Ghost Dog
סליחה שיצא קצר...
אבל זה הפרק הפעם.. P= מקווה שנהנתם :)
ביקורות, רעות או טובות, ושאלות, בתגובות :)

GHOST DOG

ירח אדום- פרק 7-מלחמה פנימית, להקה מפוצלת

Ghost Dog 16/11/2012 772 צפיות 8 תגובות
סליחה שיצא קצר...
אבל זה הפרק הפעם.. P= מקווה שנהנתם :)
ביקורות, רעות או טובות, ושאלות, בתגובות :)

GHOST DOG

"מ…מה? איפה א..אני?" גימגמה טיאני, עדיין מושפעת מן ריח הסם. "היא ערה, אדוני." נשמע קול קרוב. טיאני הסתכלה מסביבה, היא שכבה על ביטנה על משטח עץ מגולף, ידייה קשורות מעל ראשה ורגלייה קשורות גם הן. טיאני גילתה לחרדתה שאינה מסוגלת לקום מן המשטח. אדם גבוהה נכנס לחדר, שיערו שחור, עיניו אדומות, טיאני זיהתה אותו מיידית, זה היה זוקורו, עכשיו, היא בצרות.

"שתקו כבר!" צעק אגרו, ריס וסטיבן דיברו איתו על טקטיקות תקיפה, שהוא כמובן הכיר.
אנה קפצה במקומבלמשמע צעקתו וכמעט ונפלה מגבה של איימי. סטיבן הזעיף פנים ונשף בזלזול בוטה, ריס, לעומתו, לא היה מוכן לשתוק, הוא החל צועק; "נמאס לי! כל מה שאתה יודע זה רק לתת פקודות! אתה לא מסוגל להקשיב כשמנסים לעזור לך! לי נמאס לעקוב אחרייך ולציית לך! נמאס לי מאיך שאתה מתנהג אליי!" מייד כשסיים את צעקותיו הבין ריס שטעה טעות חמורה, אגרו רעד מזעם, שיניו חשוקות, הוא הסתובב לכיוונו של ריס בצעדים איטיים. אגרו פגע בצד גופו של ריס בטפרו הארוך, ריס זעק בכאב, גופו השתנה והוא שכב על גבו על האדמה, מתנשף בכאב, הוא הרים את מבטו מעלה והסתכל באגרו, אגרו החזיר מבט זועם והניח את טפרו החד מתחת לליבו של של השד בצורתו האנושית ששכב מתחתיו, ריס נשף בזעם ובפחד, חזהו התרומם בחמה, אבל לא היה ביכולתו דבר לעשות. ריס ידע מה הוא לא מתכוון לעשות, הוא לא עומד להתחנן לרחמים! לא משנה מה יעשה לו אגרו!


תגובות (8)

אהבתי ומסכן ריס הוא לא הולך למות…… נכון??!?!? ><" כי זה הדמות האהובה אלי חחח ולא הבנתי עדיין מזאת טיאני?!?!? ותמשיכי מהר את הפרק מחכה
ותיכתבי על האנה יותר….. חחחחח

17/11/2012 13:00

מסכןן רייס אני אוהבת אותוו!! שלא ימות לי פתאום!! וגמאני לא הבנתי מי זאת טיאני?? ומי הדמות הראשית כאן??? אני חשבתי שאנה ואני אובהבת את אנה כדמות ראשית חחח חבל שהפרק קצר אבל שווה והוא ממש יפה <3 ואני אוהבת את אח של אגרו דימיןן אני מקווה שתכתבי עליו בפרק הבא הדמויות האהובות עליי של הבנים הם דימון וריס!! חיחיחי
תמשיכי דחוףף!!

ואם באלך תקראי את הסיפור שלי "הגורל שלנו" הוא על זאבים אני אשמח עם תתני לי עצות לשיפור :)))

17/11/2012 13:06

זו לא האנה.. זו אנה… וחוץ מזה, היא לא הדמות הראשית… אף אחת מהדמויות פה היא לא הראשית.. הדמות הראשית עוד לא הופיעה…
אולי ריס ימות.. אולי לא.. לא יכולה להגיד.. תאלי להמתין.. P=
וטיאני זו דמות חדשה… נקדת מבט חדשה… יהיו הרבה נקודות מבט בסך הכל בסיפור הזה… אבל לא יותר משתיים או שלוש בפרק…

17/11/2012 13:08

אהה הבנתיי אבל שריס לא ימות אני אוהבת אותו כדמות וגם את דימוןן!!!!!
טווב תמשיכי ואני מקווה שהדמות הראשית היא בת!!! :))

17/11/2012 13:11

אני לא בטוחה בכלל אם תהיה דמות ראשית או פשוט הרבה נקודות מבט שונות שמסתבכות יחד כל הזמן…
אבל יהיו קטעים טובים..

17/11/2012 13:58

אהה הבנתיי אז אני הכי אוהבת מהדמויות את אנה ומהבנים את דימין וריס!!!
מקווה שתמשיכי מהרר!! :))

17/11/2012 14:00

חח.. אולי.. יש לי די הרבה רצון לכתיבה בזמן אחרון.. אולי אני אספיק להעלות היום כדיי שיצא מחר.. P=

17/11/2012 15:09

אני מעלה את הפרק הבא.. אמור לצאת מחר..

17/11/2012 15:21
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך