Ghost Dog
טיאני - Tianyi
דמות חדשה ונקודתמבט חדשה :)
תהנו :)

ומתנצלת על העיקוב שוב :)

ירח אדום- פרק 6 – יוצאת לבדידות, שב ללהקה

Ghost Dog 09/11/2012 930 צפיות 11 תגובות
טיאני - Tianyi
דמות חדשה ונקודתמבט חדשה :)
תהנו :)

ומתנצלת על העיקוב שוב :)

טיאני שלחה את ידה המכוסה בדמה שלה בעודה צועקת: "להבי דם!" היצור נפגע מן הלהבים האדומים שחתכו את האויר במהירות, והגיעו לבשרו. אחד הלהבים פגע בפניו ואחרים בצווארו ובחזהו, הוא נפל בקול רעש אשר שבר את דממת הלילה.
טיאני החלה רצה במורד ההר, היא הרגישה את הרוח, נתנה לה לישוא אותה ולהגביר את מהירותה. היא רצה מספר שעות עד שכאבה ופצעיה הפועמים הכריעו אותה. טיאני מצאה עץ רחב גזע ונשענה עליו בגבה, רגליה התקפלו תחתיה והיא מצאה את עצמה יושבת על האדמה הרטובה. טיאני החלה מטפלת בפצעיה, תחילה בפצע הצורב על צלעותיה השמאליות.
היא לא יכלה להמשיך, עינה נעצמו והיא שקעה בשינה עמוקה.

"זו כלב גהינום, תתרחקו מכאן!" שמעה טיאני את הקול המזהיר עשרות, אם לא מאות אנשים להתרחק ממישהו.
היא פקחה את עיניה, צרחות נשמעו, אנשים החלו לרוץ לכל עבר. תחילה טיאני לא הבינה מה מקור המהומה, אבב אז היא הבינה, היא השדה, מקור הבהלה.
היא קמה, סחרחורת תקפה אותה בעוד אחד האנשים, צייד שדים, קירב דבר מסוים לאפה.
טיאני ניסתה לא לנשום אך צורך הקיום הכניע אותה לאחר כמה רגעים, היא נשמה בכבדות, עיניה נעצמו וגפה נפל רפוי על הקרקע.

"סטיבן!" קרא אגרו, הוא רץ לעבר חברו, אל עבר שאר הלהקה, אל הפנים הזורחות של חבריו ואל הפנים הרציניות של אחרים. אנה קפצה על רגליה ממשכבה בחיקה של איימי, היא רצה לכיוונו של אגרו ונצמדה לרגלו כאשר דרכי השניים נפגשו. אגרו התכופף אל עבר הילדה ודחף אותה קלות בחוטמו המוארך, מפיל אותה על הקרקע ומלקק את ביטנה. אנה צחקה.
ריס נעמד מול אגרו והרכין את ראשו, "עשית בטוב." אמר אגרו, פניו המחויכות, הגאות, של ריס גרמו לו לחייך, אבל בתוכו הוא נשרף, בער באש הנקמה, ורצה למצוא את אחיו

הלהקה נשארה באזור ללילה וכולם יצאו בריצה לכיוון היערות המערביים עם שחר.


תגובות (11)

זה תמיד כיף לפגוש דמות חדשה :)
אהבתי את הפרק – כמו את כל הפרקים שלך,
כתיבה מדהימה, רעיון מקורי, עלילה יוצאת דופן, מה כבר יש לא לאהוב??
יש לך כישרון אדיר ואת תהיי סופרת מצליחה, אני בטוחה!
תמשיכי! מחכה בקוצר רוח לפרק הבא! =))

11/11/2012 01:36

תודה, תודה, תודה!!!!!
וגם הפרק הבא יגיע מתישהו…. כי עכשיו אני באמת תקועה ולא יודעת מה לעשות… P=

11/11/2012 04:44

אהבתי את הפרק!!! תמשיכי מהר ותעשי פרקים ארוכים!! XD בסוף, הם הלכו לחפש אחר דיימין??? וגם אני העליתי פרק 5 של הסיפור שלי "פגישה גורלית" (על הזאבים)!! חחח ♥

11/11/2012 05:26

יואוו את כותבת ממש יפה חבל שהפרק קצר :( אבל הוא ממשיפה :) תמשיכי מידד!!!
ואני אשמח אם תקראי את הסיפר שלי "הגורל שלנו" הוא על זאבים וערפדים ועל טבעי זה מספר על תאומות תקראי את ההקדמה שעשיתי על הסיפור :))) אני אשמח עם תקראי ותיתני לי עצות לשיפור :))
נ.ב
את חייבת להמשיך חיכיתייי הרבה זמן אני רוצה עוד פרקק!

11/11/2012 05:28

יהיה בפעם הבאה שיתחשק לי לכתוב.. אני דיי עסוקה.. P=
ואני אקרא מתיי שיהיה לי זמן.. כי כרגע אין לי.. P=

11/11/2012 05:33

תמשיכי

11/11/2012 14:13

העלתי את הפרק הבא :) יעלה מחר.. P=

16/11/2012 11:04

יופיי מחכה לזה מכווה שזה ארוךךךך!!!! וגם אחותיי!! ^_______^

16/11/2012 11:53

זה דווקא אחד הקצרים…..
אבל פרק מותח :)

16/11/2012 13:05

אוףף חבל קצר אבלל עדייןןןןןן אני מחכהה !!

16/11/2012 13:10

עדיין.. חח… זה םרק טוב.. ושמחה שאת אוהבת :)

16/11/2012 13:20
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך