Ghost Dog
תודה רבה לכל הקוראים :)
אשמח לביקורת

ירח אדום – פרק 4 – חלק ראשון- הסיפור של אגרו

Ghost Dog 12/10/2012 814 צפיות 15 תגובות
תודה רבה לכל הקוראים :)
אשמח לביקורת

"אווו… איפה מצאת אותה?" שאלה זאבה לבנה כשלג, עיניה כחולות וירח כחול גם הוא על מצחה. "זה לא משנה עכשיו." אמר אגרו. אנה חשה הכרת תודה אל אגרו על כך שלא סיפר את מה שקרה. "כן, אדון-אגרו." אמרה הזאבה וקדה שוב. "אנה, זו איימי." אמר אגרו והצביע באפו על הזאבה הלבנה. "זה ריס," אמר, ריס היה יפהפה, עיניו חומות בהירות ופרוותו זהובה. על צ גופו הימני ראתה אנה פס שחור אשר התחיל בלחיו הימנית ונגמר בקצה הרגל האחורית השמאלית. הפס התעקל סביב רגלו, עבר תחת בטנו, על צד גופו ועל כתפו סיבוב אחד סביב הצוואר וללחי הימנית. הוא היה יפהפה. כאשר נאמר שמו הוא הנהן הנהון אחד בראשו וקד מול אגרו. "זו לילי" אמר והצביע באפו על זאבה קטנה יחסית, עינייה שחורות כמו הלילה אך מלאות בטוב ובתמימות. היא הייתה גורה. פרוותה התפוחה הייתה זהובה, שחורה וחומה. היא הזכירה רועה גרמני בצבעייה, אך לא במבנה גופה. "וזה סטיבן." אמר אגרו. סטיבן, ספק לבן ספק אפור. עינו האחת כחולה ועינו השנייה ירוקה, מעל עינו השמאלית הייתה צלקת אדומה בוהקת, אשר נראה כאילו נוצרה במכוון, גם על רגלו בשמאלית הייתה צלקת מאותו הסגנון, מעוקלת כסהר.
"מי זה?" שאלה אנה והצביע על הזאב הקטן מכולם, הוא הזכיר לה את אגרו בצבעיו ובצורת גופו. "זה אחי הקטן, דימיין." אמר אגרו, קולו התרכך כאשר אמר את המילים.
"אדוני, רצית משהו?" שאל ריס, אנה הסתכלה בו ולא יכלה להסיר את מבטה. ריס הסתכל בה חזרה. "ריס!" גער אגרו, "סלח, אדוני." אמר ריס והסיט את מבטו. אנה הרגישה כאילו עינייה מתנתקות וחושרות לשליטתה שוב. "מה קרה?" שאלה בתמיהה. "ריס הוא מכשף, הוא מסוגל להפנט אנשים, ושדים, חוץ מזה יש לו גם יכולות רבות אחרות." הסביר אגרו וקולו התרכך שוב. "אז.. רצית משהו אדוני?" שאלה לילי, רמת הכבות בקולה הדהימה את אנה. "כן, סטיבן, קח את דימיין ולמד אותו לקלף שד אדמה." אמר והצביע על הגוף של השד, "איימי, קחי את לילי ולמדי אותה לצוד, יש עוד כמה שדי אדמה באזור.." אמר, "ריס, אני צריך לדבר איתך." סיים את המשפט. כל הזאבים קדו, לילי, איימי, סטיבן ודימיין הלכו. ריס נשאר. "כן? אדוני?" שאל.
"קרא לי אגרו, כשאנחנו לבד אתה יכול לקרוא לי בשמי." אמר אגרו בקוצר רוח, אם היה אדם, חשבה אנה, הייה ודאי מנופף בידו לביטול. "טוב, אגרו." אמר ריס, "על מה רצית לדבר איתי?" שאל, קולו לחוץ מעט. "קודם כל, הרגע, אני לא אפגע בך. שב, זו תהיה שיחה ארוכה." אמר אגרו, ריס ביצע את פקודותיו בתחושת הקלה. "אני רוצה שתעזור לי לאמן אותה, אתה זוכר? סיפרתי לך לפני כמה ימים שאלך למצוא אותה." אמר אגרו, ריס הנהן. "אבל… למה אני?" שאל בפליאה ובהתרגשות. "כי כך החלטתי." אמר אגרו והעצבנות שבה לקולו, המבט הלחוץ שב להופיע על פניו של ריס. "נתחיל בלספר לה איך הכל התחיל.." אמר אגרו. "כן, אדו- אגרו." אמר ריס, הוא ניסה להגיד 'אדוני' אך תיקן עצמו. אגרו הנהן.
בזמן שיחתם אנה הסתכלה בפליאה, פעם על פניו של ריס, פעם על פניו של אגרו, לחילופין. היא חיכתה בצפייה לשמוע את דבריהם. "לפני 291 שנים-" פתח אגרו אך נעצר, רשרוש מן העצים גרם לו להתחיל לנהום. גם ריס קם והחל לנהום, שיניו חשוקות. אפילו אנה קלטה את הריח. משהו לא כשורה מתרחש..


תגובות (15)

תמשיכי!

12/10/2012 09:53

בקרוב.. הפרק הזה עשה לי כל כך הרבה צרות! להעלות אותו זה סיוט!

12/10/2012 13:23

פרק מאד יפה וחבל שהוא עשה לך צרות מקווה שהפרקים הבאים יהיו יותר ממושמעים תמשיכי לכתוב מהר ממני בקי ♥

12/10/2012 13:51

שמחה שאהבת…

12/10/2012 13:52

יו אוי היא גם זאב חיחיחי
תמשיכי

12/10/2012 15:05

בקרוב…
אבל זה עצוב בסוף.. כי ככה החלטתי.. (**אחלה סיבה**)
אז כן.. ואנה היא בעצם לא מרכז הסיפור.. אפילו שככה זה נראה כרגע…

12/10/2012 15:21

הרעיון, כמה שהוא מדבר לכאורה על אנשי זאב כמו שאנחנו מכירים אותם הוא מקורי להפליא! אהבתי את זה שהוספת להם כוחות קסם ולסיפור שדונים וכאלה, זה נותן עניין לעלילה ומקוריות =)
הכתיבה שלך ממש יפה, אני מחכה בקוצר רוח לפרק הבא! =)

14/10/2012 08:45

הם לא "אנשי-זאב"
בין ההבדלים המקוריים של שדים ובני אנוש עם כוח (קוסמים למשל) אני הוספתי דברים שמבוססים על ההתנסות שלי..לא ממש משנה איך…

ותודה ~;~ (פרצוף הודי!!)

15/10/2012 10:26

אה… אופס? חחח
טעות שלי… בכל מקרה, אני ישמח להמשך! =)

15/10/2012 10:32

כשיהיה לי כח לכתוב.. יש לי כאב ראש.. ואני צריכה להכין שיעורים בצרפתית…

15/10/2012 10:56

וזה בסדר :)

15/10/2012 10:57

טוב בהצלחה! =)
(גם עם הכאב ראש וגם עם השיעורים..חח)

15/10/2012 10:58

תודה :) עבר לי הכאב ראש..ויש לי מלא שיעורים!
עדיין לא התחלתי XD

15/10/2012 13:00

תמשיכי !
זה ממש יפה.
מקורי, ביותר. כל הכבוד !

22/10/2012 07:10

תודה רבה :)

16/11/2012 14:50
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך