uta2.0
אז זה רעיון שעלה לי לראש והתחלתי לפתח, מקווה שתאהבו, בנוגע למחוזקים - אני באמת לא רוצה לתת לכם לקוות סתם לפרק - ככל הנראה אני אקפיא את הסיפור בגלל כל מיני סיבות שרובן שייכות לעובדה שהוא פשוט תקוע לי XP מצטער אם ביאסתי. אני לא אפתח הרשמה, ואני אעלה בכל שבוע פרק אחד כדי לא ליצור לעצמי עומס :) אז מקווה שתהנו ותאהבו!

רעיון: יצורי הקסם: שושלת האפוקליפסה

uta2.0 13/07/2016 690 צפיות אין תגובות
אז זה רעיון שעלה לי לראש והתחלתי לפתח, מקווה שתאהבו, בנוגע למחוזקים - אני באמת לא רוצה לתת לכם לקוות סתם לפרק - ככל הנראה אני אקפיא את הסיפור בגלל כל מיני סיבות שרובן שייכות לעובדה שהוא פשוט תקוע לי XP מצטער אם ביאסתי. אני לא אפתח הרשמה, ואני אעלה בכל שבוע פרק אחד כדי לא ליצור לעצמי עומס :) אז מקווה שתהנו ותאהבו!

ניית'ן לא זוכר מי הוא.
הוא לא זוכר פרט אחד מעברו, וכשהוא מתעורר בתוך מרכז עתידני מיוחד שנועד להגן עליו ועל עוד שלושה נערים – הוא מבין שהסיפור גדול יותר ממה שחשב.
הוא מגלה שהוא ועוד שלושת הנערים הם שושלת האפוקליפסה – שמטרתם היא בעצם לגרום לאפוקליפסה מתישהו בחייהם.
זה הייעוד שלהם.
אבל כשהם מוגנים על ידי אנשים המכנים את עצמם 'איי.די' (A.D – apocalypse defenders ) הם מבינים שיש להם אפשרות בחירה, ושעם הכוחות שנועדו להיות להם – הם יכולים לשנות את הגורל שלהם, ובמקום להביא חורבן – הם יכולים להביא שלום ועזרה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך