Ghost Dog
פליז פליז פליז שיקבלו את הסיפור!!!
תראו.. בהמשך יכול להיות שאני לא אוכל להמשיך להעלות.. כי אני בכללי עומדת לכתוב גם על מקרים בין לבין דמויות.... אז... מקווה שאני אוכל.. P=

מקווה שאהבתם את הפרק.. הזוי לא?!
חח........ביקורות, שאלות או סתם משהו להגיד - בתגובות..

ירח אדום – פרק 10 – היא בחדרו, היא כאסירתו

Ghost Dog 19/11/2012 624 צפיות 4 תגובות
פליז פליז פליז שיקבלו את הסיפור!!!
תראו.. בהמשך יכול להיות שאני לא אוכל להמשיך להעלות.. כי אני בכללי עומדת לכתוב גם על מקרים בין לבין דמויות.... אז... מקווה שאני אוכל.. P=

מקווה שאהבתם את הפרק.. הזוי לא?!
חח........ביקורות, שאלות או סתם משהו להגיד - בתגובות..

זוקורו הניח את גופה הרפוי של אנה על מיטתו ברכות, בעדינות. אנה נרדמה לאחר כמה שעות בכי ארוכות, חבוקה בידיו. זוקורו התכוון לצאת מן החדר אך משהו תפס בחולצתו, ידה של אנה.
"אל תעזוב.." התחננה ודמעות עלו שוב בעיניה, מבלי מודע אנה קמה וחיבקה את זוקורו בחוזקה, זוקורו הסתובב אליה ורכן, "אני אחזור בקרוב." לחש ונשק לראשה. זוקורו יצא מן החדר, אנה טיפסה על המיטה וחיכתה לשובו.

"אתה בטוח?!" שאלה קייטי, "בטוח לגמרי, זה היה הריח של זוקורו." אמר אגרו וניענע את ראשו, הכל באשמתו, אילו רק היה סבלני יותר..
קייטי וסטיבן החליפו מבטים מודאגים, אגרו הרים את ראשו ואף רטוב וקטן הוצמד לאפו, אפה של קייטי. "אל תדאג.. נמצא אותהף וגם את דימיין ולילי.." אמרה והסיטה את ראשה ממנו.
אגרו חייך וחיכך את פניו בפני הזאבה הצעירה. "תודה לך, קייטי." לחש לאוזנה, קייטי חייכה.

טיאני צרחה, זוקורו פגע בגבה שוב ושוב בידו. "תעני לי!" פקד עלייה זוקורו, כאשר טיאני סרבה לדבר, פגע באגרופו בחוזקה בגבה התחתון. טיאני איבדה את הכרתה.

זוקורו צעד הלוך ושוב בחדרו, אנה עקבה אחריו במבטה, זוקורו התעלם. "מה קרה?" שאלה. "לא עיניינך." ענה זוקורו בקצרה והתיישב על המיטה, הבעתו רצינית. "ספר לי.." אמרה אנה בעודה דוחפת את זוקורו אחורה, משכיבה אותו על המיטה ומטפסת מעליו. זוקורו דחף את אנה אחורה ומטה, ובשנייה המצב התהפך, והוא היה למעלה. "אמרתי שזה לא עיניינך." אמר, אבל-" פתחה אנה, משפטה נעצר בנשיקה ארוכה על שפתיה. לשונו של זוקורו חדרה לפיה. עיניה של אנה נפערו בתדהמה כאשר זוקורו קם מעליה, משאיר אותה שכובה על המיטה, נדהמת.


תגובות (4)

חחח אהבתי! עפתי לקרוא את הפרק האחר… ♥♥

20/11/2012 09:26

יאא זוקורו חחחח אבל הוא לו הרביץ לה פרק שעבר?!?!!?!? חחח
וממתי דימיין נאבד?!?!?! מסכןן שימצאו אוותו כבר!!
ואיך נה מכירה את זוקורו ?? חחח המשכתיי ליקרוא פרק הבא!!! ^____^

20/11/2012 09:26

את הכל תגלו.. P=

20/11/2012 09:47

וכן.. הוא סטר לה בעפם שעברה.. אבל זה מקובל אצל שדים.. אז נסלח לו.. P=

20/11/2012 09:49
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך