karinrin55
הפרק המובטח (באיחור של יום "^-^ ) פרק הבא של לעמוד בצל יצא בקרוב אולי אפילו היום! מקווה שתהנו! ☺♥♥♥

ירח אדום פרק-6: ג'ייקוב

karinrin55 29/06/2014 610 צפיות 3 תגובות
הפרק המובטח (באיחור של יום "^-^ ) פרק הבא של לעמוד בצל יצא בקרוב אולי אפילו היום! מקווה שתהנו! ☺♥♥♥

כל הלהקה חיכתה לי בסלון כשניכנסתי חזרה לבית, על פניו של אוז הבעת אימה ופחד.
"מה קרה?" שאלתי כשסגרתי את הדלת מאחורי בשקט ואוז הביט בי באושר, הוא רץ אליי מרים אותי מרגליי ומחבק אותי.
"חשבתי קרה לך משהו! איפה היית?" שאל מוריד אותי מחזיק את כתפיי מנער אותי קלות.
"היה מישהו בחוץ, עקבתי אחריו. הוא אומר ששמו ג'ייקוב ושהוא היה חלק מהלהקה." אמרתי מבטיה שאיימי ומייק שעמדו בפיג'מה אחד ליד השני. הם הביטו אחד על השני בזריזות והינהנו, איימי התקדמה אליי והפרידה אותי מאוז.
"הוא היה חבר מאד קרוב בלהקה, סבא שלו היה מנהיג הלהקה לפני אבי שאיתגר אותו כי בני המשפחה שלו עשו בעיות ופגעו בחברי הלהקה ובאנשים מבחוץ." אמרה ברצינות צועדת איתי החוצה מתיישבת על הספסל במרפסת.
"מה קרה להם?" שאלתי מתיישבת לידה והיא הסתכלה קדימה כאילו ראתה את המתרחש לפניה.
"אבי גירש אותם, אחרי שהוא הביס את סבו של גייקוב הוא פקד עליהם לעזוב. קיבלנו דיווחים שהם עשו בעיות גם בלהקות אחרות, במיוחד ג'ייקוב. הוא נזרק מכל להקה שהצטרף אליה, הוא פושע מסוכן מאד. יש שמועות שהוא רצח כפר שלם של אנשים בהתקף זעם, סתם כך כי רצה ויכל." אמרה וניערה את ראשה, היא ריחמה עליו.
"הוא רק ילד." המשיכה וראיתי דמעות נקוות בעיניה.
"הוא לא רוצה לעשות רע, הוא רק לא יודע מה לעשות כי כל חייו חונך לשליטה וכוח", אמרה ודמעה התגלגלה במורד לחיה.
"הוא לא רוצה לגרום בעיות, הוא רק רוצה להשתייך לאנשהו!" אמרה בכעס.
"אז נביא אותו! ואם יתנגד נביס אותו." אמרתי קמה על רגלי מסתובבת אליה.
"הוא חזק מידי, אף אחד לא הצליח להביס אותו עד עכשיו אפילו לא אבי." אמרה מנגבת את הדמעה מלחייה.
"הוא היה חבר קרוב שלך נכון?" שאלתי מתכופפת אליה מניחה את ידי על כתפה.
"אני הייתי החונכת שלו, לימדתי אותו את כל מה שהוא יודע. אני מבוגרת ממנו רק בכמה שנים אבל החליטו שאני מנוסה מספיק ללמד אחרים והוא היה התלמיד הראשון שלי." אמרה קמה גם על רגליה.
"הוא יודע הרבה על הלהקה, אבל לא על כולם. את חדשה והוא לא יודע למה את מסוגלת." אמרה ותקווה בעיניה.
"את חושבת שאני יכולה לנצח אותו? אני מרפאה לא פוגעת אמיליה, אני לא בטוחה שאני יכולה לעשות משהו שיפגע בו בלי להפוך לזאב ואז הוא יהיה חזק ממני." אמרתי מחזיקה את זרועותיי בחיקי.
"הכוח שלך עוד יגדל ויתפתח, את חושבת שדוריאן תמיד מצא אנשים ככה? הוא אימן את עצמו במשך שנים! וקלסי וקמרון? הם יוכלו לעשות אשליות חזקות בהרבה בעוד כמה שנים! לכולנו הכוח עוד מתפתח, אני עוד אתחזק ואת תוכלי לעשות כל כך הרבה לונה!" אמרה תופסת את זרועותי ועיניה נצצו באור הירח שחציו מלא. הנהנתי קלות והיא חיבקה אותי, הנחתי את ידיי על גבה ונשארנו מחובקות כך למשך דקה עד שאוז צעד החוצה ומייק אחריו.
"הנה אני מחזירה לך אותה." אמרה איימי מנגבת את הדמעות מפניה ומחייכת אליו ואל מייק. אוז פשט את ידיו לחיבוק ורצתי אליו, אני מוגנת עכשיו. מהמכשף שרוצה את הכוחות שלי, מג'ייקוב שרוצה רע ומהמחשבות שלי על לורה שעכשיו נמצאת בהגנתם של חבורת ילדי לילה שאיני מכירה אבל יש לי הסכם איתם.


תגובות (3)

ריככת לי את אמיליה!
היא לא אמורה לבכות ממשהו כזה,
היא אמורה להתעצבן שהוא הצליח להגיע ללונה!

29/06/2014 15:39
uta uta

איזה מושלםם

29/06/2014 15:39

עאעאעאעאאעאע ככך מושלם ^^ ואיימי יכולה להיות מידי פעם רגישה ופגיעה זה חמוד ונותן צדדים אחרים של הדמות D:

29/06/2014 23:29
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך