יצורים – פרק 14 – לייקטרוביל סיטי

31/10/2014 576 צפיות 3 תגובות

פרק 14
לייקטרוביל סיטי

"רגע, החפץ הקופצני הזה…" אמר ג'ונתן.
"נו?" אמר ספלון סקי.
"אני יודע למה הוא התפוצץ כשלא נגעת בו, זה חומר נפץ מיוחד" אמר ג'ונתן, "ואני חושב שלחפץ הקופצני הזה קוראים 'כדור'. שמעתי את זה פעם."
"אה, חומר נפץ… מיוחד?" שאל ספלון סקי.
"נו, בואו נתקדם ליצור הבא!" אמרה רומי.
"היא צודקת" אמר ג'ונתן, "בואו נתקדם."
"רגע, אבל איזה יצור זה? ואיפה הוא נמצא?" שאלה רומי.
"בלייקטרוביל סיטי!" אמר ג'ונתן וכל היצורים הלכו אחריו.

לייקטרוביל סיטי הייתה עיר גדולה וצפופה, עם בתים חד- קומתיים, ענני כבשה לבנים ריחפו תמיד מעל העיר הקסומה הזאת, היה לה ראש עיר מיוחד, משוגע, מטורף, גאוותן אבל חכם, אמיץ וחזק וכל זה בעת ובעונה אחת, הוא בדיוק יצא ממבנה אפרפר, ישן ומוזנח והוריד את התיק שלו והניח אותו על המדרגות הלבנות הוא בירך את כל השרים שלו שחיכו לו בציפייה ליד הדלת של המבנה הישן והמוזנח, שראש העיר ששמו היה תומס דן, התקרב אל איש עם שיער אפור קצוץ ועיניים כתומות- בהירות וזוהרות, שפתיים ורדרדות, אף גדול ולחיים אדמדמות ואמר לו: "טוב, אתה מוכן?" "כן, אני עם חולצה לבנה, ראש עיר יקר" אמר האיש וחייך, הוא עיין במסמכים שהוא שמר בתיקייה הצהובה שלו, עם הכתמים השחורים של הדיו המיוחד של ראש העיר, תומס טוען שהדיו הזה מביא מזל, אבל אף אחד מתושבי העיר לא מאמין לזה מלבדו. כל הציוד, הקלסרים והמסמכים של כל השרים היה מלוכלך ומוכתם בכתמים של דיו, ראש העיר היה מסדר את המסמכים בקלסרים הלבנים והישנים, הוא היה שומר אותם על המדף הגבוה בחדר הגדול שלו, לחדרים הגדולים של השרים החשובים המכובדים ולראש הממשלה לא קראו "משרדים" אלא, "חדרי הכבוד" הם כבר לא השתמשו במילה משרד, הם לא הבינו מה זה, הם רק שמעו שקוראים לחדרי עבודה גדולים "משרדים" בערים אחרות. "ראש העיר" איש אחד עם שפם שחור ושיער שחור כפחם פנה לראש העיר, "חבר שלי רוצה לשוחח אותך." "לכבוד הוא לי לדבר עמו ולסדר את העיניינים בלייקטרוביל סיטי, העיר הגדולה בעולם" אמר תומס בקול ללא צבע והשפיל את מבטו, האיש נעץ בו מבט בוחן, "ראש העיר, הכל בסדר?" הוא שאל. "כן" אמר ראש העיר ואז הוא הציץ במסמכים ופער את פיו, הוא קרא את הכותרת בקול רם ונעתקה נשימתו, "העשרים וארבעה בנובמבר" הוא השתעל ואז חזר להציץ במסמך, "נאום ראש הממשלה." "זה היום!" תומס לא הכין נאום והוא ידע שממש עוד כמה דקות הוא צריך לעלות לבמה הגדולה ולהקריא את הנאום שלו בפני תושבי העיר, הרי בשביל זה הם באו וכל שרי הממשלה, ראש העיר היה גם ראש הממשלה, הוא היה גם ראש העיר של לייקטרוביל וגם ראש הממשלה של ארץ הקסם, לייקטרוביל, הוא ניהל, עזר ושיפר את לייקטרוביל סיטי, עיר הכבוד, עיר הבירה שאוצרות וסודות חבויים מאחורי מגדליה הגבוהים והמכובדים.


תגובות (3)

נחמד…אהבתי אתה יכול להוציא עוד פרק היום?

31/10/2014 17:29

    כמובן, הוצאתי עוד פרק! את מוזמנת לקרוא אותו :)

    31/10/2014 17:39

דירוג: 5

31/10/2014 17:30
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך