יצורים- הכוונה למפלצות, שדים, אנשי זאב, ערפדים, אלפים... מקווה שתרשמו בינתיים מספר המקומות לא מוגבל אבל אני אחליט מתי ההרשמה תיסגר, בינתיים היא פתוחה...

יצורים- הקדמה+ הרשמה- העלאה שנייה

12/10/2014 523 צפיות 8 תגובות
יצורים- הכוונה למפלצות, שדים, אנשי זאב, ערפדים, אלפים... מקווה שתרשמו בינתיים מספר המקומות לא מוגבל אבל אני אחליט מתי ההרשמה תיסגר, בינתיים היא פתוחה...

ג'ונתן איבד את הזיכרון שלו וזקן אחד סיפר לו שיש מעיין אחד שנקרא "המעיין הקסום" בו הוא מגלה שבשביל שהזכרונות שלו ישובו הוא צריך להפוך לערפד, הפיות הקטנות פיזרו עליו אבקת קסמים והוא הפך לערפד, לאחר מכן הוא גילה שהיה לו ספר קטן עם סודות שהוא כתב וכל מיני דברים אישיים וסודיים ואחרי כמה חודשים הוא גילה שהוא התחיל במסע נקמה, הוא רצה לנקום באנשים וביצורים שניסו להרוג אותו ולעשות לו דברים רעים, הוא אסף חבורה של יצורים והתחיל במסע הנקמה שלו…. מסע מרתק וקסום….

להרשמה אני צריך יצורים ואנשים רעים ויצורים שעוזרים לג'ונתן במסע הנקמה שלו.

שם:
גיל:
יצור רע\ יצור טוב שמששתף במסע הנקמה
מראה:
אופי:
רקע:
משהו להוסיף:


תגובות (8)

אני נירשמתי כבר להירשם עוד פעם?

12/10/2014 10:17

בסדר… רק בגלל שזה נשמע ממש יפה ואני אוהבת את הכתיבה שלך.
שם-ארטימס (אלת הציד)
גיל-20
יצורה טובה- אלפית
מראה: עור רגיל, אוזניים מחודדות טיפה, עיניים כתומות, שיער חלק נופל למעלה צהוב בהיר ולמטה מתחיל להיות כתום (אבל לא ג'ינג'י) בקיצור קוראים לזה שיער אש בקיצור, רזה מאוד, טיפה שרירים אבל לא בולט.
אופי: קשוחה, לא מפחדת, שונאת כשנדלקים עליה, היא צינית לרוב, היא דיי פסימית אבל לא מתייאשת אף פעם! היא מאמינה שאם היא לא מכירה מישהו זה אומר שאין לה סיבה לא לשנוא אותו, שונאת בני אדם, בעלי חיים מאוד אוהבים אותה גם הגדולים וגם הקטנים.
רקע: בגיל חמש הוריה נרצחו והיא ברחה ליערות, שם גדלה אם חיות הפרא והתחברה איתם ואפילו למדה את טיפה את השפה שלהם (איך לתקשר איתם בלי מילים). בגיל עשר בני אדם תפסו אותה ועשו עליה ניסויים, היא ברחה מהם בגיל 19 והתאמנה עד עכשיו כדיי להרוג כמה שיותר מהם. היא בטוחה שכולם אותו דבר אצלהם-רעים, אגואיסטים וחסרי לב.
מקווה שהיא בסדר :-)

12/10/2014 10:23

"הקדמה" משמעותה לא לגלות את כל העלילה, אחרת זה ספויילר. אם רצית לספר את הסיפור מהנקודה שגונתן מופיע ללא זיכרון ביער, זה ספויילר. ואם לא, אז בשביל מה לכתוב את כל זה? אם מתחילים ממסע הנקמה היית כותב "מישהו ניסה להרוג את גונתן, והוא יוצא למסע נקמה", ואם כן אז זו עלילה מאוד דלה.. יש מקום לשיפור, בקיצור.

12/10/2014 10:32

    ההקדמה הזאת זה הבסיס של הסיפור, מסע הנקמה הוא ארוך, זה רק הבסיס של הסיפור ויש המון אנשים ויצורים שג'ונתן רוצה לנקום בהם, לפעמים בגלל סיבות מיוחדות…. אני אפרסם את הפרק הראשון ואת כבר תביני…

    12/10/2014 15:11

שם: אליסון ארג'
גיל: 16
יצורה טובה
מראה: שיער ארוך חלק שחור,גוף שעון חול,רזה ריסים ארוכים
ממוצעת.
רקע: הוריה מתו משריפה אך היא ניצלה. ננשכה בגיל 15
אופי: נחמדה,לא יכולה לראות משהו בוכה ולא להגיש עזרה,ביישנית,זריזה,חייכנית,מפחדת מעכבישים רצח,אוהבת חיות,אחראית,אפשר לסמוך אליה.
יצור: אישת זאב

12/10/2014 13:26

עייניים ירוקות גדולות

12/10/2014 13:27

    יש מצב שאני משנה לה את השם? כי רשמת כבר אישת זאב כזאת בהרשמה הקודמת… אז יש מצב?

    12/10/2014 15:14
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך