Butterfly
מקווה שנהנתם :)

יצורי החושך-פרק שלישי

Butterfly 01/03/2013 620 צפיות אין תגובות
מקווה שנהנתם :)

"זה לא מסיבה עם יש רק ארבע ילדים !!!!" אמר דן בתוכחה אחרי שהתישבו ארבעתם ליד הבריכה של משפחת אנטון.
"אז תציע את מי להזמין " אמר לו ג'רמי והגיש לכל אחד מהם מיץ אדום בתוך כוס גדולה של קוקטיילים.
"אבל ככה המסיבה מושלמת " מחתה מייביס שהתנגדה להזמין כל אחד אחר.
"מה עם אחותי ?" שאלה פתאום ג'ייני והסתכלה לעבר ג'רמי.
"אני מסכים" אמרו דן וג'רמי במהירות.
מייביס הסתכלה עליהם בזעם.
"מה אכפת לך מייס ? היא יכולה להיות להיות ממש מתוקה בחברה קומפקטית !" התחננה ג'ייני.
"אוף טוב…" מילמלה מייביס ובליבה חשבה על תשומת הלב של הבנים, שתעבור מיד ללקסי.
"אבל עם מזמינים את לקסי אז גם את מייקל !" הוסיפה מייביס מפני שידעה שמייקל דלוק עליה ולא יתחנף ללקסי.
"טוב אני יתקשר אליה" אמרו ג'רמי וג'ייני בתיאום.
ג'רמי קם לקח את הטלפון הנייד שלו וחייג את מספרה של לקסי.
"אני יתקשר למייקל.." אמרה מייביס וחייגה את מספרו.
לקסי ומייקל הגיעו תוך כמה דקות ושישתם ישבו סביב הבריכה ושתקו.
"טוב אני הולכת להתלבש" אמרה מייביס לפתע וקמה בחדות מהריצפה.
"מאיפה בדיוק ?" שאל ג'רמי והרים גבה.
"מאחותך" אמרה מייביס ונכנסה לביתו ואז יצאה כעבור שניה "ושאני לא יתפוס אותך מתמזמז פה עם מישהי כשאני חוזרת ברור ?" והסתכלה לעבר ג'רמי שהרים ידיו בכניעה וחייך חיוך ממזרי.
היא סגרה את הדלת ושמעו אותה עולה במדרגות.
"ממש מרגישה פה בבית חברה שלך הא ?" שאלה לקסי ועברה להתיישב ליד ג'רמי.
"היא לא חברה שלי.." אמר ג'רמי והסמיק והשפיל מבטו.
"באמת ?" אמרה לקסי ועשתה את עצמה מופתעת "כי זה מזה נראה שכן"
"אז זה סתם נראה…" אמר ג'רמי והסמיק עוד יותר.
"אז זה אומר שאתה פנוי ?" שאלה לקסי והרימה את מבטו אליה.
"אה.. כן.." אמר ולא הוקל לו כשמייביס יצאה החוצה בביקיני סטרפלס כחול וגרמה למייקל לג'רמי ולדן להסתכל עלייה.
לקסי התעצבנה והסבה את תשומת ליבו של ג'רמי מיד בחזרה אליה "אז מותק.. גם אני רוצה להחליף בגדים.. באלך להביא לי בגד ים גם ?" אמרה וחייכה חיוך ממיס.
מייביס גילגלה עיניים והושיטה יד למייקל "בוא נקפוץ ביחד" אמרה לו ושלחה מבט לג'רמי שהסתכל על לקסי שליטפה את ידו.
"בואו נשחק אמת או חובה" אמר דן.
"אמת שג'רמי דלוק על לקסי…" מילמלה מייביס מהבריכה.
לקסי צחקה וג'רמי האדים ממש.
"אז צאו ונשחק עם בקבוק.." אמר דן והביא בקבוק ממטבחו של ג'רמי.
"אוקיי אני יתחיל" אמרה ג'ייני וסובבה את הבקבוק.
"יצא על מייקל ודן.
"אמת או חובה ?" שאל דן.
"חובה.." אמר מייקל.
"חובה עלייך לנשק את הבחורה הכי יפה פה" אמר דן ולא הגיב לללחישותיה של ג'ייני לגבי כמה צפויה החובה.
מייקל חייך והסתכל למייביס והיא צחקה ונישקה את שפתיו.
ג'רמי הסתכל לעברם וליבו נצבט בקנאה. הוא הסתכל על לקסי שוב והיא צחקה את צחוק הפעמונים שלה וחייכה אליו חיוך ממיס. הוא חייך חזרה אך בליבו הוא הרגיש כאב קל.
הם סובבו שוב את הבקבוק.
יצא על ג'ייני וג'רמי.
"אמת או חובה.." אמרה ג'ייני.
"אמת" אמר ג'רמי במהירות.
"מה הדבר המביך ביותר שעשית בחברת בנות ?" אמרה ג'ייני וגרמה לכולם להעלות חיוכים על פניהם.
"אה.. טוב אז ככה.. לפני שנתיים הלכתי לישון אצל חבר והוא גר ליד ילדה חתיכה משיכבה מעלינו, ובדיוק באותו היום היא אירגנה מסיבת פיג'מות. אז החלטנו ללכת להציץ.. והסתכלנו ואז פתאום היא קלטה אותנו שם והתקרבה אלינו. חבר שלי לא קלט שהיא ראתה אותנו והמשיך לרכל עליהן. בינתיים אני מסמן לו לשתוק וזה. בסוף נמאס לי אז כזה צרחתי עליו : שתוק יא דפוק לא קלטת שהיא רואה אותנו ?!" וחמשת הבנות הסתכלו עליי והתחילו לצחוק. האדמתי מבושה ושנינו ברחנו משם…"
לקסי, ג'ייני, דן, מייקל ומייביס צחקו.
מייביס עצמה את עיניה מרוב צחוק ומייקל דחף אותה למים.
מייביס הבינה שהיא במים וניסתה לעלות למעלה אך משהו תפס ברגלה. היא ניסתה להשתחרר אך הוא הכאיב לרגלה ממש.
מייקל דן וג'רמי שמו לב שהיא לא עולה וקפצו למים אחריה.
הם תפסו את ידיה אך לא הצליחו למשוך אותה.
כעבור כמה נסיונות איבדה מייביס את האוויר לגמרי והם הצליחו סוף סוף להוציא אותה מהמים. היא התנשפה והשתעלה וסגרה את עיניה.
"מה קרה לה היא בסדר ?????" שמעה מעליה קולות מוכרים.
"תעשו לה הנשמה !!!" צווחה ג'ייני.
"אני יעשה לה זוזו !!" אמר מייקל והיא הרגישה את נשימתו מעליה ואת שערו הרטוב והנוטף על פניה.
"לא, זוז !!! למדתי קורס החייאה !!" שמעה את ג'רמי ואז הרגישה את שפתיו על שלה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך