Elya Minor Achord
למה החלטתי לעשות סיפור שאתם תתנו לי את הדמויות? כי.. אה... אפחד לא מגיב ליע לסיפורים, סוג של שיטה למשוך קוראים +אני חסרת השראה. (אני כנה איתכם).
הטופס:
שם:
גיל:
אופי:
תיאור חיצוני:
רקע:
חיה ותכונותיה:
נשק:
הערות\הארות:

בהצלחה!

ינשוף המזל- הקדמה והרשמה

Elya Minor Achord 27/11/2013 990 צפיות 14 תגובות
למה החלטתי לעשות סיפור שאתם תתנו לי את הדמויות? כי.. אה... אפחד לא מגיב ליע לסיפורים, סוג של שיטה למשוך קוראים +אני חסרת השראה. (אני כנה איתכם).
הטופס:
שם:
גיל:
אופי:
תיאור חיצוני:
רקע:
חיה ותכונותיה:
נשק:
הערות\הארות:

בהצלחה!

לא פעם שמעה אריקה את הסיפור המפחיד על באבא יאגה, על בארמליי ועל קאשיי בן האלוומת. כול האגדות האלו הפחידו אותה, וגרמו הל לסיוטים. אבל היה סיפור אחד בלבד, שסבתא נהגה לספר לה לעיתים רחוקות, רק כאשר היא הייתה במצב טוב, ולא הייתה חולה, או על תרופות שגרמו הל הלתנהג כמו כול סבתא מכשפתית שמתכננת להרוג את נכדיה, אבל בגרסא של בערך זומבי, שהיא הייתה נהנית לשמוע, והייתה משתוקקת אליו כול פעם מחדש.
עכשיו קשה לאריקה להיזכר בזה, במיוחד אחרי שהפתק הזה הגיע אלייה, במיוחד אחרי שהפתק נשא חלק גזור מצוואתה של סבתא, ומשפט חסר פשר:
"תמצאי את החיות, ותרפאי את השלם".
מה מישהי בת 23 אמורה להבין מי זה?!
היא הביטה בפתק והפכה אותו, מאחורה היה כתוב בכתב מעוגל: "נ.צ: הינשוף הגדול יראה לך, השועל הקטן ישתה בך, ואלוהים לא ישמור עלייך".
"פסיכופת" מלמלה אריקה, נזכרת בסיפור על הינשוף הגדול. תמדי היא דמיינה אותו כחלחל זוהר, וענקי, שעף עימה אל עבר האופק, מספר לה את קורותיו, עליו ועל חיותיו ואנשיו, שהגנו על העולם מפני האל האפל, שאותו הוא כינה "אלוהים" בקול מפחיד, כך לפחות סבתא גרמה לה להרגיש, ולא נתנו לו להגיע אל מרכז הארץ, שם נחו להן בשקט שלושת היונים הזהובות היחידות בעולם, שידעו הכול. ה-כול. אפילו יותר מהינשוף.
היא התיישבה על הספה וקראה שום הפתק, מגוללת את קצוותיות המתפוררים באצבעותיה. היא העיברה את אצבעה על קטע הצוואה הגזור, שהודבק ברשלנות וחיפזון אל הדף. האותיות שהופדסו עליו היו בשפה ישנה, שאריקה העדיפה לשכוח. הרוסית שלה הייתה חלודה ממילא. למה לעזאזל?!
"פסיכופת אמור להבין את זה, עם הוא כזה מדהים" חשבה לעצמה אריקה, מגוללת במוחה את האותיות. בסופו של דבר היא נאלצה להוציא את ספרי הלימוד הישנים שלה, שאותם גררה עוד מבית הספ רשלה במינסק.
היא העבירה את אצבעה על האותיות בספר, ואז על האותיות בחלקיק הצוואה הגזור, ומהר מאוד היא הבינה שמה שסבתא שלה מבקשת ממנה, הוא בילתי אפשרי.


תגובות (14)

טוב תשמרי לי מקום כי אני כותבת לאט..

27/11/2013 11:11

~שומרת מקום ל- קלייר? (ככה אני אקרא,מקובל עלייך?)~

27/11/2013 11:13

זה נשמע קסום *-*
שם: ניקיטה (יאטה, טהטה, או פשוט ניקי) גרין
גיל: 18\14
אופי: קופצנית, קשה להחליט איתה על משהו, היא ממש אבל ממש עצלנית
תיאור חיצוני: חום עם גווני דבש ובלונדיני, עיינים שנראות כמו ים ביום שמשי ובהיר, עור בהיר
רקע: תהרגי אותי. אין לי רעיון XD
חיה ותכונותיה: עורב-מהיר מאוד, יכול לירות חצים משומקום (כבוד לעורבים!)
נשק: חץ וקשת
הערות\הארות: יצא גרוע

27/11/2013 11:15

סבבה אורין, הדמות יצאה מעולה :) ~מכניסה את הדמות לקובץ הוורד של הסיפור, מוחעחעחעחעחע~
יאיי מגיבים לי~! חג שמח!
אלין

27/11/2013 11:17

הטופס:
שם: אגנסה איבנין
גיל: מה שצריך
אופי: צבועה, ביישנית, היא נערה חצופה ולא תמיד מתחשבת באחר, היא בעלת פתיל קצר, היא מחוננת אבל היא מסתירה זאת, היא קשוחה ובעלת אופי קשה לניתוח, ליבה קשיח והיא נוטה להיות דרמתית.
תיאור חיצוני: גבוהה מעט ורזה, היא חיוורת ומנומשת, יש לה עיינים זהובות וגדולות ושער בגוון אגוז מוסקט. שפתיה מלאות וחיוורות.
רקע: בהיותה קטנה, תמיד סיפרו לה על כול האגדות האלה וזה נראה לה מטופש, כי הרי כיצד כול האגדות האלה יכולות להיות אמיתיות אם אין תיעוד לכך?..
תמיד בעודה בגן הילדים כאשר היו מספרים את הסיפורים המפחידים היא היתה מחייכת והיו מביטים בה בפליאה. סיפרו לה פעם אחת על חוטף הנשמות שמסתובב בלילות והיא יצאה בחצות הליל כאשר הירח מלא ובאותו רגע היא ראתה צללית ואיבדה את הכרתה.
חיה ותכונותיה: שועל שחור-אפור-לבן בעל עינים אפורות-ירוקות, החייה יכולה לרוץ במהירות יוצאת דופן ולשנות את פרוותה בהתאם לטמפ' באותו מקום. (גוונים של לבן (חם), אפור (סביר), שחור (קר)
נשק: מתמחה בחץ וקשת ונושאת תמיד פיגיון קטן, נשק חם (רובים, אקדחים וכו' ) הם לא הצד החזק שלה

27/11/2013 11:23

תודה קלייר, בינתיים יש לי 2 דמויות :)
עם יהיו עוד דמויות יעלה מחר הפרק הראשון,
חג שמח!
אלין

27/11/2013 11:28

שם: קרוסו טאגרי.
גיל: 16
אופי: מתוחכם, ערמומי, חכם, זריז, אמיץ, אדיש ביותר, לא ממש מתחבר עם אנשים אחרים, סקרן, הוא נאמן, ומאופק.
תיאור חיצוני: שיערו שחור כלילה, נופל על העיניים, תספורת קצרה. חיוור מאוד וכחוש, ידיו דקיקות, פניו כתווי פניו של שד, עיניו אפורות ותמיד מלאות בתחמנות.
רקע: הוא תמיד היה בודד, והתרחק מכולם. מהיום שהוא זוכר את עצמו, הוא הכיר את הסיפורים על החיות. זמן קצר לאחר מכן, הוא גילה שגם הוא יכול להפוך לחיה. אך כבר הוריו נטשו אותו, כי ידעו את האמת, ופחדו מכוחו. הוא שוטט לבדו, ברחובות וביערות. תמיד מוכן לקרב. הוא גילה שחייו ביער טובים יותר מאשר בעיר, וניסה לחיות שם. אך הזמן חלף, וגילה שהתמסר לחיה שמשתלטת עליו אט אט, מעלימה את הבן אדם. אז יצא מהיער בהדרגה וניסה להשתלב בתוך כפר צעיר, עם מעט אנשים.
חיה ותכונותיה: פנתר, כאשר הוא בדמות פנתר הוא מסוגל להרוס כל דבר אשר נמצא בדרכו, לפעמים לא שם לב לזה כלל, ומתעורר באמצע שום מקום בדמות פנתר.
נשק: גרזן.
הערות\הארות: שורד מצויין.

27/11/2013 11:40

שם: פרדי גו'אנה.
גיל: מה שאת צריכה.
אופי: חזק כמו שור, עקשן כמו פרד, בעל עקרונות, חולמני במקצת, בעל דמיון מפותח שגורם לו להיות טיפה מעופף. השכלה פחותה.
תיאור חיצוני: שיער שחור כצבע העורב, עיניו אדומות-צבע עז במיוחד, גופו בהיר כסיד, גבה קומה, עיטור של עקרב מקועקע על צווארו, וצלקת לצד עין שמאל.
רקע: מאז היותו ילד קטן אהב לטפס לצמרות העצים, בניגוד לרוב האנשים המפחדים מגובה רב, הוא נושם וחי את הפחדים שתוקפים את רוב האנשים.
בגיל 15 רצח את אימו. מפני שלעגה למראו החיצוני ותמיד נהגה להשפיל אותו בציבור.
אימו היתה המשפחה היחידה שלו. לאחר רצח אימו נותר לבדו. ללא משפחה וללא דמות מבוגרת אשר תלמד אותו להיות אדם רציני ונורמלי.
את כל ילדותו וצעירותו בילה ברחובות הקודרים. למד את סודות הרחוב כלומר, הוא מעשן ושותה. אך בהגבלה.
חיה ותכונותיה: זאב. עיניים כחולות-פרווה לבנה בעלת עיטורים אפורים. בעל חוש גישוש מפותח, נאמן לבעלים שלו, מבצע את עבודתו בשקדנות. חוש ראייה מפותח, יכול לראות גם בחושך
נשק: רובים, אקדחים, אולרים, סכין קצבים, גרזנים ועוד.

27/11/2013 11:41

יפה! אהבתי את הדמות! בעיקר את הקטע עם הגרזן.
אז יש לי 3 דמויות! תודה! :) יאייי!!!
מעוהל!
חג שמח,
אלין

27/11/2013 11:42

נמנמנמנמ בקשר לפרד- איך זאב יכול להיות קשור לנשק חם, אבל בסדר :)
תודה! 4 דמויות!!!
והם מעולות!!!
יאייי!
אתחיל לכתוב את הפרק מחר בבוקר :)
חג שמח!
אלין

27/11/2013 11:44

הגיון ואני מעולם לא הסתדרנו טוב.
אין לי הגיון בשיט.

27/11/2013 11:48

המהמהמ..אני לא מוסיפה לך דמויות וזה… אבל פשוט רציתי לומר שאהבתי את ההתחלה ואני מצפה להמשך^^
(רוסקיי נה ווסייגדה ~אם זה מובן? חח~)

27/11/2013 11:49

חחח פולן אנג'ל- רוסית בתעתיק עיברי זה בערך כמו פוטיק משחק כדורגל. זה לא בסדר :)
ותודה!
ושי וולף- הגיון זה סתם חרא, זו פשוט האידואלוגיה שלי. :)
חג שמח!
ותודה על הדמויות! (ברוב חוצפתיא ני מצפה לעוד)
אלין

27/11/2013 11:50

אני מקווה שלא אכפת שהוא קוריאני . פשוט הסיפור נשמע ממש מגניב (חיטטתי באתר ומצאתי אותו והחלטתי להרשם כי רציתי להכניס דמות) . אם זה מפריע אני אשנה …
שם: היון ג'ו סאנג – Hyun Jo Sung – שם פרטי ג'ו סאנג שם משפחה היון .
גיל: 14 ? כן הוא קטן .
אופי: ג'ו סאנג הוא ילדה החלטתי , שאי אפשר להזיז ממקומו . הוא מחליט משהו וכל העולם ימות , אבל הוא יקבל מה שהוא רוצה . הוא עקשן כמו פרד – אם אפשר להגיד . הוא שונא בנות ונשים באופן כללי , בגלל שהוא א – מיני וא – רומנטי . הוא לא אוהב לדבר עם אנשים " שלא ברמה שלו " – מה שאומר שלא מדברים כמו גאון שסיים הרווארד בגיל שש ( הוא לא עשה את זה , דרך אגב ) .
תיאור חיצוני: שיער כהה וקצר , כמעט קצוץ – צבע חום . עיניים מלוכסנות ועפעפיים בולטים כמו של קוריאנים , צבע חום כהה מאוד . עור בהיר יחסית אבל לא ממש בהיר . מטר חמישים – נמוך . לבוש בדרך כלל בבגדים מעוצבים יפה ובאופן כללי מסודרים . משקפיים שהוא שם רק כשהוא רוצה להראות חנון יותר .
רקע: נולד בבית עשיר יחסית בסיאול , בן יחיד . אביו היה מנהל חברת היי טק ולכן חינך את בנו להיות גאון . כמו כל הילדים בקוריאה , הוקדשה לו המון צומת לב והוא למד רק עם הטובים ביותר . בגיל שש הוא הלך לבית ספר פרטי שהיה מיועד לאליטה , שם למד כל יום שעות רבות . כך יצא שהתברר שהוא מחונן , אפילו באליטה של הגאונים . הוא עבר ללמוד אצל מורה פרטי שעבד באוניברסיטה , כך שבגיל צעיר של 12 שנים התלמד באוניברסיטה – בלי לעשות את בחינות הבגרות בכלל . הוא זכה לחינוך מפנק והפך להיות אטום חברתית , א מיני וא רומנטי . בגיל 13 יצא מהאוניבריסטה אחרי שעזר , ובאמצע הלילה פגש באישה צעירה . הוא הייתה לבושה בבגדים מוזרים , וביקשה מג'ו סאנג להקשיב לסיפוריה . היא סיפרה לו סיפורים מוזרים על חיות מוזרות .
חיה ותכונותיה: נמר שלג ( שם מדעי – Panthera uncia ) . לבן לחלוטין, נראה כמו כל נמר שלג אחר מלבד פס כסוף – משהו על צד גופו . חיי לבד , צד לבד וחסר רחמים . עיניים כהות מהפנטות . קטן יחסית .
נשק: רעלים בעיקר .
הערות\הארות: אם צריך לתקן תגידי לי .

02/12/2013 12:06
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך