ילדת ניסויים פרק 1(בהתחלה זה לא יהיה קשור אבל לבסוף כן.)

אושרת963 13/08/2013 455 צפיות אין תגובות

"אהההה" צעקה מיני שהיא שוכבת בחדר לידה ושהיא מחוברת למכשירים ושהיא צריכה ללדת,זה היה אחרי הצהרים שהיא היתה בדרך לבית שלה ושהיא הרגישה צירים הבית חולים שלה יה דקה מהבית שלה,היא הלכה לא מעד,וכמה אנשים נחמדים שאלו אותה מה קרה והיא השיבה:"אני יולדת" ומיד האנשים הלכו לעזור לה ולוו אותה לבית חולים.רק אחרי 5 דקות התקשרו לבעלה ואמרו לו שאשתו ילדה.
היא צעקה לאורך 8 דקות הרופאים עזרו לה,והחזיקו לה אצבעות."אל תדאגי אשתי" נכנס בעלה לחדר הניח את התיקים בצד,הוא הלך אליה והחזיק לה את היד.אחרי כמה דקות של צעקות ועזרות,תינוקת יפה יצאה.
מתי שהתינוקת יצאה מהבטן היא היתה מלאה אור,זהוב היא השתנתה באותו רגע:עיניה הפכו מירוק לזהב,שערה הפך לזהב,עורה היה חלק כדף חדש.
"איילבין" אמרה מיני והמשיכה:"אני רוצה שיקראו לתינוקת איילבין"
"אוו,שם מהמם אני מסכים" אמר האב.
אחרי יומיים של השהיה בבית חולים הרופא המנתח נכנס לחדר של מיני הוא ישב על הכסא והתחיל לדבר:
"אני מצטער לבשר,שביתך היא ילדה מיוחדת במינה אין כמונה…:"
"מה כוונתך" אמר האב שהוא הלך והתיישב לידו.
"ביתכם יכולה לעבור כול ניסוי שאפשר,אפילו אם זה יכול להרוג.כי אחרי יומיים היא חוזרת לעצמה."
"ו.. מה אתה רוצה להגיד בזה?" אמרה האם שהיא מתחילה לשבת.
"שעליכם לשמור על מכל דבר" אמר הרופא.
ההורים נדהמו,הם החליפו מבטים ביניהם והיו מבולבלים לכמה דקות.
הרופא יצא מהחדר באיטיות רבה וראשו מופנה מטה.
בשעה 8 הם השתחררו והלכו לביתם עם איילבין.
ובכוכב הניראקון שהיה רחוק מאד מכדור הארץ:
"אדוני" נכנס השומר החייזרי לחדר המלוכה הוא היה עם 5 רגלים ו4 עיניים ובגדיו היו שחורים, למלך החייזרים ששמו פלינט,שלבש אותו דבר רק בגדים אחרים,וכתר על ראשו.
"מה?" אמר המלך הוא מביט לחלון בארמונו החייזרי.
"הד"ר פה!ויש לו בשורה משמחת" אמר השומר.
"אוקי הכנס אותו."
הד"ר נכנס לחדר ושהוא משתחווה למלך ואומר:"אדוני זוכר את הניסויים שעשינו ולא היה לנו לראות איך לראות עם הוא עובד."
"מה אתה אומר בזה?" אמר המלך שהוא הסתובב לעבר הד"ר והתיישב בכיסאו.
"מצאנו מישהי,היא גרה בכדור הארץ והיא יכולה לעבור כל ניסוי שאפשר.
"אז למה מחכים,הטעינו את החללית שלי אנו יוצאים לחטוף אותה." אמר המלך ש/פיו מראה שמחה.
אחרי 5 שנים:
ובלילה:בחדר שינה של איילבין היה אור ירוק וסימנים כחולים ובעיקר על המיטה שלה,איילבין ישנה שנה עמוקה לחללית של החייזרים היה יכולת לשאוף בני אדם או דברי אחרים,ולכן האור הירוק שאב את איילבין לחללית ואחרי שעלתה החללית טסה לכוכב הניראקון במהירות האור (בקמ"ש הכי גבוה בעולם).
ובבוקר ההורים באו לחדר של איילבין,ונדהמו היא לא היתה שם היא שם שברי זכוכית של מראה.
ההורים התחילו להילחץ הם רצו לטלפון וטלפנו למשטרה אך זה לא עזר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך