karinrin55
עוד פרקים בקרוב, קצת במחסום אז אם יהיו רווחים גדולים אני מצטערת :/ מקווה שתהנו!♥♥♥

ירח אדום פרק-16: אורחת

karinrin55 19/07/2014 662 צפיות 2 תגובות
עוד פרקים בקרוב, קצת במחסום אז אם יהיו רווחים גדולים אני מצטערת :/ מקווה שתהנו!♥♥♥

'יש לנו אורחת.' חשבתי לעצמי בתקווה שלוק או אוז מקשיבים לי וברגע אוז קפץ מחלון החדר שלי למטה רץ לעברי מפיל אותי אחורה בחיבוק ומנשק אותי תופס את פניי בשתי ידיו.
"כל כך דאגתי לונה, השתגעתי שלא ענית לי ולא מצאתי אותך לא משנה איפה חיפשתי!" אמר לי קובר את פניו בשיערי.
"אוסקר תכיר את מלודי בלאק." אמרתי קמה בחיבוקו ומנתקת אותו ממני כדי שיוכל להתנהג כראוי. מלודי חייכה קלות והושיטה לו יד ללחיצה, הוא הביט בה לשנייה ולחץ אץ ידה.
"אוסקר אוליבר נורכר, נעים מאד." אמר בחיוך כובש ונראה שהיא הסמיקה לרגע כי לחייה הפכו וורודות כמו שיערה.
"מלודי בלאק, באתי לכאן כדי לפגוש את דוריאן גרין." אמרה והחזירה את ידה לצד גופה הצנום.
"כן, בואי כנסי ניתן לך משהו לשתות." אמר והוביל אותה לכניסה.
'איימי רוצה עדיין לדבר איתך.' אמר לי בראשי.
'אני לא רוצה לדבר איתה.' אמרתי מחייכת למלודי כשפתחתי את דלת הכניסה.
"המקום הזה יותר יפה ממה שחשבתי, תמיד ראיתי אותו כשעברתי כאן בעבר ולא חשבתי שמישהו גר כאן." אמרה בוחנת את פנים הבית הולכת לכיוון המטבח.
"אני אעלה לחדר שלי עכשיו אם לא אכפת לכם, אני קצת עייפה." אמרתי בחיוך ועליתי בצעדים מהירים לחדרי.
'את לא יכולה להתחמק מזה לנצח לונה.' אמר לי אוז ולא עניתי לו. עליתי לחדרי לוקחת את כל הבגדים המלוכלכים שמצאתי והתהלכתי בבית מנסה למצוא את חדר הכביסה שהיה בקומה הרביעית בין החדר של לוק ואלי, נכנסתי אליו והתחלתי לכבס. מפרידה בגדים ומכניסה את הערימות למכונות הגדולות והרועשות מתעלמת מהקריאות של לוק ואוז שקראו לי לרדת למטה.
'את לא רצינית לונה, את לא יכולה להיות שם לנצח. את תהיי צריכה לאכול ולישון מתישהו, וגם להתמודד עם איימי.' אמר לי אוז כשכולם אכלו צהריים ביחד עם מלודי.
'אני פשוט צריכה קצת זמן לעצמי, זה הכל.' אמרתי לו מעבירה בגדים ממכונת הכביסה לסל גדול ותולה אותם על מתקן התליה שנח מקופל על אחד הקירות. הוא עלה לחדר ונשען על מסגרת הדלת כמו שעשה תמיד, הוא לא אמר כלום רק צפה בי עושה כביסה.
"יש אנשים שהיו חושבים שזה מטריד." אמרתי לו מקפלת את הכביסה לערימות של חולצות מכנסיים ותחתונים נקיים.
"אין אף אחד כאן שחושב ככה." אמר לי ועל פניו חיוך שובב. נשענתי על השולחן הגדול שעמד באמצע החדר מביטה בו, באיש שלי.
"כולם יצאו לצייד ודוריאן עם מלודי ביער." אמר אוסקר ונכנס לחדר סוגר את הדלת מאחוריו.
"אוסקר אני עושה כביסה." אמרתי בחיוך כשהוא הוריד את חולצתו.
"אז תכבסי את הבגדים האלה הם ממש מלוכלכים." אמר וזרק את החולצה לצד מושיב אותי על השולחן ומנשק אותי, העברתי את ידיי במעלה החזה שלו ושילבתי אותן מאחורי עורפו.
"אוסקר, יש לנו עוד הרבה זמן ביחד. תן לי לעשות כביסה בשקט." אמרתי כשהוא סוף סוף התנתק ממני כדי לנשום והשעין את מצחו על שלי.
"בסדר, אני אצפה בך. את כל כך סקסית כשאת עושה עבודות בית." אמר בצחוק קל ודחפתי אותו מעליי בגיחוח.


תגובות (2)

*את
-חסר קצת ניקוד בפרק
(אני יודעת שדיי נעלמתי אבל אני משלימה פרקים שלא הספקתי לקרוא)

19/07/2014 20:52
uta uta

אוי לא ראיתי שהעלת עוד שתי פרקים!! מדהימיםם ומעוליםם תמשיכייי

23/07/2014 10:00
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך