יצורי הלילה-פרק 11

amber123 01/10/2013 658 צפיות אין תגובות

"את מהה?!?!?!" צעק ג'רמי
"מכשפה. אפשר לחשוב שבחיים לא שמעת עלינו" היא אמרה וצחקה
"באמת בחיים לא שמעתי עליכם" הוא אמר
"אממ,חבר'ה,אכפת לכם אם נעביר את השיחה הזאת למקום שאנשים לא יבהו בנו כאילו הרגע ברחנו מבית-משוגעים?" שאלתי והעברתי מבט בהדגשה על האנשים שעצרו לבהות בנו.
"ברור,מה דעתכם שנלך לביתי ונדבר שם?" היא הציעה
"נשמע טוב" אמרתי וחייכתי אליה.
"אממ..את,איפה את גרה?" ג'רמי שאל
"ממש פה קרוב"היא ענתה "אתם יודעים מה? עכשיו נזכרתי שלא הצגתי את עצמי בכלל! שלום,אני אפריל"
"אני קלואי וזה ג'רמי" אמרתי "היי,אפריל"
"אתם חלק ממסדר כלשהו?" היא שאלה
"ג'רמי כן,אני לא,למרות שאבי היה חלק ממסדר" עניתי
"איזה מסדר?" היא פנתה אל ג'רמי
"יצורי הלילה" הוא ענה ביובש
"אהה! המסדר של ג'ונתן! מה אתם עושים כל-כך רחוק מהבית?"
"מה זאת אומרת 'המסדר של ג'ונתן' את מכירה את החוקר שייסד את המסדר שלנו?" שאל ג'רמי
"בטח! אני מכירה את כל החוקרים,זה חלק ממה שאנחנו לומדים בבית הספר למכשפות. יודעים מה?אולי אני פשוט אספר את הכל ואתחיל מההתחלה-התחלה. הו! הנה הגענו" עמדנו לפני מבנה די גדול עשוי מאבן עם גדר שחורה קטנה מסביב,לא היה שם דשא או צמחים אחרים. הסתובבתי וראיתי את הים 50 מטר מאיתנו.
"וואוו,את גרה ממש על הים!" אמרתי בהתפעלות.
היא הוציאה מפתח מהכיס ופתחה את הדלת "ברוכים הבאים!" היא אמרה. לא היה אף אחד בבית אז הלכנו לחדרה וסגרנו את הדלת. קירות החדר שלה היו מלאים בהמון תמונות של שחקנים מסרטים שונים,ישנים וחדשים וכן,היו שם לא מעט סרטי מכשפות. גיחכתי מהאירוניה.
התיישבנו על המיטה שלה והיא סיפרה לנו הכל מההתחלה.
היא סיפרה את הסיפור המלא,לפני שהחוקרים גילו את האבן. היא סיפרה שהמכשפות יצרו את האבן כדי לעזור לבני אדם להתקדם,סוג של עץ-הדעת כמו מסיפורי התנ"ך,כמובן,הן לא ידעו על הכוחות הנוספים שבני האדם קיבלו מהאבן והן גם לא לקחו בחשבון שייקח מאות שנים עד שהם ימצאו אותה. האגדה אומרת שמכשפה זקנה אחת,מהשושלת של המכשפה שכישפה את האבן,קיבצה את קבוצת החוקרים לעזור לבני האדם למצוא את האבן,כשהחוקרים עשו הצבעה אם לחלוק את האבן עם העולם או לא והחליטו שלא המכשפות כעסו עליה מאוד ולכן היא סידרה שהמסדרים של אלה שהצביעו נגד לא ידעו שמכשפות קיימות ואלה שהצביעו בעד ידעו את האמת ויוכלו לבקש עזרה מהמכשפות בכל זמן שירצו.
מסתבר שחלק מתכנית הלימודים בבית-הספר למכשפות זה להכיר את כל החוקרים והמסדרים שלהם ולדעת בדיוק מי הצביע בעד לחלוק את האבן עם העולם ומי נגד.
"הם יהרגו אותי אם ידעו שסיפרתי את כל זה לבני מסדר ציידי הלילה,ג'ונתן,החוקר שייסד את המסדר שלכם היה מאלה שרצה לשמור על הסוד ועובדה שמסדר יצורי הלילה הוא המסדר השני הכי קטן." היא סיימה את דבריה
"זה חתיכת שוק" ג'רמי אמר והיה אפשר לנחש זאת גם בלי שהוא יגיד את זה,העיניים שלו היו גדולות ופיו פתוח מעט.
"כן,כאילו שהאבן הזאתי לא מספיקה,עכשיו גם יש מכשפות!" אמרתי "ותנו לי לנחש,סבתא שלי בטח הייתה אחת!."
ג'רמי צחק ואפריל הביטה בי בבלבול. "אבא שלי היה חלק ממסדר יצורי הלילה וידעתי על זה רק לפני שבוע" הסברתי.
"אפריל? את בבית?" נשמע לפתע קולה של אישה מהסלון.
"כן,אמא!" היא צעקה
אמה של אפריל נכנסה לחדר "מי אלה?" היא שאלה "אלה החברים החדשים שלי" אפריל ענתה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך