karinrin55
סליחה שלא העלתי מזמן פשוט הכל צפוף לי כל הזמן ולא עלו לי רעיונות. בקרוב אפרסם עוד פרק של לעמוד בצל. מקוה שתהנו! ♥♥♥

ירח אדום פרק-11: מוגנת (תגיבו בבקשה)

karinrin55 10/07/2014 735 צפיות 3 תגובות
סליחה שלא העלתי מזמן פשוט הכל צפוף לי כל הזמן ולא עלו לי רעיונות. בקרוב אפרסם עוד פרק של לעמוד בצל. מקוה שתהנו! ♥♥♥

כולםישבו מסביב לשולחן הארוך בחדר האוכל שהוסב זמנית לחדר ישיבות, בראש השולחן ישבה איימי ומימינה מייק. ישבתי לי אוז מחזיקה את ידו האחת וידו השניה מסביב לכתפי.
"אז מה לעשות חוץ מלחכות?" שאלתי מרוגזת כי כרגע החליטו שאני לא יכולה לנקום בג'ייקוב.
"הוא עדיין ילד ירח, זה נגד החוקים אם נצא ונהרוג אותו כי אנחנו עדיין כפופים לחוקי המסדר. הוא פורע חוק ומסוכן מאד, לא כדאי להתעסק איתו ובמיוחד מתוך כעס." אמר מייק והביט בי ארוכות. קפצתי את אגרופי בזעם וניסיתי לשמור על קור רוח, אנחנו לא צריכים עוד דרמות עכשיו.
"ומה עם המכשף?" שאל אוז וניסה להרגיע אותי בראשי.
"אנחנו ניקח סבבים בסיורים מחוץ לבית ובתוכו, כך נגן על כולם מהמכשף ומג'ייקוב." אמרה איימי וקמה ממקומה.
"הישיבה הזאת מסתיימת, אני לוקחת משמרת ראשונה ובעוד שלוש שעות מישהו יבוא להחליף אותי." אמרה ויצאה מהחדר.
"אני אחליף אותה, אני לא צריך לישון אני נח מספיק." אמר לוק וקם גם כן יוצא מהחדר ועולה לשלו.
'אני מניח שאין מה לעשות חוץ מלעלות לחדר, את רוצה שאני אשאר איתך?' שאל אוז כשקמנו ממקומינו וידינו עדיין אחוזות.
'לך לחדר שלך אני כבר עולה.' אמרתי נושקת קלות ללחיו והולכת למטבח לשתות מים. כשסגרתי את המקרר אחרי שהוצאתי בקבוק מים קרים הסתכלתי מחוץ לחלון ליער, לירוק העמוק והעצים הגבוהים. יש שם כל כך הרבה חיים אבל כל כך הרבה מוות, אם הגורל שלי הוא למות כאן בידיו של המכשף או של ג"יקוב שיהיה אני לא מוותרת בכזאת קלות.
"אוז איפה אתה?" שאלתי כשנכנסתי לחדרו המואר אחרי שעברתי בחדרי לוקחת פיג'מה ארוכה ואת מברשת השיניים שלי.
'אני מתקלח, את מוזמנת להצטרף אליי.' אמר בקול שרמנטי וגיחחתי לעצמי חולצת את נעליי ומניחה אותן בצד המיטה השמאלי. הורדתי את השמלה הקיצית שעכשיו הייתה מכוסה כתמים מהדשא למטה והנחתי אותה על כיסא בצד החדר, מחר אני עושה כביסה ותו לא.
'אני צריך עזרה לסבן את הגב לונה, זה קשה לי מידי.' אמר וצחק.
'אני באה יא מציק, תן לי להוריד בגדים.' אמרתי לו והורדתי את שרשרת הכסף עם תליון הזאב שקנה לי מניחה אותה על השידה. הורדתי את שאר בדי ונכנסתי לשירותים מפזרת את שיערי ונכנסת למקלחת עם זגוגיות הזכוכית שעליהן קווים אופקיים בשחור לבן ואפור נותנת לזרם המים החמימים להרטיב את שיערי שהתכהה ולאוז לחבק אותי ולנשק את ראשי.
"לא היום בסדר? אני מצטערת." אמרתי לאוז כשהחל לנשק את צווארי ולקרב אותי אליו.
"טוב, אני מסיים עוד רגע ואז תקריאי לי עוד מהספר שלך?" שאל ושטף את שאריות הסבון מגופו השרירי.
"בסדר, אחרי שאני אתקלח." אמרתי נשענת על האריחים הלבנים במקלחת. הוא יצא וניגב את עצמו עוטף את פלג גופו התחתון במגבת הלבנה ויוצא מהשירותים. אחרי שהתקלחתי ויבשתי את שיערי לבשתי את הפיג'מה ויצאתי לחדר, אוז שכב על המיטה עם הספר שלי בידו וחיוך על פניו.
"הבאתי אותו מהחדר שלך, מזמן שלא הקראת לי וחשבתי שזה יסיח את דעתך מהכל." אמר וטפח על צד המיטה השמאלי מזמין אותי לשכב לידו. חייכתי קלות והנחתי את המגבת להתייבש, נכנסתי מתחת לשמיכה הרכה ולקחתי את הספר מידו נשענת על חזהו ופותחת בעמוד בו עצרתי.
" זה אמצע עמוד, אני זוכר שהפסקת בסוף פסקה." אמר אוז ועצם את עיניו נושם חרישית.
"The noise level was huge. It was, Bo thought, like walking into a party that had been at peak for several years, and showed no signs of winding down. The floor was littered with kids of varying ages, with adults
stepping over or around them.
Reena slipped up beside him, ran a hand down his arm." המשכתי להקריא לו עד שנרדם ואז הנחתי את הספר על השידה וכיביתי את האור, הבטתי מחוץ לחלון וראיתי את איימי מסתובבת בחוץ מביטה לתוך היער והרגשתי מוגנת. מוגנת מכל פגע על ידי אוסקר שלי והלהקה הנאמנה שלי.


תגובות (3)

הסיפור הזה מאוד יפה:)
תמשיכי !!

11/07/2014 14:12
uta uta

פרק מאוד יפה.. תמשיכיי ומהר,
ואני ישמח אם תקראי את ההקדמה של זן אפל 2..

12/07/2014 12:30

פפרק מושלםם
תמממשיכיייי
סליחה שלא הגבתי הרה ^^
ההאתר נתקע לייי

12/07/2014 15:50
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך