Ghost Dog
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות לGhost Dog
אין להעתיק לפרסם ולהפיץ בשום דרך!

ותודה לכל מי שצפה והגיב לי על הפרק הקודם...הצאתם לי הצעות ונתתם דעה... אשמח לשמוע אם יש שיפור :)

ירח אדום – פרק 2 – מגלים נקודה מהעבר

Ghost Dog 03/10/2012 942 צפיות 19 תגובות
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות לGhost Dog
אין להעתיק לפרסם ולהפיץ בשום דרך!

ותודה לכל מי שצפה והגיב לי על הפרק הקודם...הצאתם לי הצעות ונתתם דעה... אשמח לשמוע אם יש שיפור :)

אנה פקחה את עיניה, פרווה שחורה עטפה אותה, זנב ארוך, שחור גם הוא, ניצב לצידה, היא עקבה בעינייה אחרי הזנב, באיטיות, היא לא רצתה להגיע ולגלות מה נימצא לידה. היא ראתה שני פסים אדומים והחליטה לעקוב אחריהם בעיניה. גב, צוואר, אוזניים מחודדות, עיינים ירוקות, אף ארוך..נשימתה נעתקה. הזאב השחור, אגרו, שכב לצידה, עיניו עצומות. הוא פקח את עיניו, כנראה למשמע נשימתה, אנה עצמה את עיניה במהירות והעמידה פניי ישנה. אגרו קירב את ראשו הענקי אלייה ונגע בה באפו. אנה פתחה את עינייה שנית, "למה לקחת אותי?" לחשה בפחד, התנוחה הזו הזכירה לה זכרונות לא נעימים מהעבר. "נפצעת, ראיתי בעצמי שניסו להרוג אותך, אם הייתי משאיר אותך שם…כבר לא היית בחיים עכשיו." אמר. אנה הרגישה כאב בביטנה, היא הייתה רעבה. "אתה עומד להרוג אותי נכון? כמו הזאב הקודם. אתה תהיה נחמד..ואז תבגוד בי." אמרה אנה,"מה זאת אומרת? 'כמו הזאב השני'?" שאל אגרו, מבט מבולבל על פניו, ראשו מוטה מעט הצדה, בבילבול. "מזמן, לפני כמה שנים, זאב קצת יותר קטן ממך הוביל אותי למלכודת. הוא מצא אותי ביער, מותשת וגוועת ברעב, הוא התקרב אליי לאט, והגיש לי חתיכת בשר מעושן, בזמן שאכלתי דיברנו קצת, סיפרתי לו שנטשו אותי, שתמיד שנאו אותי, שהתעללו בי, בכיתי, הוא חיבק אותי בגופו, טיפל בי ודאג לי.
"שלושה ימים לאחר מכן עדיין סרבתי לישון, מחשש שאפגע, הוא הצליח לשכנע אותי שהוא יגן עליי. עצמתי את עיניי, הוא ליקק את כתפי ואמר לי לא לפקוח את עיניי, הוא אמר שיכאב לי מעט לרגע, ואז לא יכאב לי יותר לעולם. הרגשתי כאב חד פתאום, אבל לא פתחתי את עיניי, בשלב מסוים לא יכלתי לסבול את הכאב יותר, פקחתי את עיניי וגיליתי שהוא אוכל את בשרי. צרחתי וניסיתי לקום אבל הוא אחז אותי בחוזקה בשיניו. למזלי צייד שעבר באזור שמע את קריאותי, הוא היה צייד שדים אז היו לו כדורים עם חומר מיוחד נגד שדי זאב, אני חושבת שקרו לחומר כספית.. הוא ירה בזאב, אבל לא הרג אותו. הוא לקח אותי לכפרו. אבל גם שם לא היה לי טוב, רצחו אותו לאחר כמה שבועות, ואני נשארתי בכפר הזה, עברו שנתיים, של סבל והתעללויות והצקות, ואז אתה מצאת אותי." אמרה אנה, דמעה יחידה החליקה במורד לחייה, לשון חלקה ורטובה עברה על כתפה, היא נרתעה ממנה בצעקה. הזאב כרך את גופו סביבה, "את צריכה לנוח, ולאכול, אני לא אתן לדבר לפגוע בך שוב, אני מבטיח." אמר בעדינות, "מה שמך?" שאלה אנה, "המ?" שאל הזאב, מופתע מן השאלה, "מה שמך..איך קוראים לך?" שאלה אנה שנית, "אגרו." ענה, "שמך אנה, נכון?" "כן..תגיד לי את האמת עכשיו, אגרו, אתה הולך להרוג אותי כשאשן? או בכלל?" שאלה אנה, "המ…לא…לא כרגע לפחות." אמר אגרו, מילותיו הרגיעו את אנה, אפילו שדיברו על סבילות למותה. היא קמה לרגע והופתע לגלות שחולצתה הוסרה וחזה חשוף, הוא סיכתה את עצמה בידיה, אך המשיכה להסתכל בו, אנה ניצמדה לצווארו וכרכה את ידיה סביבו, כמה שיכלה, משום מה, היא הרגישה בטוחה בקירבו.


תגובות (19)

ראשונהנהנהנהנהנהנהההה!!!
והוהוהוהוהוהוהווווו אהבתי!!
תמשיכייי!!

03/10/2012 14:03

אוף..
זה קצר…
תאריכי טיפה..
פליזי?
~פאפי פייס~

03/10/2012 14:05

זה קצר כי זה הפרקים הראשונים… וטנקס :)

03/10/2012 14:11

וואו תמשיכייי

03/10/2012 14:43

תמשיכי

03/10/2012 14:45

תודה לכם :) שמחה שאהבתם :)

נ.ב נכון זה ממש מעצבן לכתוב תגובה ולגלות שהמקלדת באנגלית??

03/10/2012 14:51

תמשייכייי אני אוהבת את הסיפור

03/10/2012 16:03

תמשיכי!!!

03/10/2012 17:28

תמשיכי!!!

03/10/2012 17:29

תמשיכי!!!

03/10/2012 17:29

תמשיכי!!!

03/10/2012 17:29

תמשיכי!!!

03/10/2012 17:29

תמשיכי
סיפור מהממם
אני כבר מחכה להמשך זה מסקרן אתי

04/10/2012 01:02

את חייבת להמשיך את הסיפור הסופר דופר מדהי הזה
סופר דופר מהר הבנת אותי!!!?
יופי אז יאללה להמשיך!!!

04/10/2012 01:43

טוב אנשים :) אל רק עכשיו חזרתי משיעור רכיבה ומחר אני נפגשת עם חברה אז אני לא אהיה פה… ואני צריכה לעשות עוד דברים :)

אבל אני אמשיך :) לא לדאוג.. :)

04/10/2012 10:42

וואו, יש שיפור גדול מאד בין הפרק הזה לקודם! הכתיבה שלך איטית ועניינית יותר, אני מורידה בפנייך את הכובע! כל הכבוד! אני מאד אוהבת את הרעיון ואת הכתיבה! תמשיכי כמה שיותר מהר! =)

04/10/2012 20:39

>ודה רבה לך… ממש שמחה שאהבת :) וזה בזכותך :) את גרמת לי לשים לב..

05/10/2012 13:09

מאוד יפה כמו תמיד(:

06/10/2012 16:00

OMGֱ ! לא ידעתי שאת באתר הזה :)

חח.. וטנקיו שוב :)

06/10/2012 16:35
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך