אני לא יודעת אנשים שעושים הרבה כסף, עם תוכלו לשפצר רצת את הרקעים שיתאימו זה יעזור לי מאוד.
חוץ מזה, שתי דמויות של בנים ואני מתחילה:)

03/09/2015 18:24

רקע משפחתי:
אביה היה מכשף חזק שעבד כמנהל עסקים בין הטובים בעולם המודרני..
ללורי היה אח שגדול ממנה בשנתיים .
אחיה גייס היה עוזר לאבא שלהם ותוך כדי גם למד ממנו הרבה קסמים.
אימה נפטרה שהייתה בת 6 וחצי כך שהיא הייתה שמסדרת את הבית כמו אמא קטנה זה היה העבודה שלה אך יום אחד כאביה וגייס אחיה הלכו לעבודה, היא פתאום נעלמה ונהפכה בלתי נראת.
היא נבהלה אך מאז היא לא דיברה על זה עם אף אחד ,אפילו לאביה!
אך זה קרה שוב שאביה חזר מעבודה עםאחיה גייס ביום אחר..
היא לפתע החלה לספר להם שזה קרה לה לפני שבוע..
אביה צחק והסביר שזה הכוח שלה כמכשפת ושיש לה עוד קסמים שהיא יכולה לעשות, רק היא צריכה לשלוט בזה.
מאז היא למדה עם אחיה וכך גם לימד אותה להגן על עצמה בעזרת קסמים..

03/09/2015 18:59

    עכשיו זה מעולה

    03/09/2015 19:07

    יש לה כלב לבן קטן שקוראים לו סהר..
    הוא הולך עם לורי לכל מקום אפשרי.

    03/09/2015 20:50

    במקום ציפור

    03/09/2015 20:52

שם: אודרי לאיין (בת)
גיל:17
אופי: חכמה,מרדנית, בעלת חוש הומור, שקרנית מעולה,מתחשבת, אינליגנטית, מהירת תפיסה, מסוגלת לעשות כמה דברים יחד,קשוחה,יש לה זיכרון טוב, מבחינה בדברים קטנים, יודעת מתי משקרים לה, לא פחדנית, אוהבת הרפתקאות,מתחשבת, כיף להיות בחברתה, אוהבת לעזור לאנשים, אימפולסיבית, סקרנית.
מראה: עיניים ירוקות בהירות ושיער חום שרובו צבעו לבלונד ארוך (ככזה https://www.google.co.il/search?q=%D7%A9%D7%99%D7%A2%D7%A8+%D7%A6%D7%91%D7%95%D7%A2&espv=2&biw=1366&bih=643&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CCQQsARqFQoTCPG8_bee28cCFaYW2wodeV4Axg#tbm=isch&q=surf+hair&imgdii=TZfwUCcFYbr6eM%3A%3BTZfwUCcFYbr6eM%3A%3B4aCQ6etWoK07sM%3A&imgrc=TZfwUCcFYbr6eM%3A)
יש לה עגיל חישוק באף ובגבה ב הליקסים בצד ימין אחד בצד שמואל ועוד שלוש בכל צד, היא רזה ושזופה גובה 1.60.
רקע משפחתי: הוריה ואחיה התאום נרצחו שהיתה בת 8 היא חיה עם משפחה אומנת עד שגילתה שהיא מכשפה (גיל10) והתחילה ללמוד בבית ספר למכשפים, את יכולה להוסיף מה שבאלך עם זה יעזור לך.
התמחות בקסמים: שילטה בחיות ובמשאבי הטבע (אש מים אוויר אדמה) יכולה להעלים ולהופיע איפה שהיא רוצה.
חיית מחמד: זאב לבן או אפור לבן

03/09/2015 19:11

    הפירוש של שם אודרי זה אצילות אם זה חשוב למשהו

    03/09/2015 19:12

אההה, עכשיו הבנתי…
אולי אני אוכל לתת לך רקע עכשיו, פשוט מקודם לא ממש הבנתי למה התכוונת – אז תירצתי -.
טוב, הרקע:
אביה הוא הבעלים של רשת בתי מלון ומרוויח מזה המן כסף. אימה עובדת בחברת הייטק בתפקיד בכיר במיוחד וגם היא מרוויחה סכום לא רע בכלל. יש לה אח מעצבן הקטן ממנה בארבע שנים שלא מפסיק לעקוב אחריה לכל מקום אליו היא הולכת. היא תמיד אומרת שהיא לא אוהבת את העובדה שהם עשירים מאוד וחיים בוילה יוקרתית והיא מקבלת כל מה שאפשר לבקש גם אם היא לא מבקשת אותו. אך בסתר ליבה היא חושבת שזה דווקא כיף.
אני מקווה שזה בסדר :)

03/09/2015 19:36

אוקיי שתי דמויות של בנים ואני אפילו יתחיל היום

03/09/2015 19:37

שם: מאלר
גיל: 17
אופי: שלטן, חושב רק על עצמו ומקובל. לא רואה אף אחד ממטר ונמשך רק למי שמקובל.
מראה: שיער בלונדיני, לא ארוך ולא קצר. עיניים חומות. שרירי, אבל לא יותר מדי.
רקע משפחתי: אביו היה קוסם נודע בממלכת ילדי השמש והיה לו מעמד גדול מאוד, אז מאלר היה נדיב ונחמד, אחד שעוזר, אך לאחר שאמו עזבה את הבית הם נאלצו לעבור לעולם המודרני שם אביו עובד כפקיד בבנק. מעמדם של השניים ירד ומאלר נאלץ לבנות תדמית חדשה כדי להתחזק. כאשר שמע שהמסע עם מיארה יכול להחזיר את מעמדו של אביו הוא מצטרף ולומד שהוא יכול להתמודד עם קשיים בלי תדמית של ה'רע'.
התמחות בקסמים: שולט באלמנט האש
חית מחמד: ציפור אש קדומה.
משהו נוסף: אם תוכלי לעשות שהוא מתאהב במישהי מהחבורה וכך הוא לומד להיות יותר נחמד והכל (לבחירתך)

03/09/2015 20:14

שם: לוּוֵן פְיוּר (מגרמנית : Löwen Feuer תרגום – אריה אש)
גיל:17
אופי :נחמדה, חביבה, אדיבה, תמימה, חכמה, מהירת מחשבה, פזיזה, חייכנית, ביישנית(במיוחד ליד בנים). לוון תמיד תעשה מה שהיא יכולה לעזור כשמישהו זקוק לעזרתה.היא מאוד נפגעת כשפוגעים במישהו שקרוב לה אבל כמעט ולא נפגעת שמנסים לפגוע בה. היא אוהבת לצחוק ולספר בדיחות(למרות שברוב הפעמים הבדיחות שלה לא מצחיקות). היא מאוד רגועה והפתיל שלה מאוד ארוך. כשהיא רוצה להירגע היא בוהה באש בוערת. מאוד אוהבת חיות.
מראה : גבוהה, משקל ממוצע. שיער בצבע כתום לוהט(ג'ינג'י ממש יוקד), עיניים ירוקות – צהבהבות. יש לה חיוך צחור והיא קצת מנומשת.
רקע משפחתי: היא באה משושלת גרמנית מאוד מכובדת, עשירה ומפורסמת(בעולם הקוסמים) של קוסמים שמתמחים בקסמי אש. קראו לה לוון, בגרמנית אריה, כי אריה הוא הסמל שמזוהה עם משפחתה. כשהיא נולדה הוריה ומשפחתה היו בטוחים שהיא תפתח יכולות מיוחדות בקסמי האש אך למרות זאת היא גילתה יכולות דווקא בקסמי החיות. משפחתה הייתה די מבואסת מכך שלוון לא תהיה קוסמת אש אך היא למדה לכבד את זה. מדי פעם משפחתה עדיין זורקים לה הערות עוקצניות על כך.
התמחות בקסמים: קסמי חיות. יכולה ליצור חיות, להשתנות לחיות, לשנות אחרים לחיות, לדבר עם חיות, להפוך איברים בגופה או בגופם של אחרים לאיברים של חיות (לדוגמא לשנות רק את עיניה לעיני בז ובכך לראות יותר טוב). עובדת קשה בניסיון ליצור חיה חדשה, מה ששום קוסם של קסמי חיות לא הצליח לעשות.
חיית מחמד: בגלל שהיא מתמחה בקסמי חיות יש לה כמה.
הראשון כלב האסקי סיבירי, בצפע אפור – לבן ויש ויש לו עיניים כחולות בהירות. הוא מלווה את לוון כמעט לכל מקום. וכשהיא נכנסת לחדר/בית הוא קופץ עליה ומלקק אותה.
השני – חתול פרסי גדול ושמנמן בצבע ג'ינג'י בהיר, עם עיניים כתומות. כחתול הוא די פחדן ומפונק אך בשעת סכנה הוא נהפך לטיגריס גדול, יפה ומאיים.
השלישית – תוכי דררה ממין נקבה בצבע ירוק – אדום עם עיניים קטנות וכהות. מזהירה את לוון כשסכנה מתקרבת ולמרות שהיא לא חזקה היא תנסה לתקוף את האויב כמה שהיא יכולה. היא החיה הראשונה שלוון יצרה ולכן יש ביניהם קשר מיוחד.
הרביעי – סוס גדול, עם פרווה בצבע חום אדמדם ועיניים כהות. עוזר בעיקר ללוון להגיע ממקום למקום. כשמישהו חוץ מלוון מנסה לעלות עליו הוא מאוד תוקפני.
אך אם לוון הוא מאוד רגוע.
החמישי – קיפוד תינוק וחמוד. הקוצים שלו לא דוקרים את לוון אך כן דוקרים אנשים אחרים. הוא די קטן ומפונק והוא מסתובב הרבה ליד לוון או בידיים של לוון.
בנוסף ללוון יש חמישה ארנבונים קטנים. בזמן הפנוי היא משחקת איתם. לוון דואגת להם למה שהם צריכים. הארנבונים פחדנים וכמעט תמיד כשמישהו מגיע הם מתפזרים ובורחים. לוון מאפשרת להם להסתובב חופשי ובסופו של דבר הם תמיד מגיעים חזרה ללוון.
משהו נוסף: אתה ממשיך את מקום מבטחים? אם לא, אני מקווה שאת הסיפור הזה לא תנטוש… מקווה שתתחיל(ושתמשיך את מקום מבטחים, למרות שהסיפור הזה נשמע יותר טוב.)!!!

03/09/2015 20:26

עם* לוון הוא מאוד רגוע

03/09/2015 20:27

עוד בן אחד ואני ממשיכה:) אני בת אנשים*~*

03/09/2015 21:28

אוקיי…
לוון בסדר? קיבלת אותה?

03/09/2015 21:29

    כן היא ממש טובה והיא תשתתף כבר בפרק הראשון אבל אני אצטרך לשנות כמה דברים קטנים

    03/09/2015 21:38

בסדר!
תודה!
תשני מה שנראה לך לנכון…

03/09/2015 22:16

יש עוד זמן לכתוב דמות?

04/09/2015 01:28

    בטח אבל שיהיה בן או אפילו שניים כי אני לא יכולה להמשיך את הסיפור בלעדיהם: ))

    04/09/2015 09:39

כתבתי דמות אתמול וזה נמחק לי :( אני אנסה לשחזר
הדמות שלי דיי פרוקטיבית יחסית לסיפור, אז תתכונני.
שם: וֶרנֻום נֹוקאֶט פוסטאטם (verum nocet potestatem) (אמת כואבת -ושם משפחה שאומר כוח-)
גיל:17
מראה: גבוה ושרירי בעל עור שזוף, שיער חום מעט פרוע ועיניים ירוקות עמוקות וחדות. יש לו קו לסת בולט ואף ישר ויש לו קעקוע של להבה על עצם הבריח הימנית. הוא לובש כמעט תמיד חולצת טריקו שחורה ועליה ג'קט כחול כהה ומכנס ארוך (אלא אם כן חם…).
אופי: בחור מאוד לא סבלני, במיוחד לכשלונות שלו או לבדיחות של אחרים (ולנערים בגילו בפרט), הוא עוקצני ומריר לאחרים ושונא כשאנשים מסתכלים עליו (אז בד"כ מסתובב עם הכובע של הג'קט על הראש). הוא נקלע להמון התקוטטויות ובד"כ הוא זה שחוטף את העונשים. יש לו אוצר מילים ושפות רחב מאוד (שכוללות גם קללות משונות).
למרות שהוא מתנהג לא נחמד לרוב האנשים שמסביבו, יש לו כבוד רב לאנשים המבוגרים ולאנשים שמלמדים אותו דברים ולאלה שייקחו אותו תחת חסותם. הוא בחור סקרן ורעב לידע שאוהב לקרוא ספרים בפינה הכי מרוחקת שיכול היה למצוא (בד"כ בגבולות החיצוניים של המקום, נשען על הקיר וקורא). הוא מוקסם מכל דבר חדש שהוא רואה, אבל הוא חושב שזה מטומטם אז הוא "משחק אותה קול".
אין לו ביטחון עצמי לגבי עצמו בכלל והוא משחק אותה כאילו כן יש לו. פאדיחות של אחרים מצחיקות וגורמות לו להסתכל על אותו אדם בחיבה כלשהי, כי הוא אנושי וכי כולם עושים טעויות. הוא מעריץ את כל המכשפים הטובים במיוחד ושונא אותם ביחד, כי הוא בטוח שכולם שוויצרים חסרי בינה (למרות שגם הוא טוב).
רקע משפחתי: אבא ואמא שלו עבדו בממלכה ואמא שלו הייתה יועצת מלחמה. בהתחלה, לא היה לו שם שני (כמו שיש לו עכשיו) והוא חי בבית עשיר וטוב. היכולות המשפחתיות שלו היה בעיקר נבואות מצד אמא שלו והעבודה שלה היה להודיע על סכנות, אך בגלל שהיא הזדקנה ונהייתה אובססיבית לנבואות אנשים חשבו שהיא השתגעה.
ביום אחד היא הודיעה למלך ולמלכה על מתקפה שהולכת להגיד מבוגדים – הם לא האמינו לה ופיטרו אותה מתפקידה (זה קרה כשהוא היה בן… 15? 16?) ובמשך חודשים היא זעקה על המתקפה ואף אד לא הקשיב.
חודש לפני המתקפה היא החליטה להוציא אותה ואת משפחתה מהממלכה ובלילה הם ברחו לעולם בני האדם, מסתתרים ופוחדים שמישהו יחזיר אותם משם. ההורים שלו הוסיפו לו את השם שני שלו (שאומר כואבת. אמת כואבת) בגלל התדרדרות מצב המשפחה והאפשרות שאולי כולם ימותו.
בערב המתקפה עצמה תפסו את השלושה ואת הוריו העמידו לדין מוות על בגידה. הם היו בחדר גדול, כששני שומרים מחזיקים כל אחד מהם. את ההורים של וֶרנֻום החזיקו שני שומרים כל אחד במרכז החדר, מול המלך ועובד שאחראי על עינויים בממלכה (או משהו בסגנון?) ואת וֶרנֻום עצמו החזיקו שני שומרים בצד החדר, מחזיקים אותו בזמן שהוא השתולל ובכה והתחנן שלא יהרגו את ההורים שלו.
בסוף העונש שהוחלט זה ששני ההורים שלו ימותו במוות ארוך ומייסר ואת וֶרנֻום יעיפו משטח הממלכה אבל ישלחו אותו לכיתה הזאת כדי שיחזור למוטב. שיחררו את ההורים שלו ואותו לשתי דקות ונתנו להם להיפרד.
וֶרנֻום בכה וחיבק אותם חזק ואבא שלו חזר ואמר שהכל יהיה בסדר אבל אמא שלו הכריחה אותו להישבע שינקום את נקמתה, שאם המקום יינצל מהמתקפה הוא יהרוס אותו בעצמו.לפתע הרעד ופיצוץ נשמע בגג והמלך צעק שהם חייבים לבדוק מה קורה ושייגמרו אתם כבר. שני שומרים ירו \ הרגו בדרך שבא לך בהורים של וֶרנֻום בגב והם מתו במקום. וֶרנֻום ההמום בכה וצרח בזמן ששני שומרים תפסו בגופו וגררו אותו מהמקום, אך הוא בעט בהם והצליח לרוץ חזרה אל ההורים שלו. הוא צרח לכל עבר שהם ישלמו ושלח את ידיו קדימה, כל יד לכיוון כל אחד משני השומרים. הוא כיווץ באיטיות של ידיו והשומרים החלו לצרוח מכאב ולנשום לנשום. לפני ששני השומרים נהרגו שני שומרים אחרת ריתקו אותו והעיפו אותו משם.
התמחות בקסמים: הוא יכול לשלוט בגופות של אנשים כמו בובות וודו. הוא יכל לדמיין שהוא חונק אותם, מעיף אותם באוויר והורג אותם – ולמרות שהוא לא באמת נוגע באף אחד האנשים שהוא עושה להם את זה באמת מרגישים את זה. בנוסף לכך, הוא יכול לראות נבואות אבל הוא סובל מזה כל כך וזה כואב לו.
חיית מחמד: אין
משהו נוסף: הצלחתי לשחזר! יאי :)

04/09/2015 12:43
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך